Hvad går der galt i deres uddannelse?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vupti skrev:Der stod en instruktør og lærte to nye, at de kunne lave close-grip bænkpres og cable flyers for at træne det inderste bryst![]()

Vupti skrev:Der stod en instruktør og lærte to nye, at de kunne lave close-grip bænkpres og cable flyers for at træne det inderste bryst![]()

MC skrev:Skandale ligefrem? Det er ikke noget nyt at mange instruktører ikke har styr på sørlig meget.
Til den "almindelige" dansker er de sikkert fine nok, men til folk der gerne vil lidt mere med træningen er de værdiløse.

Søren P skrev:Lift offtopic her, men hvad er der galt med military press bag nakken?

Bay skrev:Søren P skrev:Lift offtopic her, men hvad er der galt med military press bag nakken?
Skadespotentialet er højt.

Vupti skrev:Bay skrev:Søren P skrev:Lift offtopic her, men hvad er der galt med military press bag nakken?
Er det ikke forskelligt fra person til person? Altså hvor højt skadespotentialet er..

Dingo skrev:Den normale fitenss instruktør i dagens danmark er ikke 2 potter pis værd... de er dårligt oplærte, fejloplærte og bliver på mange kurser kun oplært i brug af de almindelige maskiner = intet værd---

Musclesmurf skrev:helt rigtigt, jonnabella. der er kommet en ny, der tager 1,5 [r. 6 mrdr p[ en handelsskole og 1 [r som elev i motionscenter/godkendt![]()
jeg tror, det kan v;re med til at l'fte niveauet. det er ihvertfald tanken

Musclesmurf skrev:Det tror jeg helt sikkert, jonnabella. I handelsskoleforløbet ligger, - ud over timer i anatomi/fsiologi/træningslære, - masser af timer i fag som Salg og Service, virksomhedsøk, sprog,lidt psyk osv, - alt sammen elementer, der ville kunne vise sig at være særdeles egnede som fys, - evt selvstændig. Uddannelsen er statsanderkendt, - som den eneste fitness-uddannelse, og dermed su-berettiget![]()
Læs evt mere på tråden : Instruktør, ny uddannelse, nyt job (off topic)![]()
Lyder spændende med dine fremtidsplaner
, men det der lyder da helt i orden ;)

Bay skrev:Søren P skrev:Lift offtopic her, men hvad er der galt med military press bag nakken?

TheFatboy skrev:Hvis ikke man har skulderproblemer, kan jeg ikke se noget galt i behind the neck presses.

Sneeky Bastard skrev:Bay skrev:Søren P skrev:Lift offtopic her, men hvad er der galt med military press bag nakken?
På den anden side er min erfaring da, at det er en øvelse, man med fordel kan bruge til at øge fleksibiliteten i skulderen ved at køre med lav intensitet med flere sæt.

the-QB skrev:TheFatboy skrev:Hvis ikke man har skulderproblemer, kan jeg ikke se noget galt i behind the neck presses.
det kan jo hurtigt skabe dem?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster