Lyder rigtigt spændende, her skal jeg nok følge med
Du kan fortælle lidt om din træning måske? så vi kan være kritiske

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Dahlen skrev:Velkommen ttil :D
Lyder rigtigt spændende, her skal jeg nok følge med :)
Du kan fortælle lidt om din træning måske? så vi kan være kritiske :wink:
Som jeg så der var en der skrev "Don´t train more, train smart" især med lektier/kæreste/fodbold der fylder.

MC skrev:Spændende... Jeg går selv med planer om at søge ind i politiet om et par pr. Jeg følger med fra sidelinien

JCB skrev:kan det virkelig passe din 1rm i bænkpres er 70 kg når du kan reppe 24 reps med 50 kg?
Ved godt der er forskel på hvad folk kan reppe med en vis procentdel af deres max.

IRDZ skrev:MC skrev:Spændende... Jeg går selv med planer om at søge ind i politiet om et par pr. Jeg følger med fra sidelinien
Jeg kan se på din styrketal at det ikke er i bænkpres du får de store problemer. Hvis du har spørgsmål skal du bare skrive så vil jeg svare så godt jeg kan![]()
Mvh IRDZ

MC skrev:IRDZ skrev:MC skrev:Spændende... Jeg går selv med planer om at søge ind i politiet om et par pr. Jeg følger med fra sidelinien
Jeg kan se på din styrketal at det ikke er i bænkpres du får de store problemer. Hvis du har spørgsmål skal du bare skrive så vil jeg svare så godt jeg kan![]()
Mvh IRDZ
Nej de fysiske prøver bør bestemt ikke blive et problem - konditionen kan altid trænes op
Hvor gammel var du da du søgte ind i politiet?

IRDZ skrev:MC skrev:IRDZ skrev:MC skrev:Spændende... Jeg går selv med planer om at søge ind i politiet om et par pr. Jeg følger med fra sidelinien
Mvh IRDZ
Nej de fysiske prøver bør bestemt ikke blive et problem - konditionen kan altid trænes op
Jeg var 22 år da jeg søgte, men nåede at fylde 23 år inden jeg startede her 1. maj.

Som dårlig undskyldning kan jeg sige at min lænd fuldstændig låste midtvejs i løbet. Ved ikke om det var pga. vores selvforsvarslærer om tirsdagen insisterede på at vi skulle lære at stå og gå på hænder hvilket var herre hårdt for ryg og skulder.

MC skrev:IRDZ skrev:MC skrev:IRDZ skrev:MC skrev:Spændende... Jeg går selv med planer om at søge ind i politiet om et par pr. Jeg følger med fra sidelinien
Mvh IRDZ
Jeg var 22 år da jeg søgte, men nåede at fylde 23 år inden jeg startede her 1. maj.
Okay cool.. har hørt det er dumt at søge ind som 21 årig, men at det er bedst at vente lidt? Kom du ind første gang du søgte?

JesperN skrev:Hey panserbasse'
det lyder sq da som en ret fed challenge med det minut til at tage flest reps i bænk![]()
Kunne være man skulle prøve til næste træning

Nu skal jeg kombinere det med styrketræning. Jeg er af flere blevet anbefalet Crossfit, som det ideelle til mit behov, så vil prøve at tage til en intro aften og se hvad det går ud på.

Ikke lige det man prøver hver dag. Ellers stod dagen på hvile

IRDZ skrev::) Det blev så til boksetræning både tirsdag og onsdag, så fredag står den helt sikkert på styrketræning. Håber ikke at det trykkede ribben laver for meget ravage![]()
Imorgen står den på DHL løb i Fælledparken sammen med gutterne fra klassen. Regner ikke med at skulle flyve afsted, da det er det sociale som er i fokus.
men så, fredag:
Squat
dødløft
BB benchpress
DB Incline benchpress
BB Decline
Pec deck flyes/standing flyes
Weighted Dips![]()
lying tricep extensions
Cable pushdowns
close-grip benchpress
Arnold Presses![]()
Military presses
Lateral raises
Rear delt pull
Seated Rear Lateral Raise
...og så burde jeg være pænt smadret og klar til at holde weekend.

IRDZ skrev:IRDZ skrev::) Det blev så til boksetræning både tirsdag og onsdag, så fredag står den helt sikkert på styrketræning. Håber ikke at det trykkede ribben laver for meget ravage :|
Imorgen står den på DHL løb i Fælledparken sammen med gutterne fra klassen. Regner ikke med at skulle flyve afsted, da det er det sociale som er i fokus.
men så, fredag:
Squat
dødløft
BB benchpress
DB Incline benchpress
BB Decline
Pec deck flyes/standing flyes
Weighted Dips :twisted:
lying tricep extensions
Cable pushdowns
close-grip benchpress
Arnold Presses :shock:
Military presses
Lateral raises
Rear delt pull
Seated Rear Lateral Raise
...og så burde jeg være pænt smadret og klar til at holde weekend. :P
Jeg klarede de 5 km på 19 min. hvilket var okay når man tænker på de mange mennesker man slulle undgå :)

Dahlen skrev:Det satme da en imponerende tid :? =D>
Kan dit lidt langsommere løb måske have noget at gøre med du har gainet noget muskelmasse og havde nogle flere kg at tage med? eller bare en dårlig dag :wink:

Idag gik det så helt galt i selvforsvar på skolen.

endelig sagde ribbenet ikke fuldstændig fra, det er dog stadig ikke meget vægt, men det er fremgang.

Sådan en gang træning styrer MAX!!

men så måtte jeg finde en anden grund til at tage hen og træne 5 gange om ugen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster