Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hehe så det er vist et andet forum du skal ind på går jeg udfra 
Lean2000 skrev:Da dette er en bodybuilding side som er imod bodybuilding. Så jeg tror ikke der er nogen der må svare da jeg ved et indholds stof i jack3d er på anti træning danmarks dopingliste.![]()
![]()
![]()
![]()

Lean2000 skrev:Da dette er en bodybuilding side som er imod bodybuilding. Så jeg tror ikke der er nogen der må svare da jeg ved et indholds stof i jack3d er på anti træning danmarks dopingliste.![]()
![]()
![]()
![]()

Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene

Solosesso skrev:Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene
det ses kun som Doping vis du bruger det i konkurrence sammenhæng , ikke på daglige træning .....der testet ikke for det.

Lean2000 skrev:Men mente nu bare med det at siden politik er imod doping. Så skal det jo heller ikke diskuteres hvad der er bedst.

Lean2000 skrev:Men mente nu bare med det at siden politik er imod doping. Så skal det jo heller ikke diskuteres hvad der er bedst.

Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene

Solosesso skrev:Lean2000 skrev:Men mente nu bare med det at siden politik er imod doping. Så skal det jo heller ikke diskuteres hvad der er bedst.
Det er JACK3D vi snakker om her ..... Ikke DECA

marc0911 skrev:hvor længe kan 1,3-Dimethylamylamine spores i kroppen??

livebig55 skrev:Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene
har hørt kreatin os er i coke eller amf ?

Aagi-e skrev:livebig55 skrev:Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene
har hørt kreatin os er i coke eller amf ?
Det er nok fordi pusherne cutter med det

Lean2000 skrev:Solosesso skrev:Lean2000 skrev:1,3-Dimethylamylamine - er i j3d - amfetamin lignene
det ses kun som Doping vis du bruger det i konkurrence sammenhæng , ikke på daglige træning .....der testet ikke for det.
Nope men hvis du bliver standset i bilen eller på anden form skal aflevere urinprøve slår det ud.

Palllen skrev:http://www.jack-3d.com/jack3d-vs-no-xplode.......
google er din ven.

WannaBeBig skrev:Palllen skrev:http://www.jack-3d.com/jack3d-vs-no-xplode.......
google er din ven.
Lad nu være med at skrive noget så tåbeligt som at 'google er din ven' og så henvise til en tilfældig side der kommer frem når du google. Hvem siger at det der står på siden er rigtigt? Der står masser af lort på nettet.
Forummet er til for at få svar fra andre brugere.

Houd skrev:Hvis jeg skal svare på topic...
Det er forskelligt for folk hvilke produkter der er bedst for dem, og hvilke produkter du hurtigst udvikler en resistens overfor. Du skal prøve begge produkter for at vide det. Af egen erfaring tager Jack3D ret "hårdt" ved dig, og det kan være både godt og skidt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster