jack3d indeholder et stof som er på danmark´s anti-doping liste ( for dem der ikke lige vidste det ). men har ikke været ulovligt at bestille fra udlandet og ikke været ulovligt at have i danmark. Det har været forbudt i forbindelse med konkurrence og forbudt at SÆLGE i danmark, men det er også det eneste.
jeg har for nyligt hørt at jack3d blev ulovligt i Danmark, og rygterne siger således at der var et stof i, som var i forbindelse med amfetemin, og at der var steroider i lortet. har i hørt noget? eller ved i noget? kan ikke finde noget om det på nettet :s og er meget nysgerrig eftersom jeg selv har brugt jack3d og har en bøtte stående.
dette var info jeg fandt på en gammel thread under bytte afdelingen på BB, hvor en "admin" skrev at det blev ulovligt i danmark d.1 juli, og at dem der fremover solgte det/byttede det på BB ville få deres profil slettet. rygterne om amfetemin og steroider var hvad folk skrev tilbage til posten, og ikke noget der kom fra BB´s team.
Hvis nogle af jer derude ved noget omkring hvorfor det blev ulovligt ville jeg blive meget glad for et svar! står med tvivlen om at kyle bøtten ud af vinduet eller beholde den, da jeg ikke er sikker på om hvad der helt præcist foregår omkring jack3d pt. ved at fødevarebestyrelsen også har advaret imod det. alt info er nyttigt

Jeg elsker det stads!