Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1591
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1588

Følg bodybuilding.dk på

Jack3d til hus

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Først vil jeg lige undskylde hvis jeg skulle have sat den der topic i begynder forum. Undskyld :wink:
Jeg står og vil gerne have fingrene i noget Jack3d. Det er jo desværre ulovligt i Danmark(så vidt jeg kan læse mig til, det er jo på dopinglisten), men ville jeg blive busted på nogle måde, hvis jeg købte det på en udenlandsk hjemmeside og fik det sendt med posten til mit hus?

Og er JACK3D ulovligt i Danmark eller er det bare ulovligt at tage det i forbindelse med konkurrencer?

Vh Frederik

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan købe det på danske sider også.
Men har selv købt det fra 3 forskellige sider, 1 af dem fra USA og det kom til døren hver gang uden problemer, alle mine venner som har købt det har heller aldrig haft noget problem.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:Du kan købe det på danske sider også.
Men har selv købt det fra 3 forskellige sider, 1 af dem fra USA og det kom til døren hver gang uden problemer, alle mine venner som har købt det har heller aldrig haft noget problem.

Okay, mange tak for det venlige svar, var meget bange for at få et (forståeligt, da jeg ikke lægger skjul på jeg er begynder indenfor kosttilskud) negativt svar :)

Styrkeliste

Det er ikke ulovligt at bruge I DK.

Det er dog ulovligt at sælge I DK.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

kom der ikke told på, når du bestiller fra USA?
Don't let someone's opinion of you become your reality - Les Brown
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Træner her: Fitness World Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00

Thomas Jagd skrev:jeg kan simpelthen ikke forstår folk kan få sig selv til at indtage et produkt som indeholder et Research Chemical (1,3-dimethylamylamin), som man reelt ikke ved en skid om. Synes det er hamrende tåbeligt.

Jeg må erklære mig enig.

Det er ulovligt at sælge i Danmark, og det er ulovligt at indtage i forbindelse med konkurrence.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog

Møgbarn skrev:

Nej jeg slap uden om told og skat :) så det blev en pænt billig omgang, men kan jo være de snupper den næste gang.
Brugeravatar

FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

tazed skrev:Det er ikke ulovligt at bruge I DK.

Forkert. Det indeholder stoffer (i hvert fald) 1, som er på Anti-Dopings Danmark liste.

Til trådstarter: Lad vær' med at bruge det. Det stof der er observeret i Jack3D kan give hjerteproblemer + hjerneblødning.

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 150.00

Theissar skrev:

Forkert. Det indeholder stoffer (i hvert fald) 1, som er på Anti-Dopings Danmark liste.

Forkert.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Theissar skrev:

Til trådstarter: Lad vær' med at bruge det. Det stof der er observeret i Jack3D kan give hjerteproblemer + hjerneblødning.

Slap nu af..... I guder, der er ikke blevet påvist et eneste eksempel på at nogen har fået hjerteproblemer + hjerneblødning af jack3d, det er li som tusind andre ting mistænkt for det??? hvis folk gik og faldt om på grund af det, var det sku nok taget af hylden.
Hvad med vitaminpiller? det er skadeligt at indtag for store mængder af nogen vitaminer, skal vi så også holde os fra det?
Samt du kan læse i diverse mediaer at man nu har fundet ud at det ene eller anden er skadeligt, det er til grin... hvis folk bare gad bruge deres sundefornuft nogen gange...

Er det klogt at indtag en bøtte om ugen, bestemt ik, dør du af at tag en ske 3 gange om ugen, NEJ!
Brugeravatar

FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Theissar skrev:

Han spurgte om det var ulovligt, det er det ikke.
- Kun I forbindelse med konkurrence sport.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Møgbarn skrev:

Nogen der ved hvor meget told man skal betale, hvis pakken bliver snuppet.??

Lad os bruge et eksempel, der lyder på, at man hvis man nu har bestilt for 500kr på en Amerikansk side. Hvormange % eller hvordan de nu regner det ud. Skal man betale.??
GO HARD... OR GO HOME..!!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 130.00

Cruise skrev:
Møgbarn skrev:

Lad os bruge et eksempel, der lyder på, at man hvis man nu har bestilt for 500kr på en Amerikansk side. Hvormange % eller hvordan de nu regner det ud. Skal man betale.??

25% af beløbet, + 150kr for deres besvær, +moms af de 150kr.

Rickross skrev:
Cruise skrev:
Møgbarn skrev:

25% af beløbet, + 150kr for deres besvær, +moms af de 150kr.

Snuppet?! Er det da ulovligt at impotere?

Styrkeliste

stryhn skrev:Snuppet?! Er det da ulovligt at impotere?

Nej, men alt der købes fra USA skal som sådan fortoldes når det når DK.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Fødevarestyrelsen kom i november måned med en advarsel direkte henvendt mod brugere af Jack 3D:

Fødevarestyrelsen minder endnu engang om, at det kan være livsfarligt at eksperimentere med ulovlige kosttilskud. Denne gang fordi Fødevarestyrelsen har fundet stoffet 1,3-dimethylamylamin i produkter til salg på udenlandske sportshjemmesider. Produkterne markedsføres på dansk og sælges under navne som:
Jack3D
OXYELITE PRO
BSN Endoburn NT
1.M.R POWDER.
Fødevarestyrelsen advarer forbrugerne mod produkterne og opfordrer sportsudøvere, der har købt produkterne, til at kassere dem.
De hjemmesider, der markedsfører produkterne er tilsyneladende registrerede i udlandet. Hjemmesiderne er derfor ikke underlagt de danske myndigheders kontrol. Fødevarestyrelsen vil orientere relevante udenlandske myndigheder om salget.

Stoffet 1,3-dimethylamylamin, der også markedsføres under navne såsom methylhexaneamine, dimethylpentylamine og pentylamine, er i udlandet mistænkt for at have givet alvorlige skadevirkninger hos unge mænd. Der har været tale om akutte alvorlige effekter på hjertet samt i ét tilfælde hjerneblødning. Stoffets effekter er ikke fuldstændigt undersøgt. Muligvis forstærker samtidig indtagelse af koffein effekten af 1,3-dimethylamylamin.

Stoffet er på Anti Doping Danmarks Dopingliste under forbudte stoffer til konkurrencebrug. Anti Doping Danmark får mange henvendelser vedrørende især produktet Jack3D, der indeholder dimethylpentylamine.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Nyhede ... offer.aspx

Stop nu med at fylde dig med kemikalier hvor man ikke kender konsekvenserne. Du aner ikke hvad det er du putter ind i kroppen.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Phindborg skrev:Fødevarestyrelsen kom i november måned med en advarsel direkte henvendt mod brugere af Jack 3D:

Stop nu med at fylde dig med kemikalier hvor man ikke kender konsekvenserne. Du aner ikke hvad det er du putter ind i kroppen.

Fuldstændig enig.

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 150.00

Jeg fatter ikke man gider fylde sig med suspekte kosttilskud, som kun har en effekt, som reelt godt kan undværes :roll:
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Der er en mindst 5 tråde som besvarer dette spørgsmål. Jeg fatter hvorfor folk bliver ved at sige det er ADDs doping liste.

Udover det, så er det komplet retarderet at fylde sig med research chemicals hver dag, ingen kender til bivirkningerne, og DMAA er ikke nogen mild stimulans i stil med koffein. DMAA indeholder mange af bivirkningerne fra de hårde stimulanser som vasokonstriktion, smadret appetit og insomia.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Bone-14 skrev:Der er en mindst 5 tråde som besvarer dette spørgsmål. Jeg fatter hvorfor folk bliver ved at sige det er ADDs doping liste.

Udover det, så er det komplet retarderet at fylde sig med research chemicals hver dag, ingen kender til bivirkningerne, og DMAA er ikke nogen mild stimulans i stil med koffein. DMAA indeholder mange af bivirkningerne fra de hårde stimulanser som vasokonstriktion, smadret appetit og insomia.

Jeg synes faktisk ikke engang at de potentielt akutte bivirkninger er de værste. Det kan godt være der er en risiko for hjerneblødninger, hjertetilfælde og andre livstruende akutte bivirkninger, men de er reelt ret sjældne, når man ser på hvor mange personer som verden over anvender Jack-3D og lignende produkter. Det jeg ikke forstår, er at folk uden bekymring smider et produkt i halsen, som indeholder et kemikalie man reelt ikke ved særligt meget om. Det kan for så vidt være kræftfremkaldende. Hvorfor risikere at man om 5-10-15 år bliver alvorligt syg, bare for at få lidt mere energi til træningen. Hvis man vitterligt føler man har brug for et energi-boost når man skal træne, så burde man måske i stedet for se på ens kost, hvile, søvn, træning og alle andre relevante faktorer. Hvis man konstant er træt og uoplagt, i en sådan grad, at man ikke kan opretholde en effektiv træning, så er der et eller andet galt. Og det er ikke et problem som Jack-3D løser som sådan.
Redaktør

Styrkeliste

Thomas Jagd skrev:
Bone-14 skrev:Der er en mindst 5 tråde som besvarer dette spørgsmål. Jeg fatter hvorfor folk bliver ved at sige det er ADDs doping liste.

Jeg synes faktisk ikke engang at de potentielt akutte bivirkninger er de værste. Det kan godt være der er en risiko for hjerneblødninger, hjertetilfælde og andre livstruende akutte bivirkninger, men de er reelt ret sjældne, når man ser på hvor mange personer som verden over anvender Jack-3D og lignende produkter. Det jeg ikke forstår, er at folk uden bekymring smider et produkt i halsen, som indeholder et kemikalie man reelt ikke ved særligt meget om. Det kan for så vidt være kræftfremkaldende. Hvorfor risikere at man om 5-10-15 år bliver alvorligt syg, bare for at få lidt mere energi til træningen. Hvis man vitterligt føler man har brug for et energi-boost når man skal træne, så burde man måske i stedet for se på ens kost, hvile, søvn, træning og alle andre relevante faktorer. Hvis man konstant er træt og uoplagt, i en sådan grad, at man ikke kan opretholde en effektiv træning, så er der et eller andet galt. Og det er ikke et problem som Jack-3D løser som sådan.

Ja jo tjoo.

Med til historien hører i hvert fald også, at DMAA er blevet benyttet i mere end et halvt århundrede - bare til et andet formål. Med udelukkelsen af efedrin blev DMAA's opkvikkende virkning pludseligt interessant, men selve den kemiske forbindelse er altså blevet stoppet i halsen på folk meget meget længere.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

mesomorf skrev:
Thomas Jagd skrev:

Ja jo tjoo.

Med til historien hører i hvert fald også, at DMAA er blevet benyttet i mere end et halvt århundrede - bare til et andet formål. Med udelukkelsen af efedrin blev DMAA's opkvikkende virkning pludseligt interessant, men selve den kemiske forbindelse er altså blevet stoppet i halsen på folk meget meget længere.

For det første er det en udokumenteret påstand.

For det andet: Hvis det virkelig er tilfældet, så er der stadig ikke skyggen af nogen forskning der viser de langsigtede bivirkninger ved vedvarende brug af stoffet. Det ændre derfor ikke meget på Thomas Jagd's indlæg - man aner ikke hvilke bivirkninger der eventuelt dukker op hos de mennesker der har indtaget stoffet igennem flere år.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

mesomorf skrev:
Thomas Jagd skrev:

Ja jo tjoo.

Jo, men det er ikke betegnet et RC (research chemical) for ingenting. At det før har været anvendt til andre ting, som eksempelvis næsespray, pga. dets vasokontriktive egenskaber, fortæller jo intet om sikkerheden. Der kan reelt være mange mennesker som har fået alvorlige bivirkninger pga. DMAA tidligere, uden man er klar over det, netop fordi det ikke er særligt velundersøgt. Man burde have en sund skepsis overfor kemikalier som man reelt ikke ved særligt meget om. Specielt når vi snakker om langsigtede bivirkninger. Og med fare for at gentage mig selv, så er det jo ikke ligefrem et produkt man har absolut brug for. Jeg kunne forestå man ville løbe en risiko, hvis produktet havde en anabolske effekt der nærmede sig AS. Med bare for at få et energiboost til træning ? No way in hell.
Redaktør

Styrkeliste

Prøv at læs på din kreatin bøtte... bivirkninger ukendt :lol: eller rettere der menes ik at være noget kortsigtet bivirkninger, men man ved ik noget om langsigtet, men alle tager med gælde det, burde man så ikke også tænke over det?
Brugeravatar

FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Sakin skrev:Prøv at læs på din kreatin bøtte... bivirkninger ukendt :lol: eller rettere der menes ik at være noget kortsigtet bivirkninger, men man ved ik noget om langsigtet, men alle tager med gælde det, burde man så ikke også tænke over det?

Nu er kreatin jo et naturligt forekommende stof i den menneskelige krop, og det findes i relativt store mængder i den mad vi spiser. Derudover er der forsket ekstremt meget i kreatin. Ingen af delene gør sig gældende for DMAA. Det har i princippet intet at gøre i den menneskelige krop, og forskning i DMAA er praktisk talt ikke-eksisterende. Så sammenligningen er på ingen måde holdbar.
Redaktør

Styrkeliste

Thomas Jagd skrev:
Sakin skrev:Prøv at læs på din kreatin bøtte... bivirkninger ukendt :lol: eller rettere der menes ik at være noget kortsigtet bivirkninger, men man ved ik noget om langsigtet, men alle tager med gælde det, burde man så ikke også tænke over det?

Nu er kreatin jo et naturligt forekommende stof i den menneskelige krop, og det findes i relativt store mængder i den mad vi spiser. Derudover er der forsket ekstremt meget i kreatin. Ingen af delene gør sig gældende for DMAA. Det har i princippet intet at gøre i den menneskelige krop, og forskning i DMAA er praktisk talt ikke-eksisterende. Så sammenligningen er på ingen måde holdbar.

Ved godt sammenlignen måske ik holder 100%, men alligevel tænk over det. Testosteron er også noget vi har i kroppen, men hvis vi gir også selv et ekstra skud af det, ændre det på mange ting i kroppen. Ved vedvarende forbrug ødelægger det jo som bekendt ens egen evne til at producere det. Måske skaber kreatin også nogen uheldige bivirkninger på langsigt, som man bare ik kender endnu for så lang tid har det heller ik været på market.

I bund og grund er det jeg prøver at sige at der vel er en eller anden form for risiko ved alt her i verden, og man skal lade være med at gøre ting værre end de er, der er jo forskel på om du bruger 2 skeer jack3d om ugen eller 3 om dagen.
Brugeravatar

FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Sakin skrev:
Thomas Jagd skrev:

Ved godt sammenlignen måske ik holder 100%, men alligevel tænk over det. Testosteron er også noget vi har i kroppen, men hvis vi gir også selv et ekstra skud af det, ændre det på mange ting i kroppen. Ved vedvarende forbrug ødelægger det jo som bekendt ens egen evne til at producere det. Måske skaber kreatin også nogen uheldige bivirkninger på langsigt, som man bare ik kender endnu for så lang tid har det heller ik været på market.

I bund og grund er det jeg prøver at sige at der vel er en eller anden form for risiko ved alt her i verden, og man skal lade være med at gøre ting værre end de er, der er jo forskel på om du bruger 2 skeer jack3d om ugen eller 3 om dagen.

Dit sammenligningsgrundlag er endnu engang ikke holdbart. Som det nævnes i ovenstående befinder DMAA sig i en gråzone, hvor de langsigtede bivirkninger kan være alt fra forsvindende til yderst indvaliderende. Hvis vi piller ved vores hormonværdier, vil det ganske rigtig medføre bivirkninger. Disse bivirkninger er misbrugerne forhåbentlig klar over, når de har taget valget om eksempelvis, at lege med androgent legetøj. Folk der har taget valget om at benytte sig af DMAA, skal ligeledes være klar over, at deres forbrug af DMAA kan medføre bivirkninger af ukendt karakter.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Advarsel. Jeg har trænet i 8 år, har prøvet en del supplementer, og har kørt en del no xplode. men indtagelse af jack3d var ved at ende galt for mit vedkommende. jeg tager jack3d som jeg har gjort 2 gange før, 3 scoops og tager ned og træner som en vildmand, får en del mere ud af mit træning efter indtagelse af et no produkt som jeg er vant til, men på vej hjem fra træning er det tæt på at give mig fatale følger. jeg hører fed musik, og kan mærke jeg ud af den blå luft hurtigt får min puls op. jeg nyder følelsen af let hjertebanken men på 10 sekunder begynder mit hjerte at slå så voldsomt at jeg får kæmpe smerter i mit bryst, jeg bliver ekstrem forvirret, aner ikke hvor jeg er, og pulsen fortsætter opad. jeg mærker på mit bryst men kan på ingen måde tælle hvor hurtigt det slår da det slår EKSTREM hurtig. jeg løber mod en restaurant da jeg er 100% sikker på at jeg falder om pga mit hjerte tonser derud af. mit hår rejser sig på mit hoved pga adrenalinen pumper men mit hjerte falder til ro i 20 sekunder og jeg tænker WOW hvad skete der der? jeg skal på sygehuset med det samme tænker jeg. efter 10 sekunders ro får jeg samme tur igen. mit hjerte kan igen ikke tælles og jeg føler jeg dør om et øjeblik. jeg elsker no produkter og jeg føler det er sørgeligt at det er sket. jeg ender på sygehuset og efter 2 timers endt træning er min puls stadig på 140-150 og de ville indlægge mig. det ville jeg ikk, hvilket er dumt men jeg vil ikke ligge og stene ud i luften. jeg får lov til at gå men sidder med små op og nedture i hjertebanken idet jeg skriver anmeldelsen. som sagt er jeg vant til no xplode og der har aldrig været noget. tredje gang jeg tager jack3d får mit hjerte en lidt for vild tur. jeg kan ikke anbefale dette produkt. jeg prøver ikke at holde folk fra jack3d men fortæller at der er grund til at det stadig undersøges. jeg var blevet advaret mod jack3d men jeg har prøvet så meget at der ikke skulle være nogen problemer i det. i skal bare vide at ser i bort fra denne advarsel så ender i muligvis i samme situation. det kan lyde åndsvagt men sker det for jer, er der ikke en skid i kan gøre ved det. jeg har i hvert fald aldrig prøvet noget så voldsomt før og jeg har prøvet en del. ville bare fortæller hvad der lige skete for mig idag..

der er også lige 2 amrikanske soldater der er døde af jack3d , tror dog at doseringen har rigtig meget at sige,
men pas på derude det er ikke legesager :)
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

bluntmartin skrev:Advarsel. Jeg har trænet i 8 år, har prøvet en del supplementer, og har kørt en del no xplode. men indtagelse af jack3d var ved at ende galt for mit vedkommende. jeg tager jack3d som jeg har gjort 2 gange før, 3 scoops og tager ned og træner som en vildmand, får en del mere ud af mit træning efter indtagelse af et no produkt som jeg er vant til, men på vej hjem fra træning er det tæt på at give mig fatale følger. jeg hører fed musik, og kan mærke jeg ud af den blå luft hurtigt får min puls op. jeg nyder følelsen af let hjertebanken men på 10 sekunder begynder mit hjerte at slå så voldsomt at jeg får kæmpe smerter i mit bryst, jeg bliver ekstrem forvirret, aner ikke hvor jeg er, og pulsen fortsætter opad. jeg mærker på mit bryst men kan på ingen måde tælle hvor hurtigt det slår da det slår EKSTREM hurtig. jeg løber mod en restaurant da jeg er 100% sikker på at jeg falder om pga mit hjerte tonser derud af. mit hår rejser sig på mit hoved pga adrenalinen pumper men mit hjerte falder til ro i 20 sekunder og jeg tænker WOW hvad skete der der? jeg skal på sygehuset med det samme tænker jeg. efter 10 sekunders ro får jeg samme tur igen. mit hjerte kan igen ikke tælles og jeg føler jeg dør om et øjeblik. jeg elsker no produkter og jeg føler det er sørgeligt at det er sket. jeg ender på sygehuset og efter 2 timers endt træning er min puls stadig på 140-150 og de ville indlægge mig. det ville jeg ikk, hvilket er dumt men jeg vil ikke ligge og stene ud i luften. jeg får lov til at gå men sidder med små op og nedture i hjertebanken idet jeg skriver anmeldelsen. som sagt er jeg vant til no xplode og der har aldrig været noget. tredje gang jeg tager jack3d får mit hjerte en lidt for vild tur. jeg kan ikke anbefale dette produkt. jeg prøver ikke at holde folk fra jack3d men fortæller at der er grund til at det stadig undersøges. jeg var blevet advaret mod jack3d men jeg har prøvet så meget at der ikke skulle være nogen problemer i det. i skal bare vide at ser i bort fra denne advarsel så ender i muligvis i samme situation. det kan lyde åndsvagt men sker det for jer, er der ikke en skid i kan gøre ved det. jeg har i hvert fald aldrig prøvet noget så voldsomt før og jeg har prøvet en del. ville bare fortæller hvad der lige skete for mig idag..

Hvorfor fanden ligger du også ud med at tag MAX dosis(3 skeer) af et produkt din krop på ingen måde har haft med at gøre før? Jeg vil ik forsvar jack3d, selvom jeg selv bruger det, jeg stopper nok også efter den bøtte jeg har er tom, men jeg tager 1 max 1,5 ske når jeg skal træne og jeg har brugt det i lang tid snart, og den mængde er rigeligt.
Brugeravatar

FitnessDK Gentofte

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online