Hvad er mest skadeligt/usundest osv. for kroppen?
Jack3d eller Alkohol??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Jeg blandede her forleden Jack3d OG alkohol og det syntes jeg virkede fortrineligt. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig.

BigSquare skrev:Smeden skrev:Jeg blandede her forleden Jack3d OG alkohol og det syntes jeg virkede fortrineligt. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig.
Du kunne evt. læse 3 indlæg i denne tråd hvis du har tid.

AndreasKnudsen skrev:BigSquare skrev:Smeden skrev:Jeg blandede her forleden Jack3d OG alkohol og det syntes jeg virkede fortrineligt. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig.
Du kunne evt. læse 3 indlæg i denne tråd hvis du har tid.

BigSquare skrev:Nice svar, tror bare jeg lukker emnet her. tak for det.

Smeden skrev:Du må også lige poste hvad der er i Jack3d. Hvis min hukommelse tjener mig ret, er det koffein, kreatin, beta-alanin og muligvis et eller andet opkvikkende amin af en art? Jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne sidestilles med alkohol, der virker markant anerledes og med et helt andet formål.

BigSquare skrev:Mit spørgsmål lyder på:
Hvad er mest skadeligt/usundest osv. for kroppen?
Jack3d eller Alkohol??

Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?
DMAA skal tages mens man tænker sig lidt om da der er et research chemical, men igen, mange tænker sig ikke om.

AndreasKnudsen skrev:Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?
DMAA skal tages mens man tænker sig lidt om da der er et research chemical, men igen, mange tænker sig ikke om.
LOL LOL LOL.. Prøv at læs lidt om det, det er stadig research som sagt, men der er fandme mange ting gennem tiden man mente ingen bivirkninger havde, som lige pludselig havde alligevel efter et stykke tid... Dianabol? Efedrin? som nogle af de lidt værre..

Asomugha skrev:AndreasKnudsen skrev:Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?
LOL LOL LOL.. Prøv at læs lidt om det, det er stadig research som sagt, men der er fandme mange ting gennem tiden man mente ingen bivirkninger havde, som lige pludselig havde alligevel efter et stykke tid... Dianabol? Efedrin? som nogle af de lidt værre..
Det var da flot at sammenligne dianabol og efedrin med jack3d, man er jo blevet klogere på markedet siden da.

AndreasKnudsen skrev:Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?

AndreasKnudsen skrev:Asomugha skrev:AndreasKnudsen skrev:Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?
Det var da flot at sammenligne dianabol og efedrin med jack3d, man er jo blevet klogere på markedet siden da.
Nå så du mener at man ved mere om efedrin og d-bol nu i forhold til dengang? virkelig spændende, plzz tell me more about it.

Bone-14 skrev:AndreasKnudsen skrev:Bone-14 skrev:Hvis det kun er gætværk så ti dog stille, jesus christ. Det er ligesom at sige lightergas er sundere end cannabis fordi det lovligt?
Dianabol og efedrin kender man godt bivirkningerne ved nu. Man kender ikke bivirkningerne med DMAA og det er derfor jeg siger man skal tænke sig om før man begiver sig ud i det.
Men at sige: "Jeg tror DMAA er farligere, fordi det tror jeg bar" er altså en stor omgang mund-diarré

Du forstår det ikke, da efedrin og dianabol kom på markedet var der jo ingen der undersøgte bivirkningerne, man tog det bare. Man er jo blevet klogere med tiden, og jack3d har været undersøgt og jeg tør love at bivirkningerne ikke kommer op på deres niveau trods man måske ikke er færdig med at teste det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster