Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Hvordan kan det være at de kører med så lille ROM? For det ser jo umiddelbart ud til at virke for dem

SørenDP skrev:Hvordan kan det være at de kører med så lille ROM? For det ser jo umiddelbart ud til at virke for dem

Zaulich skrev:SørenDP skrev:Hvordan kan det være at de kører med så lille ROM? For det ser jo umiddelbart ud til at virke for dem
For at skåne deres led; albuerne primært - as far as i know

Zaulich skrev:SørenDP skrev:Hvordan kan det være at de kører med så lille ROM? For det ser jo umiddelbart ud til at virke for dem
For at skåne deres led; albuerne primært - as far as i know

poul hansen skrev:Se f.eks. på skulderdagen, der instruerer Jay dem i ikke at løfte for højt på laterals, de kører også lille ROM i presses. Hvorfor? Over vandret med armene er det trapezius og triceps der arbejder aktivt, ønsker man at træne delts er det derfor ikke smart at presse hele vejen op. Ønsker man derimod at udvikle flere muskelgrupper på en gang, så presser man hele vejen. jeg er personligt begyndt at eksperimentere med "the Jay way" og kan virkeligt mærke man rammer musklerne meget bedre, om det giver mere muskel masse eller bare gør mere ondt må tiden vise

poul hansen skrev:Se f.eks. på skulderdagen, der instruerer Jay dem i ikke at løfte for højt på laterals, de kører også lille ROM i presses. Hvorfor? Over vandret med armene er det trapezius og triceps der arbejder aktivt, ønsker man at træne delts er det derfor ikke smart at presse hele vejen op. Ønsker man derimod at udvikle flere muskelgrupper på en gang, så presser man hele vejen. jeg er personligt begyndt at eksperimentere med "the Jay way" og kan virkeligt mærke man rammer musklerne meget bedre, om det giver mere muskel masse eller bare gør mere ondt må tiden vise

8800 skrev:poul hansen skrev:Se f.eks. på skulderdagen, der instruerer Jay dem i ikke at løfte for højt på laterals, de kører også lille ROM i presses. Hvorfor? Over vandret med armene er det trapezius og triceps der arbejder aktivt, ønsker man at træne delts er det derfor ikke smart at presse hele vejen op. Ønsker man derimod at udvikle flere muskelgrupper på en gang, så presser man hele vejen. jeg er personligt begyndt at eksperimentere med "the Jay way" og kan virkeligt mærke man rammer musklerne meget bedre, om det giver mere muskel masse eller bare gør mere ondt må tiden vise
Hvor langt smide du cirka dine laterals op Poulio?

Moqensen skrev:poul hansen skrev:Se f.eks. på skulderdagen, der instruerer Jay dem i ikke at løfte for højt på laterals, de kører også lille ROM i presses. Hvorfor? Over vandret med armene er det trapezius og triceps der arbejder aktivt, ønsker man at træne delts er det derfor ikke smart at presse hele vejen op. Ønsker man derimod at udvikle flere muskelgrupper på en gang, så presser man hele vejen. jeg er personligt begyndt at eksperimentere med "the Jay way" og kan virkeligt mærke man rammer musklerne meget bedre, om det giver mere muskel masse eller bare gør mere ondt må tiden vise
Lyder som et spændende projekt.
On a sidenote: Jeg har selv problemer med mine albuer, så kunne være jeg skulle til at træne uden lockout i presse øvelser

Seth skrev:Moqensen skrev:poul hansen skrev:Se f.eks. på skulderdagen, der instruerer Jay dem i ikke at løfte for højt på laterals, de kører også lille ROM i presses. Hvorfor? Over vandret med armene er det trapezius og triceps der arbejder aktivt, ønsker man at træne delts er det derfor ikke smart at presse hele vejen op. Ønsker man derimod at udvikle flere muskelgrupper på en gang, så presser man hele vejen. jeg er personligt begyndt at eksperimentere med "the Jay way" og kan virkeligt mærke man rammer musklerne meget bedre, om det giver mere muskel masse eller bare gør mere ondt må tiden vise
Lyder som et spændende projekt.
On a sidenote: Jeg har selv problemer med mine albuer, så kunne være jeg skulle til at træne uden lockout i presse øvelser
Det kan klart anbefales at undgå lockout under presseøvelser hvis du er ligegald med om du køre fuld rom, jeg tror ikke det betyder noget som helst om du har fuld rom eller kun 90 % rom. Jeg køre aldrig lockout i presseøvelser og det har hjulpet en del på mine albuer. Ved triceps skal der selvfølgelig lockes helt ud for at straffe trisserne (ved close grip bench køre jeg så ikke helt ned i skuffen), men bryst og skuldre er fuldkommen ligeglade med at du locker ud da det primært er triceps der gør arbejdet i de sidste cm af løftet alligevel

Dog synes jeg det er helt vildt, så dårlig ROM. ham i den sorte tank k'rer med 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster