Mit navn er Mikkel
Jeg har et problem.. Jeg er 14 år. og er fodboldmålmand på elite niveau. Jeg skal snart til england på prøvetræning. Men de siger at de ikke vil sende mig derned før at jeg bliver lidt større. Jeg er ca. 1.79 cm høj men vejer kun sølle 55 kilo
Kan i hjælpe mig med at blive bredere?
Det er mest i overkroppen at jeg skal være bredere. Kender i nogle øvelser jeg kan lave? Eller kan i måske lave/anbefale et trænings program jeg kan gå efter?(Jeg træner lige nu 2-3 gange om ugen(Mandag, onsdag og en af weekend dagene)
Jeg har læst en masse om at kosten er utrolig vigtig. Jeg har aldrig rigtig gjort så meget ud af hvad jeg spiser(Men spiser nogenlunde sundt) Kan i lave/anbefale et kostprogram jeg kan gå efter hvis jeg skal spise sundt og på sammentid skal tage på? Mange "Eksperter" siger jo at "masser og proteiner og spis sundt" men da jeg aldrig har prøvet det aner jeg ikke hvordan jag skal sammensætte mine måltider eller hvor mange måltider jeg skal have. Kan i hjælpe mig med det?
Kan det evt. hjælpe mig at indtage "Weight Gainer", Protein pulver eller Kreatin?
På forhånd TAK! :-)