Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

agv skrev:Kai Greene - gal eller genial?
Jeg sad og så denne video med Kai Greene
https://www.youtube.com/watch?v=5nXSIqyw1lc
Den øverste kommentar skrevet af "Spiderman" lyder således:
"had kai dedicated his life to one of the sciences as opposed to bodybuilding, he certainly would have achieved a PHD from some good University... he already has a PHD in bodybuilding... his knowledge is fucking so comprehensive it is obscene "
Er Kai som personen ovenfor mener, et stort intellekt, eller er det han siger bare tom retorik og overfladesnak?

agv skrev:"had kai dedicated his life to one of the sciences as opposed to bodybuilding, he certainly would have achieved a PHD from some good University... he already has a PHD in bodybuilding... his knowledge is fucking so comprehensive it is obscene "

agv skrev:Hvis man er 18 år tror man at han er genial. Er man fyldt 30 kan man gennemskue hans bullshit.

FreddyB skrev:Jeg tror næppe, at han ville have gjort det fremragende indenfor uddannelsessystemet.

agv skrev:FreddyB skrev:Jeg tror næppe, at han ville have gjort det fremragende indenfor uddannelsessystemet.
Præcis, uden bodybuilding havde han blot været en småkriminel fyr, der i bedste fald havde endt sine dage på McDonald's.

9Tusser skrev:agv skrev:
Præcis, uden bodybuilding havde han blot været en småkriminel fyr, der i bedste fald havde endt sine dage på McDonald's.
Han er jo sort, trods alt.. eller hvordan?

9Tusser skrev:agv skrev:FreddyB skrev:Jeg tror næppe, at han ville have gjort det fremragende indenfor uddannelsessystemet.

agv skrev:9Tusser skrev:agv skrev:
P.s.: Jeg har intet imod niggers og har knaldet piger i alle regnbuens farver.
Der er massere at bogligt stærke sorte mennesker, jeg tror bare ikke Kai er en af dem.

A Menace To Chicken skrev:agv skrev:9Tusser skrev:agv skrev:
P.s.: Jeg har intet imod niggers og har knaldet piger i alle regnbuens farver.
Der er massere at bogligt stærke sorte mennesker, jeg tror bare ikke Kai er en af dem.
Bogligt stærke mennesker kender forskel på ordene "masser", og "massere" - pro tip: det sidste er noget man gør.

A Menace To Chicken skrev:Bogligt stærke mennesker kender forskel på ordene "masser", og "massere"

agv skrev:A Menace To Chicken skrev:Bogligt stærke mennesker kender forskel på ordene "masser", og "massere"
Sandt![]()
Nu har jeg jo heller ikke sagt, at jeg selv er specielt boglig stærk ;)
P.s.: Jeg har altid skrevet som en brækket arm

A Menace To Chicken skrev:No harm done, det er bare dansklæreren i mig der spjætter lidt, fra tid til anden.

Borumpas skrev:A Menace To Chicken skrev:No harm done, det er bare dansklæreren i mig der spjætter lidt, fra tid til anden.
Nu du selv bragte det på banen: Tjek dine kommaer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster