Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Titlen til videoen passer ikke.
Han træner kun calves, ellers har jeg godt nok overset nogle hurtige leg curls et eller andet sted i videoen

DBP skrev:Moqensen skrev:Titlen til videoen passer ikke.
Han træner kun calves, ellers har jeg godt nok overset nogle hurtige leg curls et eller andet sted i videoen
Lol ja, og i undertitlen står der at han træner hamstrings: Kai Greene's Road to the Olympia Hamstring Workout

Moqensen skrev:Titlen til videoen passer ikke.

ret sjovt med alle de film op til konkurrencen, hvor de allesammen gemmer sig helt væk 

-MP- skrev:Kedelig video må man sige. Må håbe de næste i serien bliver bedre.
Bliver slemt skuffet, hvis han ikke møder op d 26. i røde bukser! Hehe!
Btw, hvorfor er Charles Glass ikke han træner mere?

Bundesball skrev:-MP- skrev:Kedelig video må man sige. Må håbe de næste i serien bliver bedre.
Bliver slemt skuffet, hvis han ikke møder op d 26. i røde bukser! Hehe!
Btw, hvorfor er Charles Glass ikke han træner mere?
Det er efterhånden længe siden han gik tilbage til sin gamle træner. Har hørt at nogle dropper Charles pga. hans utraditionelle træningsmetoder og vil back to basic.

Bay skrev:Er det bare mig eller er videokvaliteten på bryst-videoen ikke vanvittig dårlig?

Xiva skrev:Bay skrev:Er det bare mig eller er videokvaliteten på bryst-videoen ikke vanvittig dårlig?
Syntes begge film sucks i kvali

Sørensen0 skrev:Xiva skrev:Bay skrev:Er det bare mig eller er videokvaliteten på bryst-videoen ikke vanvittig dårlig?
Syntes begge film sucks i kvali
Det er røv dårlig kvalitet, og så er bryst-videoen meget kedelig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster