Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anker skrev:Puha det lyder dyrt i længden![]()
A Menace To Chicken skrev:hvorfor køber du ikke en spand whey, blander din egen shake og drøner den ned efter træning sammen en banan ?!?
Rickross skrev:Der er rigeligt med hurtige kulhydrater i mælk også.
Tank skrev:Dit spørgsmål er mærkeligt. Du spørger om det ville være en 'mulighed'. Selvfølgelig er det en mulighed. Det er bare at tage en liter kakao med og så drikke den. Om det er optimalt trænings- og helbredsmæssigt var måske det spørgsmål du burde have stillet.

Fordi jeg er pinlig afhængig af mælk, og så længe budgettet holder til det, vil jeg hellere have mælk end proteinpulver. Jeg tror bare det er en smagssag.

alexanderd skrev:Man skal dælme passe på hvordan man formulerer sig herinde, ellers bliver man da gjort opmærksom på det
Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, kan jeg da lige formulere mig på en anden måde, så du også kan være med:
Synes du en liter kakao er helbreds- og træningsmæssigt fornuftigt at drikke efter et træningspas?

Tank skrev:Det er sikkert ganske fornuftigt i forhold til at opnå resultater træningsmæssigt, men selv ville jeg aldrig drikke det.
gbj2007 skrev:Jeg drak også meget mælk før i tiden. Nu er jeg dog begyndt at drikke store mængder cocio one i stedet, da det smager afsindigt godt!
Cocio one indeholder 45kcal pr. 100ml og består af 98% skummetmælk tilsat 1% sukker og fedt.
1 kasse koster 100kr. i Tyskland
A Menace To Chicken skrev:
Larsen123 skrev:Jeg synes, at du skal holde dig til mælk, hvis du virkelig elsker det så højt- Ellers ville jeg også anbefale whey pulver med vand/mælk. Kakao er fyldt med en masse sukker som du efter min mening burde undgå. Postworkout eller ej

alexanderd skrev:Tank skrev:Det er sikkert ganske fornuftigt i forhold til at opnå resultater træningsmæssigt, men selv ville jeg aldrig drikke det.
Grundet?

Tank skrev:alexanderd skrev:Tank skrev:Det er sikkert ganske fornuftigt i forhold til at opnå resultater træningsmæssigt, men selv ville jeg aldrig drikke det.
Grundet?
Jeg vil hellere have mine kulhydrater fra andre kilder end laktose og bordsukker. Og så indtager jeg slet ikke mælkeprodukter til daglig.

Tank skrev:alexanderd skrev:Tank skrev:Det er sikkert ganske fornuftigt i forhold til at opnå resultater træningsmæssigt, men selv ville jeg aldrig drikke det.
Grundet?
Jeg vil hellere have mine kulhydrater fra andre kilder end laktose og bordsukker. Og så indtager jeg slet ikke mælkeprodukter til daglig.

Crip'O skrev:Tank skrev:alexanderd skrev:Tank skrev:Det er sikkert ganske fornuftigt i forhold til at opnå resultater træningsmæssigt, men selv ville jeg aldrig drikke det.
Grundet?
Hvorfor?
Er der træningsmæssigt og helbredsmæssigt forskel på at få det fra sukker og laktose i stedet for andre kilder som f.eks hvidt brød og pasta?

jensagv skrev:Et bodybuilders vigtigste måltid er efter træning. Så indtag du bare rigeligt.

snus skrev:jensagv skrev:Et bodybuilders vigtigste måltid er efter træning. Så indtag du bare rigeligt.
Hvad er argumentet bag denne påstand? :]

jensagv skrev:snus skrev:jensagv skrev:Et bodybuilders vigtigste måltid er efter træning. Så indtag du bare rigeligt.
Det er selvfølgelig en forenkling, men udtagelsen bygger naturligvis på teorien om ”window of opportunity”. Dog er det mere komplekst end som sådan, har man indtaget et kæmpe måltid lige inden træning, er et post-workout meal naturligvis mindre vigtigt. Morgenmaden er også super vigtig for en bodybuilder, så det er nok mere en måde at sige på, at det er vigtigt at få næringsstoffer lige efter træning. Hvad der er mest vigtig er dog et kompliceret spørgsmål, da svaret er komplekst og multifaktuelt.

snus skrev:jensagv skrev:Et bodybuilders vigtigste måltid er efter træning. Så indtag du bare rigeligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster