Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67972 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049959 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Maximus skrev:Selvfølgelig kan du det.
Der er sgu ikke nogle af de store brands der putter alt muligt ulovligt i deres proteinpulver.
Bodylab er udmærket - og nu bliver jeg nok banned - men der findes jo masser af mærker der er bedre. Bodylab er et tarveligt brand, som formentligt lever rigtig godt pga. den massive ros og omtale det altid får på dette forum. En ros og omtale der skyldes at forummet er sponseret af Bodylab.
Hver gang det er spørgsmål om et eller andet kosttilskud, et det 20 kloge hoveder der straks foreslår at spørgeren bruger sine penge på Bodylab.
Køb hvad du har lyst til. Med mindre du er på konkurrence diæt vil du aldrig opdage om der forskel i proteinindholdet og sammensætning af dit pulver.
A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
X-Wing skrev:A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
Fra 1. oktober koster alle kosttilskud fra engelske sider ca. 20 % mere, pga. at den engelske regering har sat en ekstra skat på dem.
Så bestil i dag, hvis I vil spare lidt penge.
A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
Venomancer skrev:A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
tak a menace. hvad synes du om dymatize? for jeg kan kun lide deres smag er ikke så vil med bps produkter feks
A Menace To Chicken skrev:Venomancer skrev:A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
tak a menace. hvad synes du om dymatize? for jeg kan kun lide deres smag er ikke så vil med bps produkter feks
Jeg har smagt deres jordbær, smagen var helt fin dog med har en tendens til at klumpe lidt - men det kan klares ved at lave shaken, et par timer før den skal bælles. Så er den nice and smoooth. Jeg skal ikke kunne sige noget klogt om hvorvidt selve nutrient-profilen, er værre eller bedre end bodylab, så godt har jeg ikke undersøgt dymatize, men jeg ved at mange lader til at have tillid til firmaet. Selv handler jeg alt hvad jeg skal bruge fra et engelsk firma, hvis navn bliver insta-slettet hvis jeg skriver det her (kunne omgå robot-cencuren med noget enkel kode, men gider ikke bøvl), så bare led lidt rundt efter de engelske supplements på google.
Bodylab er et tarveligt brand
men der findes jo masser af mærker der er bedre
Thomas Jagd skrev:Der er ikke noget magisk ved amerikanske fancy produkter.
Dingo skrev:Thomas Jagd skrev:Der er ikke noget magisk ved amerikanske fancy produkter.
Eller ved Bodylab for den sags skyld.
Det er dog utroligt som folk kan blive ved med at have ondt i røven over at BL har opbygget et godt omdømme, og ikke mindst har skabt sig en god salgsplatform i form af det her forum, som de btw. skyder en masse penge i og derved er med til at holde gang i en masse opdateringer og viden på træningsfronten. Det var næppe sket på et forum uden sponsorer.
Situationen her mht til BM og BL er desuden ikke anderledes end på mange andre boards, f.eks. treningsforum.no
For god ordens skyld skal det påpeges at I hellere end gerne må diskutere alle de mærker I vil herinde. I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i. "Bodylab er lort" er ikke særlig konstruktivt. "Dymatize er noget pis!", er også noget ævl at skrive. Skriv hvad I er utilfredse med (smag, konsistens, pris, whatever), så kritikken er velbegrundet - så er der altså helt frit slag.
Det er kun links til andre forhandlere der ikke tillades. Ligesom der ikke hænger reklamer for Netto nede i Fakta
CaliWali skrev:For 325kr får du 2.5kg whey hos BP. Hos BL får du 2kg for samme pris. You do the math
Dingo skrev:I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i.
Stener skrev:Dingo skrev:I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i.
Er det en faktisk regel der er herinde, at kritikken skal være velbegrundet eller er det bare noget du siger fordi at det er mest sofistikeret at gøre?
Ikke fordi jeg er uenig - tværtimod.
Maximus skrev:
Bodylab er udmærket - og nu bliver jeg nok banned - men der findes jo masser af mærker der er bedre.
Maximus skrev:
Bodylab er et tarveligt brand, som formentligt lever rigtig godt pga. den massive ros og omtale det altid får på dette forum. En ros og omtale der skyldes at forummet er sponseret af Bodylab.
8800 skrev:Stener skrev:Dingo skrev:I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i.
Er det en faktisk regel der er herinde, at kritikken skal være velbegrundet eller er det bare noget du siger fordi at det er mest sofistikeret at gøre?
Ikke fordi jeg er uenig - tværtimod.
Ubegrundet tilsvining vil vi bare ikke lægge båndbredde til. Så er det egentlig ligegyldigt om det er af Bodylab eller DymatisizeI øvrigt prøver vi jo på at opretholde en nogenlunde debattone.
A Menace To Chicken skrev:mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.
A Menace To Chicken skrev:mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.
Dingo skrev:A Menace To Chicken skrev:mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.
Mange ting, både food og nonfood, kan skaffes billigere hjem fra udlandet, grundet Danmarks høje afgifter og skatter - ikke kun proteinpulver. Der er Danmark generelt lidt fjollet
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster