Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 67972 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049959 indlæg i 100472 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1380
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1378

Følg bodybuilding.dk på

Kan man stole på andre end bodylab?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

kan man stole på andre sider ud over bodylab i udlandet? jeg har overvejet at bestille hjem fra dymatize feks men kan jeg stole på at der er 76 g protein pr 100 gram som de skriver og at der ikke er andet lort i? for jeg har hørt om de kæmpe skandaler der har været hvor der her været anabolske steroider eller hvad det var og 10 g protein pr 100 gram i i stedet for men kan jeg stole på det hvis jeg bestiller fra dem eller er det kun bodylab der er værd at bestille fra. hjælp mig

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Selvfølgelig kan du det.

Der er sgu ikke nogle af de store brands der putter alt muligt ulovligt i deres proteinpulver.

Bodylab er udmærket - og nu bliver jeg nok banned - men der findes jo masser af mærker der er bedre. Bodylab er et tarveligt brand, som formentligt lever rigtig godt pga. den massive ros og omtale det altid får på dette forum. En ros og omtale der skyldes at forummet er sponseret af Bodylab.

Hver gang det er spørgsmål om et eller andet kosttilskud, et det 20 kloge hoveder der straks foreslår at spørgeren bruger sine penge på Bodylab.

Køb hvad du har lyst til. Med mindre du er på konkurrence diæt vil du aldrig opdage om der forskel i proteinindholdet og sammensætning af dit pulver.

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 230.00

Bor delvist i udlandet hvor jeg bruger dymatize. Kan du roligt købe.

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Vis kostplan

ok så kan jeg godt købe hjem der fra hvis det er men jeg kan jo også godt lide bodylab. ville bare vide hvis jeg bestilte hjem der fra

Maximus skrev:Selvfølgelig kan du det.

Der er sgu ikke nogle af de store brands der putter alt muligt ulovligt i deres proteinpulver.

Bodylab er udmærket - og nu bliver jeg nok banned - men der findes jo masser af mærker der er bedre. Bodylab er et tarveligt brand, som formentligt lever rigtig godt pga. den massive ros og omtale det altid får på dette forum. En ros og omtale der skyldes at forummet er sponseret af Bodylab.

Hver gang det er spørgsmål om et eller andet kosttilskud, et det 20 kloge hoveder der straks foreslår at spørgeren bruger sine penge på Bodylab.

Køb hvad du har lyst til. Med mindre du er på konkurrence diæt vil du aldrig opdage om der forskel i proteinindholdet og sammensætning af dit pulver.

+1

tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Logbog: Vis logbog

A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.

Fra 1. oktober koster alle kosttilskud fra engelske sider ca. 20 % mere, pga. at den engelske regering har sat en ekstra skat på dem.
Så bestil i dag, hvis I vil spare lidt penge.
Feel what you do, and do what you feel

X-Wing skrev:
A Menace To Chicken skrev:tjek de engelske sider, der er penge at spare og kvaliteten er helt i top.

Fra 1. oktober koster alle kosttilskud fra engelske sider ca. 20 % mere, pga. at den engelske regering har sat en ekstra skat på dem.
Så bestil i dag, hvis I vil spare lidt penge.

De har ophævet momsfritagelsen. ;-)
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

tak a menace. hvad synes du om dymatize? for jeg kan kun lide deres smag er ikke så vil med bps produkter feks

Venomancer skrev:

tak a menace. hvad synes du om dymatize? for jeg kan kun lide deres smag er ikke så vil med bps produkter feks

Jeg har smagt deres jordbær, smagen var helt fin dog med har en tendens til at klumpe lidt - men det kan klares ved at lave shaken, et par timer før den skal bælles. Så er den nice and smoooth. Jeg skal ikke kunne sige noget klogt om hvorvidt selve nutrient-profilen, er værre eller bedre end bodylab, så godt har jeg ikke undersøgt dymatize, men jeg ved at mange lader til at have tillid til firmaet. Selv handler jeg alt hvad jeg skal bruge fra et engelsk firma, hvis navn bliver insta-slettet hvis jeg skriver det her (kunne omgå robot-cencuren med noget enkel kode, men gider ikke bøvl), så bare led lidt rundt efter de engelske supplements på google.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:
Venomancer skrev:

Jeg har smagt deres jordbær, smagen var helt fin dog med har en tendens til at klumpe lidt - men det kan klares ved at lave shaken, et par timer før den skal bælles. Så er den nice and smoooth. Jeg skal ikke kunne sige noget klogt om hvorvidt selve nutrient-profilen, er værre eller bedre end bodylab, så godt har jeg ikke undersøgt dymatize, men jeg ved at mange lader til at have tillid til firmaet. Selv handler jeg alt hvad jeg skal bruge fra et engelsk firma, hvis navn bliver insta-slettet hvis jeg skriver det her (kunne omgå robot-cencuren med noget enkel kode, men gider ikke bøvl), så bare led lidt rundt efter de engelske supplements på google.

Jeg tror du tænker på BP og hvis du ikke gør er det også lige meget hehe. Men det er helt fint, for jeg er bare på jagt efter noget jeg kan lide, var ikke så vild med hverken BP eller Bodylabs smag, så jeg prøver den her dymatize. :)
Der er "kun" 73g protein pr 100 gram i dymatize delen så på det punkt tror jeg faktisk at bodylab er lidt bedre, men jeg kan lide smagen og det er det vigtigste, jeg har smagt bodylabs chokolade og banan og lemon og kan ikke lide nogen af dem så jeg vil prøve noget nyt her. så så længe man kan stole på at der er det i som de skriver og det der er i er fornuftigt så vil jeg prøve der fra.

Mit ynglings pulver er dymatize rich chocolate, det er den bedste jeg har smagt, og den er også ret populær pga. smagen. Har bl.a. prøvet bodylab og nutraminos chokolade varianter og brød mig ikke så meget om dem.
Brugeravatar

Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00

Vil sige at du sagtens kan bestille fra andre sider end bodylab.

Bodylab er et tarveligt brand

Hvordan når du frem til denne konklusion ?
men der findes jo masser af mærker der er bedre

Bedre hvordan ?

Faktum er nu engang, at der ikke er den store forskel på Whey protein, uanset hvem du køber hos. Der er ikke noget magisk ved amerikanske fancy produkter.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 168

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Thomas Jagd skrev:Der er ikke noget magisk ved amerikanske fancy produkter.

Eller ved Bodylab for den sags skyld.
Det er dog utroligt som folk kan blive ved med at have ondt i røven over at BL har opbygget et godt omdømme, og ikke mindst har skabt sig en god salgsplatform i form af det her forum, som de btw. skyder en masse penge i og derved er med til at holde gang i en masse opdateringer og viden på træningsfronten. Det var næppe sket på et forum uden sponsorer.

Situationen her mht til BM og BL er desuden ikke anderledes end på mange andre boards, f.eks. treningsforum.no

For god ordens skyld skal det påpeges at I hellere end gerne må diskutere alle de mærker I vil herinde. I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i. "Bodylab er lort" er ikke særlig konstruktivt. "Dymatize er noget pis!", er også noget ævl at skrive. Skriv hvad I er utilfredse med (smag, konsistens, pris, whatever), så kritikken er velbegrundet - så er der altså helt frit slag.
Det er kun links til andre forhandlere der ikke tillades. Ligesom der ikke hænger reklamer for Netto nede i Fakta
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
Thomas Jagd skrev:Der er ikke noget magisk ved amerikanske fancy produkter.

Eller ved Bodylab for den sags skyld.
Det er dog utroligt som folk kan blive ved med at have ondt i røven over at BL har opbygget et godt omdømme, og ikke mindst har skabt sig en god salgsplatform i form af det her forum, som de btw. skyder en masse penge i og derved er med til at holde gang i en masse opdateringer og viden på træningsfronten. Det var næppe sket på et forum uden sponsorer.

Situationen her mht til BM og BL er desuden ikke anderledes end på mange andre boards, f.eks. treningsforum.no

For god ordens skyld skal det påpeges at I hellere end gerne må diskutere alle de mærker I vil herinde. I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i. "Bodylab er lort" er ikke særlig konstruktivt. "Dymatize er noget pis!", er også noget ævl at skrive. Skriv hvad I er utilfredse med (smag, konsistens, pris, whatever), så kritikken er velbegrundet - så er der altså helt frit slag.
Det er kun links til andre forhandlere der ikke tillades. Ligesom der ikke hænger reklamer for Netto nede i Fakta

Tak for info, jeg har overvejet at købe fra BP. Har en sending på vej fra BM, men jeg kunne godt tænke mig nogle lidt billigere supplementer. Jeg har dertil lige et spørgsmål, vil BP stadig være billigere end danske sider efter d.1 Oktober? For nu hører jeg om extra udgifter på engelske supplementer.

På forhånd tak :D

Træner her: Fresh Fitness Amager

For 325kr får du 2.5kg whey hos BP. Hos BL får du 2kg for samme pris. You do the math :mrgreen:
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar

Reputation point: 68

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

CaliWali skrev:For 325kr får du 2.5kg whey hos BP. Hos BL får du 2kg for samme pris. You do the math :mrgreen:

Jaaaarh okaaayyy :dance:

Dingo skrev:I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i.

Er det en faktisk regel der er herinde, at kritikken skal være velbegrundet eller er det bare noget du siger fordi at det er mest sofistikeret at gøre?
Ikke fordi jeg er uenig - tværtimod. :)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

Stener skrev:
Dingo skrev:I må også godt tale negativt om Bodylab, såfremt der er noget at have det i.

Er det en faktisk regel der er herinde, at kritikken skal være velbegrundet eller er det bare noget du siger fordi at det er mest sofistikeret at gøre?

Ubegrundet tilsvining vil vi bare ikke lægge båndbredde til. Så er det egentlig ligegyldigt om det er af Bodylab eller Dymatisize :) I øvrigt prøver vi jo på at opretholde en nogenlunde debattone.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Ja, naturligvis findes der mange andre gode mærker end lige netop kun Bodylab.

Reglerne for siden er nedfældet ganske tydeligt her:
regler-for-sektionen-t34176.html

Her findes endvidere også en mindre guide til at finde andre forhandlere af kosttilskud end lige netop Bodylab.
Brugeravatar
Administrator

Maximus skrev:
Bodylab er udmærket - og nu bliver jeg nok banned - men der findes jo masser af mærker der er bedre.

Nej, du bliver ikke banned fordi du ikke bruger Bodylab eller fordi du ikke anbefaler Bodylab :D Bare rolig.
Maximus skrev:
Bodylab er et tarveligt brand, som formentligt lever rigtig godt pga. den massive ros og omtale det altid får på dette forum. En ros og omtale der skyldes at forummet er sponseret af Bodylab.

Ja, Bodylab.dk driver jo forretning på lige vilkår med alle andre. Dvs. man køber sig til markedsføring og branding.
Brugeravatar
Administrator

8800 skrev:
Stener skrev:

Ubegrundet tilsvining vil vi bare ikke lægge båndbredde til. Så er det egentlig ligegyldigt om det er af Bodylab eller Dymatisize :) I øvrigt prøver vi jo på at opretholde en nogenlunde debattone.

Altså jeg har kun købt Bodylabs produkter, jeg er udmærket tilfreds med kvaliteten. Jeg vil bare helst finde de billigste produkter jeg kan, for jeg er studerende (begrænsede midler). Jeg kan se at der er mange som benytter sig af BP´s produkter, de er også til en mere fordelagtig pris. Er det okay at diskutere BP´s produkter her på sitet? For jeg står som uerfaren køber her :´)

Om man må diskutere andre produkter på siden er lige blevet skrevet i indlæggene ovenfor ... :wink: (ja, det må man gerne)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.

Det får mig til at tænke - ligges der ikke afgifter på proteinpulver i dk? sukker, fedt e.l.?
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

A Menace To Chicken skrev:mit problem med bodylab, er alene prisen. Det er lidt fjollet at det er billigere at bestille hjem fra udlandet (porto und alles), end at købe dansk. Produktet fejler intet, og smagen er udmærket. Prisen er bare for pebret, ganske enkelt.

Så enig!

Mange ting, både food og nonfood, kan skaffes billigere hjem fra udlandet, grundet Danmarks høje afgifter og skatter - ikke kun proteinpulver. Der er Danmark generelt lidt fjollet
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:

Mange ting, både food og nonfood, kan skaffes billigere hjem fra udlandet, grundet Danmarks høje afgifter og skatter - ikke kun proteinpulver. Der er Danmark generelt lidt fjollet

yes yes. Men...

THA MAAARKEED !!! WE VOTE WITH OUR MONIIIIIIIIIEEEZ!

Som hende der gutten fra de Radikale ville have sagt; sådan er det jo.
Brugeravatar

Til og med i dag, har proteinpulver været momsfritaget i England. Med moms er prisen efterhånden ved at kunne tåle sammenligning.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Næste