Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69489 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049999 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1020
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1018

Følg bodybuilding.dk på

Karim's Log - 1x312,5kg DL s. 38

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Goddag folkens

Nu vil jeg også starte en log hvor jeg kan og vil berette om mine eskapader i træningscentret. Lige en kort intro om hovedpersonen. Jeg hedder sjovt nok Karim, jeg har trænet siden jeg var 19 år hvor mit udgangspunkt var den fine kampvægt af hele 72kg fordelt på 196 centimeters korpus. Jeg har siden fået lagt nogle kilo oveni og kan i dag i en alder af 26 år bryste mig med en vægt på den anden side af 100kg. Jeg har indtil februar 2009 trænet på DTU i Lyngby (kudos til Martin for det arbejde han har lagt i centret deroppe!) men efter afsluttet uddannelse kunne jeg ikke længere træne der og er siden flyttet ind til Østerbro hvor jeg træner i The Gym. Meget er sagt og kan siges om The Gym, men jeg tror aldrig man rigtig kan forklare folk hvordan et godt center er før de selv oplever det. Kort fortalt gør atmosfære i et center som The Gym at din træning føles som en del af din fritid frem for en ting der skal overstås inden du har ”rigtig” fri.

Før:
Jeg startede ud med typiske styrkeløfter begynderprogrammer med fokus på de klassiske 3 kamps øvelser. Min træningsform var kraftigt influeret af SørenW som jeg løb ind i dengang jeg var teen i Odense. Senere kom min Ålborg connect MCI ind i spillet som også var en god gammeldags styrkeløfter by heart så dette har generelt været det jeg lavede. Siden jeg er startet i The Gym har Bertel været så flink at hjælpe mig med mine træning og jeg synes at det har givet mig et ekstra skub i den rigtige retning, specielt fordi vi har kunne gå ind og revidere min teknik i de forskellige løft.

Nu:
Jeg har siden februar ændret teknik en del som først nu er ved at give afkast i form af tungere løft. Min kropsform kan bedst beskrives som ”lange ben og arme” hvilket gør mig ganske udmærket til dødløften men til gengælde hæmmer mig lidt i squatten og bænken, men udfordringer skal der jo til! I sommeren 2007 fik jeg en skade i lænden efter jeg kørte en alt for tung periode med dødløft. Men nu her 1½ år efter med ny og lidt bedre teknik og et Wahlanders bælte rigere er jeg igen klar til at kravle op i kg i dødløften. Squatten er også ved at være på plads, hvilket er den øvelse jeg har arbejdet mest på det sidste halve år og jeg regner med at kunne presset mit max godt op i kg det næste stykke tid. Mht. bænk så er jeg godt klar over at det er helt horribelt og det er det næste fokusområde da jeg er stagneret på et for lavt niveau.

Frem:
Jeg har på et tidspunkt i løbet af sommeren 2009 kommet til at proklamere at jeg vil køre bodybuilding i et helt år, så dette har jeg tænkt mig at gøre. Jeg kan og vil dog ikke slippe 3 kamp helt og vil nok altid have disse 3 øvelser i mine programmer (de er jo også helt fantastiske!). Min plan for i år er desuden at prøve en masse forskellige programmer, hvor strategien er ~8-9 uger på hvert program med en deloading/max periode imellem hvert program. Jeg har afsluttet mit første 9 ugers program allerede og er nu i gang med det næste.

Arkitekturen på min log:
Jeg vil prøve at se om jeg kan strukturere min log lidt anderledes, således at man altid kan gå tilbage til side 1 for at få et sammendrag af det der bliver reporteret. Derfor vil man på side 1 kunne finde:

Post 1: Generel information
    Post 2: Medier/Billeder
    Post 3: Tidligere forløb
    Post 4: Nuværende forløb
Sidst rettet af Karim 13. nov 2012, 19:55, rettet i alt 20 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København Ø

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 310.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Medier/Billeder
Her vil jeg løbende poste lidt mediemateriale med mig selv, i skal dog ikke regne med for mange billeder af mig i bar overkrop taget med min mobiltelefon ude på badeværelset, det skal være lidt mere smagsfuldt og gennemført før jeg poster.

Dødløft:
250kg 28. August 2009 - mit første tunge løft efter 1½ års "pause" fra tunge løft i DL grundet en skade i lænden, tangering af min gamle PR på 250kg som dengang dog var uden bælte, hehe.

260kg 28. August 2009 - Kunne jo ikke løfte tungt den dag uden at sætte PR.

272,5kg 26. September 2009 - En lille featuring på de fine Weekly Gym Videos, udover en masse af de andre gakkede personligheder løfter jeg 2:04 henne i videon hhv. 240kg, 252,5kg og 272,5kg. En sjov historie hører sig dog til disse løft. I virkeligheden ville jeg løfte 240,255 og så hoppe op og lave pr på 272,5kg men jeg kom til at smække 20kg for lidt på stangen, så da jeg løfter de 252,5kg tror jeg at jeg går hen til 272,5kg, men ak nej. Derfor måtte jeg lige tage en 10 mins pause hvor jeg skulle genopbygge psyken igen før jeg gik hen til det sidste løft. Kigger man godt efter kan man også se at jeg faktisk begynder at hive i stangen, taber fokus og så genløfter. Det var en hård omgang synes jeg nok at skulle igennem, hehe.

3x250kg 2. November 2009 - Havde kørt en 2x240kg lige før denne som var latterlig nem så der skulle lige presses lidt mere.

8x190kg 19. November 2009 - Easy! og ja filmen hakker på et tidspunkt OG JA! Jacob larmer mens han filmer, hehe.

1x280kg 23. November 2009 - En lidt grim 280er, men hyggelig film!

1x290kg 4. December 2009 - Almost at 300 (this is Sparta!) og langt pænere løft end mine 280! Dette løft er mit Max efter Bertels 9 ugers Lowrep/Highrep 3 splits program der gav mig 20kg på toppen af min dødløft, 50kg på min squat og 10kg i bænk, impressive! Læs om programmet under min Program post (coming soon).

1x300kg 8. Februar 2010 - eg ved godt at teknikken ikke er særlig flot, men with all due respect, det er 300kg. Jeg kan dog fortælle at jeg har rigtig fin stil på 270kg nu hvor mit max har rykket sig, hehe.

Squat:
1x200kg 25. November 2009 - Ikke så meget man kan sige andet end "Det er den der uhyggelige ryg der løfter det hele". Mit nye squat max efter Bertels 9 ugers 3split i efteråret 2009 hvor jeg gik 50kg op i squat max.

Bænk:
1x137,5kg 8. Februar 2010
Sidst rettet af Karim 8. okt 2010, 12:04, rettet i alt 12 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tidligere forløb

Her for tiden er jeg påbegyndt det som vi har døbt Jane Fonda programmet, efter at Kristoffer og Michael kørte det her i sensommeren 2009. Jeg ville prøve det da det har en highrep feature jeg ikke har prøvet før (omvendt pyramide) og generelt er anderledes end det jeg har set før. Programmet i sig selv er på 9-16 uger og er et lidt "underligt" 3-split som Bertel harlavet. Jeg har valgt at køre det i 9 uger, hvor de første 3 uger er gået med at lære programmet og det at highreppe at kende. Uge 3 netop er afsluttet her i uge 42 2009. De næste 6 uger skulle gerne være drablige, hvilket jeg da glæder mig til. Jeg skriver reps X sæt X vægt og ikke sæt X reps X vægt, jeg overvejer at ændre det da tilsyneladende ikke er moderne at skrive det på denne måde mere og jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan det står.

Link til programmet:Jane Fonda Programmet - LINK BROKEN, I'NO!

Kosttilskud under denne periode:
Udover min fiskeolie og vitaminpiller tager jeg i denne periode:
    Kreatin
    Beta Analin
    HMB

Det er første gang at jeg prøver Beta Analin. Jeg tager 2 portioner inden træning og 2 efter på træningsdagene det kilder og klør lidt, men intet der er ikke er til at holde ud. Kreatin har jeg prøvet mange gange og det virker som altid væskeophobende.

Start stats:
Krops Vægt: 102~103kg
Bænk max: 125kg
Squat max: 150kg
Dødløft max: 272,5kg

Konklusion efter 3 uger:
Efter en rolig start i uge 1 hvor jeg måtte se mig slået gang på gang af de høje reps kan jeg mærke at min krop er ved at være vant til det. Tidsforbruger pr. dag er cirka 1½ time +/- 30 mins men dag 1 kan stadig være lidt af en bitch at komme igennem. Jeg føler stadig ikke at jeg får ramt mit bryst nok, jeg har abs. ingen doms i patkassen efter træning, jeg må lave lidt ændringer. Squatten går godt, og mit max har flyttet sig 20kg de første 3 uger, mest grundet i at programmet presser mig til at lave max1'ere. Dødløften er som den plejer, ubehagelig og tung, dejligt. Jeg er derudover erfaret at mine skuldre er gode til press øvelser, hvilket stemmer fint overens med at jeg løfter meget med mine skuldre i brystøveslerne og derigennem negligerer mine bryster. Vægten sagde Søndag d. 18 oktober 104kg hvilket er ganske udemærket synes jeg.

Konklusion efter 6 uger:
Så fik jeg afsluttet endnu 3 uger af programmet. Jeg kan mærke at highrepping ikke længere er så ubehageligt som det var i starten, egentlig oplever jeg kun at det er "træls" når jeg skal op og lave en 20 reps i de mindre øvelser, man når jo fandme at kede sig mens man står der og repper. I uge 6 ramte programmet mig hårdt, jeg skulle maxe i forskellige øvelser og det kombineret med det hårde program sled godt på kroppen. Jeg oplevede at mine ben simpelthen "taggede ud" og gik istykker, det bliver en udfordring at holde dem kørende resten af programmet. Dette skal gøres med bedre opvarmning, varmere beklædning og ikke mindst en god omgang strækøvelse efter træning. Kigger jeg dog på det positive har jeg fået utroligt meget styrke ud af dette program og det skal jeg huske at holde for øje når det her til sidst bliver hårdt. Indtil videre har jeg fået 7,5kg i bænken og 35-40kg i squatten på toppen, hvilket ikke er sådan at kimse af. Derudover er jeg steget en del i hjælpeøvelserne hvilket jeg tror jeg kan tilskrive highrepping delen af dette program, da jeg simpelthen har konditioneret min krop til at kunne klare mere.

Af tilskud er jeg netop blevet færdig med den omgang HMB jeg havde (30 dage). Jeg fortsætter med Kreatin og Beta Analin de næste 3 uger hvorefter dette lægges på hylden indtil engang i februar. Jeg regner med at starter på koffein i uge 8 eller måske vente til uge 9, afhængigt af mit overall engerginiveau. Jeg har ikke brugt koffein i næsten 3 mdr. så det skal nok give lidt af et kick her til sidst.

Konklusion efter 9 uger:

Tænkelige forbedringer af programmet:
    - Evt. ikke køre ryg og bryst samme dag, det er satme lange dage.
    - Dag 1 har for mange øvelser der er for hårde mod ens grip, evt. lave noget andet end side bends og chinups. Side bends kan sagtens lægges på en anden dag, chinups skal måske skiftes ud med noget maskine pulldown.
    - Savner dips.

Ønsker til næste program:
    - Front squat
    - Fokus på bryst og triceps
    - Nedprioritering af skuldre og biceps, jeg har ikke brug for så meget stimuli ser det ud til.
Sidst rettet af Karim 8. okt 2010, 12:07, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Nuværende forløb:
Sidst rettet af Karim 8. okt 2010, 12:06, rettet i alt 22 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Så kom den endelig!!! :dance: :king: :hihi: :bodyman: :dope:

Denne log skal selvfølgelig følges :mrgreen:

Og velkommen til logland, Karim :)
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00

KARIN!! :dope: :dope:
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Oh no he di'ent!

Godt med en log fra Karin. Længe ventet.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

1. Dag - Uge 4/9 - Bryst/Ryg/Triceps - 19/10-2009

Morgenvægt: 106,6kg

Bench
1x3x117,5kg
4x3x110kg

Incline Dumbell Press
2x6x43,5kg
2x6x41kg
1x15x20kg
- Bertel kommenterede at der var ikke fart nok på så jeg droppede lidt i kg for at få bedre ROM og acceleration. Næste uge kører jeg med 38,5kg for at få godt fat i brystet, det lader til at jeg igen igen brugter skuldrene til at løfte meget af vægten..

Cable Cross
4x6x50lbs
1x20x25lbs

Deadlift
4x6x200kg
1x15x100kg

Barbell Rows
4x6x100

EZ Skull crushers
4x6x40kg
1x21x30kg

1h Push downs
4x6x40
1x25x30kg

Side bends
4x6x58kg

Første træningsupdate, yay! Fin omgang træning, Æg (som forresten havde matchende sort/røde spandexbukser og sko på i dag, det' klass'!) og Brormand mødte op hen imod slutningen af min træning og gav sig til at larme meget mens de squattede, det var underholdende. Nick gik og ævlede om at han ville cutte, jeg prøver stadig at overbevise ham om at han bare skal være tyk og stærk de næste par år, det er meget meget sjovere.
Sidst rettet af Karim 22. okt 2009, 19:26, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Karin, jeg synes din log er rigtig pæn.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Log accepted. :bodyman:
Bodybuilding ain't no sprint - it's a marathon.
Brugeravatar

Geografisk sted: Langå

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (2)

Karim skrev:Nick gik og ævlede om at han ville cutte, jeg prøver stadig at overbevise ham om at han bare skal være tyk og stærk de næste par år, det er meget meget sjovere.

Ih tak :lol:

Btw, god dødløft :gay:
Sidst rettet af Nick_BB 19. okt 2009, 20:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Yeah, endelig en log fra Karin! Skide godt - det har været ventet. Let the flame-fest begin..!!11
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Lolrim, du er friend, men du skal ikke skrive reps x sæt lissom russerne, du skal skrive sæt x repz som vi gør her i den vestlige verden, er det fordi du hader vesten hva' karim?
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Kostplan: Ingen kostplan

Søren: Joda, det er sådan det skrives! men jeg lover at der kommer nogle tribute logs engang imellem til dig hvor det skrives omvendt, så forvirringen bliver total :)

Nick: Tyk og Stærk er bedre end tynd og slap, du må accepterer at det er det der vil give dig mest på sigt, du kan jo altid cutte når du bliver ældre og der faktisk er noget spændende der kigger frem i takt med fedtet forsvinder. Du skal ikke være ligesom så mange andre Tokio Hotel teens nu til dags, det er ikke fedt at have synlige abs hvis det betyder at ens arme er 20cm.

Kl ~16 skal der køres skuldre, det bliver godt kan jeg mærke!
Brugeravatar

Styrkeliste

Karim skrev:Nick: Tyk og Stærk er bedre end tynd og slap, du må accepterer at det er det der vil give dig mest på sigt, du kan jo altid cutte når du bliver ældre og der faktisk er noget spændende der kigger frem i takt med fedtet forsvinder. Du skal ikke være ligesom så mange andre Tokio Hotel teens nu til dags, det er ikke fedt at have synlige abs hvis det betyder at ens arme er 20cm.

Du får det til at lyde som om, at jeg ingen masse har tilbage efter et fremtidigt cut. Jeg synes selv, at det er på tide at cutte én gang for alle. Planen er ikke at blive totalt ripped som Henrik(da jeg ikke ved, om jeg kan det), men at blive mere markeret og ikke mindst smide alt det overflødige fedt, som desværre sidder på maven.

Og som du også påpegede, er jeg bygget sådan at mine abs faktisk er store, hvilket kunne se fedt ud, hvis jeg blev ripped. Så derfor vil jeg cutte.

Karim skrev:
Kl ~16 skal der køres skuldre, det bliver godt kan jeg mærke!

See ya there :gay:
Brugeravatar

Styrkeliste

2. Dag - Uge 4/9 - Shoulders/Biceps - 20/10-2009

Morgenvægt: 107,1kg

Seated Barbell Press
1x3x80kg
4x3x70kg
1x17x45kg

EZ Upright Row
4x6x60kg
1x23x35kg

Lateral Raise
4x6x16kg
1x20x11kg

Bent Over Lateral Raise
4x6x20kg
1x20x13,5kg

EZ Biceps Curl
1x3x60kg
4x3x50kg
1x16x40kg
- Jeg burde nok have kørt 3x1x65/70 og 3x4x60/55, men kæft de var pæne!

Dumbbell hammers
4x6x25kg
1x15x16kg

Machine: Standing Crunch
4x6x140lbs

Note om træningen:
Jeg kunne godt mærke at jeg ikke havde sovet nok ovenpå omgangen igår, men det gik fint, jeg havde droppet kg'sne lidt ift. sidste uge i et par øvelser for at gøre det så strick som muligt, det gik helt fint totalt set. Jeg bryder mig dog ikke om at lave mine seated barbell presses i eleiko squat stativerne, næste gang hopper jeg over i et powerrack og leger.

The Gym:
I dag var der godt gang i den i The Gym. Kristoffer var der og straffede bryst sammen med Henrik (ikke brormand). Henrik fik ondt i albuen og blev bitter og indebrændt over det, det drillede vi ham så med lidt. Sidst i min træning kom Nick og Jacob og skulle smede den, Nick var lidt sur over at jeg havde kaldt ham tyk, så nu støtter jeg ham i hans cutting fuldt ud, der er vist intet der kan overtale ham til andet, he's a man on a mission! Og hermed forbeholder jeg mig også retten til at køre på ham når han render rundt og er sulten og ikke mindst komme med den klassiske kommentar et stykke henne i hans cut "kæft du har tabt dig! især på armene!". Jacob fik lov til at måle mine guns, jeg tror at han blev et gladere menneske (hvis det kan lade sig gøre) på baggrund af dette, så ovenpå den fine handling sover jeg bedre i nat.
Sidst rettet af Karim 22. okt 2009, 19:27, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Godt at høre vi begge fik noget ud af det :wink:
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Karim skrev:Nick var lidt sur over at jeg havde kaldt ham tyk, så nu støtter jeg ham i hans cutting fuldt ud, der er vist intet der kan overtale ham til andet, he's a man on a mission! Og hermed forbeholder jeg mig også retten til at køre på ham når han render rundt og er sulten og ikke mindst komme med den klassiske kommentar et stykke henne i hans cut "kæft du har tabt dig! især på armene!".

Jeg er altså ikke gået igang endnu :mrgreen:

Og nej, den ret skal du endelige ikke forbeholde dig på nogen måde :mrgreen:

Hvad målte dine gunZ? 30cm?
Brugeravatar

Styrkeliste

Friend, din træning er jo crap? :(
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Styrkeliste

Søren W skrev:Friend, din træning er jo crap? :(

Du er altså ret skarpsindig hvis du ud fra 2 dage i et 6 dage om ugen program kan dømme det søfren. Dog er jeg enig i at 2. dagen ikke er sammenlignelig med 1. dagen, den tager også 1 time mindre, det er en af de "problemer" både jeg og andre har erfaret ved dette program.

Og Nick de var self 45, så om 5 cm må jeg gå med t-shirts om sommeren :P
Brugeravatar

Styrkeliste

Karim skrev:

:lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Karim skrev:
Søren W skrev:Friend, din træning er jo crap? :(

Du er altså ret skarpsindig hvis du ud fra 2 dage i et 6 dage om ugen program kan dømme det søfren. Dog er jeg enig i at 2. dagen ikke er sammenlignelig med 1. dagen, den tager også 1 time mindre, det er en af de "problemer" både jeg og andre har erfaret ved dette program.

Din volumen er bare meget lav på din skulder/biceps dag og øvelsesvalget er spøjst :)
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg skulle lige til at skrive noget spydigt om dine 1 rep curl-sæt, da jeg opdagede at noget var galt.

Det er en lille smule forvirrende at du skriver reps x sæt x vægt og ikke sæt x reps x vægt ligesom andre alle andre voksne mennesker :8
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Jeg vil overveje at ændre min måde at skrive det på, jeg er i princippet ligeglad, men fordi jeg vil være lidt vigtigperagtigt, så vil jeg have lov til først at overveje det inden jeg gør noget :)
Brugeravatar

Styrkeliste

3. Dag - Uge 4/9 - Legs/Wrist - 21/10-2009

Morgenvægt: 107,5kg

Squat
1x3x170kg
4x3x155kg
1x8x120kg

Freemotion Hack Squat
4x6x240lbs
1x15x180lbs

Freemotion Straight leg Calf Raises
4x6x240lbs
1x20x200lbs

Reversed Wrist Curl
4x6x10kg
1x15x8kg

Wrist Curl
4x6x10kg
1x20x8kg

Reverse Curl
4x6x40kg
1x20x25kg

Barbell Russin Twist
4x6x40kg
1x15x20kg

Note om træningen:
Jeg var lidt træt inden træning, min højre skulder gjorde ondt da jeg havde siddet ved et for lavt bord på arbejde i dag, det' dumt. Derudover er mine knæ stadig mærkelige, jeg er stoppet med at cykle på arbejde (~14km totalt) og det har forbedret min knæsituation markant, men de er stadig noget mærkelige. Mine knæ hjalp ikke just på psyken da jeg skulle køre tunge squats i dag, jeg mangler stadig lidt i den tekniske afdeling mht. squats, næste program skal have front squats tror jeg, jeg bliver nødt til at få en mere lodret ryg under squat. Men alt i alt en god træning, jeg fik blodsprængninger i øjnene af squatten, det er altid et godt tegn og trætheden var helt væk efter træning, så det skal sikkert bare soves væk.

The Gym:
I dag havde jeg aftalt med Kristoffer at være der på nogenlunde samme tid, det var nice, Kristoffer er rar at have i centret når man træning, altid en hyggelig stemning pånær når jeg begynder at sige grimme ting om 5-split, så bliver han harm, hehe. Mikael var der også og han havde det fede smil på da han ankom og jeg vidste godt hvorfor. Han havde lige inden jeg tog til træning i dag renamet min log til Karin's Log, jeg nåede dog at rette det inden jeg tog hjemme fra og melde ham for drilleri, så nu regner jeg med at han bliver straffet hårdt. Han havde nok fortjent et roundhouse kick to the face for det, men så igen var sgu meget sjovt lavet. Han kørte en god gang selvownage med hans nystartede sheiko så det var ganske behageligt at observere. Brormand og Ægget ankom da jeg var done, så mon ikke de står deroppe og råber og skriger som vildmænd nu.
Sidst rettet af Karim 23. okt 2009, 21:27, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Styrkeliste

Karin, du er jo bare tynd!
Din træning er crap! Din volumen for lille og dit øvelsesvalg spøjst!
Hvis du vil være BB, skal du køre 5 split og jeg vil aldrig høre ordet fullbody igen når jeg træner!!

Logbog: Ingen logbog

Birger skrev:Karin, du er jo bare tynd!
Hvis du vil være BB, skal du køre 5 split og jeg vil aldrig høre ordet fullbody igen når jeg træner!!

hahahahha
Brugeravatar

Styrkeliste

Kristoffer? :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste

4. Dag - Uge 4/9 - Pecs/Back/Triceps - 22/10-2009

Morgenvægt: 107,1kg

Barbell Bench Press
1x10x90kg
1x15x80kg
1x20x70kg

Incline Barbell Bench Press
1x6x90kg (....)
1x10x80kg
1x13x70kg
1x20x50kg

Cable Cross
1x10x70lbs
1x15x50lbs
1x20x35lbs

Deadlift
1x10x170kg
1x15x150kg
1x20x120kg

Lat Pulldown
1x10x160lbs
1x15x120lbs
1x20x90lbs

Dumbbell Rows
1x10x53,5kg
1x15x43,5kg
1x20x33,5kg

Skull Crushers
1x10x45kg
1x15x35kg
1x20x25kg

Pushdowns
1x10x37,5lbs
1x15x32,5lbs
1x20x25lbs

Standing Crunches
1x10x120lbs
1x15x100lbs
1x20x90lbs

Note om træningen:
Puhaaaa hård omgang, havde haft lidt stress på inden træning og det tog lige en halv times tid at falde på plads synes jeg, det er noget fjollet noget. Kroppen havde det fint, stadig lidt øm i mine skuldre, dog i venstre i dag frem for højre, jeg har sikkert kompenseret for smerterne i den højre igår ved at lave mere med venstre, figures. Dødløften var drabelig, ikke så meget under selve eksekveringen, mere bagefter hvor jeg følte jeg var ved at dø i et par mins, i retrospec en god gang DL. Efter træningen i dag er jeg træt, men har ikke rigtig noget jeg kan sætte finger på der gør ondt på den forkerte måde, mine underarme og skuldre er dog sådan lidt synes jeg og så er der stadig lidt med mine knæ, dog intet på et niveau jeg vil kalde alarmerende, jeg tror bare jeg er inde i en periode hvor jeg holder ekstra øje med skader. Skader kommer altid når det "lige går så godt" og så især her om vinteren. Folk bliver ved med at åbne vinduerne oppe til træning, det skal de lade være med, de skal bare holde op med at være sådan nogle blegfede hvide mennesker der har det for varmt så snart vi kommer over de 15 grader :)

The Gym:
Grundet min forsinkede ankomst fik jeg dræberblikket af Kristoffer, det kunne jeg ikke have og jeg måtte overbringe ham den fine nyhed at jeg nok skal prøve hans elskede 5-split efter dette forløb. Det ville også være prikken over i'et i min bulkingperiode at have kørt 2-split, 3-split og til sidst et 5-split, så må man da sige at jeg har prøvet lidt af hvert. Busted dukkede op og psykosquattede i en halv times tid, han larmede dog ikke, hverken under sine sæt eller når han rackede, dette måtte jeg lige forklare ham ikke hører hjemme og at jeg krævede at han oppede sin larm til næste gang. Jeg tilbød også at komme ned og råbe "KOM SÅ!" midt i hans sæt næste gang, han ville overveje det kunne jeg mærke.
Brugeravatar

Styrkeliste

Endelig en der er enig med mig _!!1111111111111

Dog synes jeg ikke Karim er tynd.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Styrkeliste