Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KissBye skrev:Jeg har et meget hurtigt spørgsmål hvis jeg nu fx mangler kcal i min bulke kostplan er det så dårligt at fx at få det til at passe med en sodavand eller skal det være noget andet?

KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder

KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder

Fejer skrev:KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder
stop dog med at tude, 780 kcal nødder er jo intet. En lille pose cashew nødder på 100g er der lidt over 600kcal i. det er sku da to mundfulde

KissBye skrev:har fået justeret lidt nu og mangler 150kcal hvad skal det så værre ! ?

Legend skrev:KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder
Så gider du nok heller ikke tage på.
Prøv i stedet med en Mars bar og en pose vingummier. Det er noget man bliver stor af.

fitness20 skrev:Fejer skrev:KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder
stop dog med at tude, 780 kcal nødder er jo intet. En lille pose cashew nødder på 100g er der lidt over 600kcal i. det er sku da to mundfulde
Er de ikke dyre?

KissBye skrev:Legend skrev:KissBye skrev:Problemmet er jeg mangler lige 780kcal og jeg gider ikke lige spise 780 kcal nødder
Så gider du nok heller ikke tage på.
Prøv i stedet med en Mars bar og en pose vingummier. Det er noget man bliver stor af.
Hvad fuck spiller du dum for ?

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:du har hele dagen til at spise jo.. 780 kcal er ikke en skid i forhold til kl kun var ca 13 da du skrev indlægget

kofoed skrev:merijaan skrev:du har hele dagen til at spise jo.. 780 kcal er ikke en skid i forhold til kl kun var ca 13 da du skrev indlægget
Tænk dig nu om.

Padi skrev:kofoed skrev:merijaan skrev:du har hele dagen til at spise jo.. 780 kcal er ikke en skid i forhold til kl kun var ca 13 da du skrev indlægget
Tænk dig nu om.
Du hedder KIM?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster