Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fander skrev:Tak for svarene..
Har det for nogle at jer noget at gøre med at der er for mange kalorier i eller farvestoffer og sukker?
Fortrækker i selv at lave protein der hjemme, eller kunne i finde på at købe hvis de var skal vi sige halvt så billige?

Swole-Soul skrev:Pas på med at indtage pulveret alene, som Nders, det kan, ligesom indtagelse af bl.a. kanel, medføre ubehagelige tilfælde af udtørring af slimhinder, og endda i ekstreme tilfælde gå så galt som dødsfald, hvis i får det galt i halsen.

Swole-Soul skrev:Pas på med at indtage pulveret alene, som Nders, det kan, ligesom indtagelse af bl.a. kanel, medføre ubehagelige tilfælde af udtørring af slimhinder, og endda i ekstreme tilfælde gå så galt som dødsfald, hvis i får det galt i halsen.

Solosesso skrev:jeg køber ikke i Trænings centret eller i butikker , jeg vil gerne vide hvad jeg stopper i Hovedet samt det er Fuck up dyrt at købe færdig

youngg skrev:Solosesso skrev:jeg køber ikke i Trænings centret eller i butikker , jeg vil gerne vide hvad jeg stopper i Hovedet samt det er Fuck up dyrt at købe færdig
Du ved sgu da heller ikke hvad der er i pulveret???

Mussetrussen skrev:Når jeg vinder onsdagslottopuljen skal jeg leve af muscle milk.
Indtil da må de stakkels automater stå og samle støv.

Solosesso skrev:youngg skrev:Solosesso skrev:jeg køber ikke i Trænings centret eller i butikker , jeg vil gerne vide hvad jeg stopper i Hovedet samt det er Fuck up dyrt at købe færdig
Du ved sgu da heller ikke hvad der er i pulveret???
det ved jeg sku da vis jeg laver det hjemme selv af friske vare .... dooohhhh

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster