Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Foodman skrev:Jeg spiste omkring 1½kg flæskesteg i forgårs med svær... og sovs, fed sovs, med fløde...

Daule skrev:Det kan du sagtens gøre.. men hvorfor spise mere end 200gram på et måltid?.. du kan jo bare dele sådan en pakke i 2..

lols

Monkeyjuice skrev:
Kød er godt, kød er sundt, kød skal spises året rund!

Dingo skrev:Jeg laver sgu tit 500 gram hakkebøf

A Menace To Chicken skrev:Sidst jeg lavede hakkebøf ville jeg sætte ny PR.
.. jeg fremtryllede en velstegt, hvidløgskrydret, hakkebøf på akkurat et kilo. Lagde den på en skive rugbrød, smed fire æggeblommer + en gang hakkede løg på den, lagde min på knæ foran den og tilbad den i et minut og åd den herefter.
Bagefter havde jeg det pragtfuldt, jeg kunne bare ikke bevæge mig.

svabbi skrev:A Menace To Chicken skrev:Sidst jeg lavede hakkebøf ville jeg sætte ny PR.
.. jeg fremtryllede en velstegt, hvidløgskrydret, hakkebøf på akkurat et kilo. Lagde den på en skive rugbrød, smed fire æggeblommer + en gang hakkede løg på den, lagde min på knæ foran den og tilbad den i et minut og åd den herefter.
Mega sjovt formuleret - sad helt alene og grinede i 5min, fordi jeg kunne se det for mig, at du ligger på knæ og tilbeder den, for siden at voldæde den![]()

Lithium skrev:Foodman skrev:Jeg spiste omkring 1½kg flæskesteg i forgårs med svær... og sovs, fed sovs, med fløde...
+1 jeg fik 1,2 kg culotte steg i gårdet går lige i løgene !!

A Menace To Chicken skrev:Sidst jeg lavede hakkebøf ville jeg sætte ny PR.

Foodman skrev:Lithium skrev:Foodman skrev:Jeg spiste omkring 1½kg flæskesteg i forgårs med svær... og sovs, fed sovs, med fløde...
+1 jeg fik 1,2 kg culotte steg i gårdet går lige i løgene !!
![]()
Culotte er en epic manliness b00ster - sørgede du for at få god fed sovs til?A Menace To Chicken skrev:Sidst jeg lavede hakkebøf ville jeg sætte ny PR.
smukt... simpelthen smukt!!!!!
brugte du sådan nogle holistiske desinficerede æggeblommer - eller bare hardcore salmonella-er-for-tøsedrenge blommer fra buræg?
*bonusinfo
Drak engang 8 rå æg rent på 15 sekunder.... uden at prikke blommen i stykker..

flamingopikken skrev:Det kommer vel an på hvor meget snask der er ved siden af. Med en god gang veggies + evt. noget ris eller pasta, så kan jeg sgu ikke æde 500g kød. Men hvem spiser også veggies?lols
Jeg har dog ofte spist noget a la en pakke hakket oksekød eller kyllingefilet, hvis der ikke er for meget andet på tallerkenen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster