Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

-MP- skrev:Hej guys
Har fornylig investeret i nogle All naturel coffein piller fra bodyman.dk.
Disse piller er indkapslet i en slags plastic-"cover", som egentlig godt kan skilles ad.
Men skal pillerne sluges med "cover" på, eller skal pulvere indeni hældes ud og blandes med evt. vand?
Mvh
MP

Gaxe skrev:-MP- skrev:Hej guys
Disse piller er indkapslet i en slags plastic-"cover", som egentlig godt kan skilles ad.
Men skal pillerne sluges med "cover" på, eller skal pulvere indeni hældes ud og blandes med evt. vand?
Mvh
MP
Jeg sluger dem med cover.. det har ikke givet anledning til nogle problmer. Så det tror jeg er den rigtige måde at gøre det på.

WannaBeBig skrev:2 af dem før træning giver et super kick.

svabbi skrev:Gaxe skrev:-MP- skrev:Hej guys
Mvh
MP
Jeg sluger dem med cover.. det har ikke givet anledning til nogle problmer. Så det tror jeg er den rigtige måde at gøre det på.
hvis man er træt, uoplagt.. så tager jeg lige mellem 1-3 alt efter hvor slemt det står til. også får man et dejligt energi boost. Jeg har også brugt dem når jeg spille fodbold kamp, også kan jeg bare kører alle 90 min.. jeg synes de er alle pengene værd.
Hvad spiser du dem for ?...hvad hjælper de ?

WannaBeBig skrev:2 af dem før træning giver et super kick.

Pzyrex skrev:Jeg har prøvet disse koffein piller. Spiste 1-2 en halv time før træning, og må ærligt indrømme, at jeg ingen effekt kunne mærke, what so ever, udover lidt ondt i halsen. Synes bare lige du skulle have dén med også.

Jaspar skrev:Du kan sagtens tage dem på et dagsbasis; hverdags afhængighed vil ikke skride idn. Dog kan der ske det, at du bliver mere tolerant over for midlet, dvs., du bliver nød til at øge dosen, fx fra én til tre kapsler over tre måneder.
Du vil ikke opleve nogen direkte fyisk afhængighed, dog kan der ske det, at du bliver mere eller mindre psykisk afhængig, dvs., at du ikke får fysiske afhængighedstegn, men dog kan opleve psykosomatiske tegn, men det er dog ganske sjællendt - du vil højst sandsynligt føle dig uveloplagt og træt, hvis du ikke får din "daglige dosis".
Når alt det er sagt, så er koffein en substans man sagtens kan leve med, afhængighed eller ej. Jeg bruger den ret meget on/off, alt efter hvor jeg befinder mig i en cyklus, og jeg findet det ikke særlig svært at stoppe med dagligt indtag.
Men pøv dig frem - koffein er jo ikke særlig slemt at blive hooked på, er meget værre med andre substanser ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster