Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

peter n skrev:Synes splittet og øvelsesvalget ser godt ud. Volumen er nok lige til den skrappe side - særligt med dødløft tre gange om ugen.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:peter n skrev:Synes splittet og øvelsesvalget ser godt ud. Volumen er nok lige til den skrappe side - særligt med dødløft tre gange om ugen.
Det er ikke et split, det er et fullbody - så dødløft køres altså kun 1½ gang i ugen.

Jeg-er-sulten skrev:Hey.
Jeg har over det sidste stykke tid kørt 2 split, med meget få øvelser (og mange sæt) per pas. Jeg er blevet forelsket i denne måde at træne, men desværre ikke 2split. Jeg tænker derfor på et fullbody program ala nedenstående:
Pas A:
Dødløft 6x8
DB Bænkpress 8x8
Kabel vert. row 8x8
Superset af Curl + pushdown 5x8
DB Skulderpress 8x8
Pullups 8x8
Superset af Hammer Curl + pushdown 5x8
Planen er at køre 3 gange om ugen. Målet er hypertrofi, specielt brystet halter efter (er begyndt at fokusere mere på bryst i bænkpress som beskrevet i bryst-apropros). Har trænet ret seriøst i ca 2 år. Vejer 70 kg, og min styrkeliste er up-to-date. (Jeg var en tiny splejs før jeg startede).
Alle sæt køres med samme vægt (efter opvarmingen) men antallet af reps falder måske fra set til set. Tages der 8x8 med den givne vægt, øges vægten næste gang.
Såfremt dette er nok til at fremprovokere hypertrofi, er der noget jeg skal være opmærksom på?

Gormez skrev:Det er ikke et 2-split, det er pas A og pas B i et fullbody. Der veksles mellem at træne A/B/A og B/A/B fra uge til uge.

tazed skrev:Jeg fatter simpelthen nada.
Du siger at du ikke er glad for 2split, og gerne vil lave et fullbody, og poster så et 2split du havde tænkt på?

Mikelangelo skrev:Min opfattelse af et fullbody-program er, at man træner hele kroppen hvergang man har et pas. Troede først du ville træne 2 gange om dagen, men det kan jeg så forstå du ikke vil. I så fald kan jeg jo også kalde mit 3split for fullbody.
RippedInFourWeeks skrev:Et full body program består af at træne hele kroppen hvert pas. Det første pas træner han ikke ben? Derfor er dette et 2 split...

Jeg-er-sulten skrev:Mikelangelo skrev:Min opfattelse af et fullbody-program er, at man træner hele kroppen hvergang man har et pas. Troede først du ville træne 2 gange om dagen, men det kan jeg så forstå du ikke vil. I så fald kan jeg jo også kalde mit 3split for fullbody.
Måske du så skulle læse hele mit indlæg. Eller har jeg misforstået noget i dit? Hvilken del af min krop, mangler da i hvert pas?RippedInFourWeeks skrev:Et full body program består af at træne hele kroppen hvert pas. Det første pas træner han ikke ben? Derfor er dette et 2 split...
Ben bruges også til dødløft, omend ikke så meget som i squat.
Med din logik, vil en fyr der ikke kan træne ben, aldrig kunne træne fullbody, kun split, fordi hans ben ikke er med. Det giver ingen mening, og er ikke relavant for debatten.

Mikelangelo skrev:Jeg-er-sulten skrev:Mikelangelo skrev:Min opfattelse af et fullbody-program er, at man træner hele kroppen hvergang man har et pas. Troede først du ville træne 2 gange om dagen, men det kan jeg så forstå du ikke vil. I så fald kan jeg jo også kalde mit 3split for fullbody.
Måske du så skulle læse hele mit indlæg. Eller har jeg misforstået noget i dit? Hvilken del af min krop, mangler da i hvert pas?RippedInFourWeeks skrev:Et full body program består af at træne hele kroppen hvert pas. Det første pas træner han ikke ben? Derfor er dette et 2 split...
Ben bruges også til dødløft, omend ikke så meget som i squat.
Med din logik, vil en fyr der ikke kan træne ben, aldrig kunne træne fullbody, kun split, fordi hans ben ikke er med. Det giver ingen mening, og er ikke relavant for debatten.
Jeg synes ikke DB bænkpress er at træne skulder. Jeg synes ikke DB skulderpress er at træne bryst. Jeg synes ikke dødløft er at træne ben. Det er det samme, som at sige man træner biceps ved at lave rows - ja det stimulerer biceps, men øvelsens fokus er jo på ryggen.

LarsV skrev:Er jeg den eneste det synes der mangler noget til bagkæde/hams?

RippedInFourWeeks skrev:Et full body program består af at træne hele kroppen hvert pas. Det første pas træner han ikke ben? Derfor er dette et 2 split...
Moby Dick skrev:RippedInFourWeeks skrev:Et full body program består af at træne hele kroppen hvert pas. Det første pas træner han ikke ben? Derfor er dette et 2 split...
Nu må i stoppe.
Selvfølgelig er det der et FB-program.

Såfremt dette er nok til at fremprovokere hypertrofi, er der noget jeg skal være opmærksom på?

Mikelangelo skrev:Undskyld jeg ikke har læst hele dit indlæg.Såfremt dette er nok til at fremprovokere hypertrofi, er der noget jeg skal være opmærksom på?
Det er ikke et fullbody-program.

Jeg-er-sulten skrev:Mikelangelo skrev:Undskyld jeg ikke har læst hele dit indlæg.Såfremt dette er nok til at fremprovokere hypertrofi, er der noget jeg skal være opmærksom på?
Det er ikke et fullbody-program.
Du må hellere fortælle Bill Starr at hans 5x5 ikke er FB fordi traps og lænd ikke bliver trænet den ene dag.
Jeg er sikker på han vil blive meget glad for den expertise du kan give videre til ham.
Helt seriøst, hold jer nu til emnet, og FUUUUCK den der FB / split diskussion - det var ikke det der blev spurgt om.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster