Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bahar skrev:KAGE

Jiyan skrev:bahar skrev:KAGE
Man skulle tro at du allerede var blevet fuldblodet styrkeløfter

Alex789 skrev:2-2½ time før: Stort måltid af ca. 700 kcal. Helst 40g protein og 80g carbs - HVis det er om morgenen er det æg med grøntsager og en mega skål havregryn med kakaopulver og peanutbutter
1-1½ time før: Kaffe!
Snarest efter træning: Stor milkshake af bananer mælk og proteinpulevr + olie hvis der er plads.
2 timer efter shaken: Stort måltid! Helst ligesom den første
Det er under bulk - nok også endnu flere kcal hvis muligt.
Under cut er det er der nok kun 50g carbs i pre-workout og 60g i post shaken.
Dette er kun hvad jeg personligt gør og du bør selvfølgelig prøver noget forskelligt af på dig. Har selv fundet ud af at der skal helst gå 2+ timer fra sidste måltid før jeg træner optimalt.

Animal skrev:Alex789 skrev:2-2½ time før: Stort måltid af ca. 700 kcal. Helst 40g protein og 80g carbs - HVis det er om morgenen er det æg med grøntsager og en mega skål havregryn med kakaopulver og peanutbutter
Snarest efter træning: Stor milkshake af bananer mælk og proteinpulevr + olie hvis der er plads.
Dette er kun hvad jeg personligt gør og du bør selvfølgelig prøver noget forskelligt af på dig. Har selv fundet ud af at der skal helst gå 2+ timer fra sidste måltid før jeg træner optimalt.
Du burde rykke dit måltid efter shaken minimum 1 time frem.

Alex789 skrev:Animal skrev:Alex789 skrev:2-2½ time før: Stort måltid af ca. 700 kcal. Helst 40g protein og 80g carbs - HVis det er om morgenen er det æg med grøntsager og en mega skål havregryn med kakaopulver og peanutbutter
Du burde rykke dit måltid efter shaken minimum 1 time frem.
Tættere på shaken eller væk fra den?

Animal skrev:
Tættere på shaken eller væk fra den?

Blunt skrev:Spiser du indenfor en time af endt træning kan det nedsætte din proteinsyntese med 30%

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster