Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

specter skrev:Min kæreste vil gerne tabe sig, men jeg dur bare ikke til kost halløjet og slet ikke til kvinder.. Mit Motto er æd til du knækker dig og æd så noget mere.. det vil hun jo ikke umiddelbart tabe sig af.. er der nogen der er villig til at hjælpe..??

JensL skrev:Mht. frugt så mætter bananer også markant bedre end æbler. Dermed ikke sagt, at man skal holde sig fra æbler.

Er der ikke noget fiber-hallöj i äbler som skulle göre en 'meget' mät..?

JensL skrev:Er der ikke noget fiber-hallöj i äbler som skulle göre en 'meget' mät..?
Jo, æbler har ca. et dobbelt så stort indhold af fibre i forhold til bananer.
Men bananer mætter stadigvæk bedre, prøv det. De indeholder selvfølgelig også en anelse mere energi, hvilket man også lige skal tage højde for.

jesperlinde skrev:JensL skrev:Er der ikke noget fiber-hallöj i äbler som skulle göre en 'meget' mät..?
Jo, æbler har ca. et dobbelt så stort indhold af fibre i forhold til bananer.
Men bananer mætter stadigvæk bedre, prøv det. De indeholder selvfølgelig også en anelse mere energi, hvilket man også lige skal tage højde for.
Kommer jo også an på størrelsen af frugterne, er jo de færreste som vejer deres frugt

kør den diæt så skal der nok ske noget med kiloene

Spiderman skrev:Hej Nickz
Er ikke helt enig med dig;-) Ville gøre det modsat altså højere indtag af kulhydrater på træningsdage og modsat altså forhøjelse af protein på ikke trænings dage!
Jeg må nok sige at du har fat i noget af det rigtige når jeg kigger på din kostplan under dit avatarkør den diæt så skal der nok ske noget med kiloene
![]()
Hej specter
Har ingen anelse om din kærestes fysiske form m.v., men ville nok køre en 2-trins 1900-1600 kcal til at begynde med og så evt. justere lidt op eller ned.
"Krop og kost" kan du selv sidde og lege medeks. 5-6 måltider med fordeling 40/40/20 el. 35/45/20
Spiderman;-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster