Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thisismylife skrev:Så du mener jeg også skal styrketræne?

MNiebling skrev:Styrketræning er meget vigtig.. tabte mig fra 110 kg til 80 kg og lignede stadig lort (var uden styrketræning)..
Nu vejer jeg 85 med styrketræning og ser 100 gange bedre ud
91 behøver du ikke tabe dig fra.. bare styrketræne så omdanner det hele sig stille og roligt og det vil se godt ud
Back to basics <--- søg på google.. super let program.

MNiebling skrev:Styrketræning er meget vigtig.. tabte mig fra 110 kg til 80 kg og lignede stadig lort (var uden styrketræning)..
91 behøver du ikke tabe dig fra.. bare styrketræne så omdanner det hele sig stille og roligt og det vil se godt ud

toto_G4M3R skrev:MNiebling skrev:Styrketræning er meget vigtig.. tabte mig fra 110 kg til 80 kg og lignede stadig lort (var uden styrketræning)..
hvis man kunne omdanne fedt til muskler, tror du så ikke folk bare købte en pakke magarine, omdannede den til en oksemørbrad, og smed den i ovnen?

toto_G4M3R skrev:MNiebling skrev:Styrketræning er meget vigtig.. tabte mig fra 110 kg til 80 kg og lignede stadig lort (var uden styrketræning)..
hvis man kunne omdanne fedt til muskler, tror du så ikke folk bare købte en pakke magarine, omdannede den til en oksemørbrad, og smed den i ovnen?

Hvis du ikke ved hvad du snakker om, så burde du ikke give råd.... Til topic du kan ikke omdanne fedt til muskler, og folk har lige mange muskler, man får ikke flere, de bliver blot bygget større af træning.MNiebling skrev:toto_G4M3R skrev:MNiebling skrev:Styrketræning er meget vigtig.. tabte mig fra 110 kg til 80 kg og lignede stadig lort (var uden styrketræning)..
Nu hjælper du ikke manden..
En anden har linket til noget kost.. Så går ud fra han læser det..
Så siger bare til manden at resultaterne bliver flottere med styrketræning.
Nogle mennesker kan godt spise brød pasta smør slik osv og stadig være trænet at se på.. Så koste. Er vigtig,
Men for at leve et normalt og sundt liv skal der ikke meget mere end 4-6 timer træning om ugen og lidt fornuft i køkkenet.
Ikke alle der gider ligne BB..
Til topic: som en anden skriver, jo flere muskler jo større forbrænding .

PumpToAchieve skrev:toto_G4M3R skrev:hvis man kunne omdanne fedt til muskler, tror du så ikke folk bare købte en pakke magarine, omdannede den til en oksemørbrad, og smed den i ovnen?

MNiebling skrev:Ved udmærket hvad jeg snakker om..
Men ja, skrev flere mente større..
Har ikke sagt at man kan omdanne fedt til muskler nogle steder.
MNiebling skrev: bare styrketræne så omdanner det hele sig stille og roligt og det vil se godt ud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster