Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-kreatin-500g-2035p.html
Køb hellere din kreatin fra Bodylab - det er billig, høj kvalitet og du støtter dette board =D>

Esbenk skrev:Betyder det så at jeg kan træne mere nu hvor jeg tager kreatin, end før? Jeg træner man, ons, fre, søn.

mic skrev:Esbenk skrev:Betyder det så at jeg kan træne mere nu hvor jeg tager kreatin, end før? Jeg træner man, ons, fre, søn.
hvordan ser dit split ud?

Et split program er hvor du deler din træning op så du træner x antal muskelgrupper den f.eks. tirsdag og torsdag og resten af grupperne mandag og onsdag.Esbenk skrev:mic skrev:Esbenk skrev:Betyder det så at jeg kan træne mere nu hvor jeg tager kreatin, end før? Jeg træner man, ons, fre, søn.
hvordan ser dit split ud?
Uhmm.. jeg ved ikke hvad split er :/
Inzire: jeg træner hele kroppen man, ons, fre, søn

Inzire skrev:Esben det kommer jo an på om du vil træne nogle andre muskler, end hvis du vil træne de samme?
some hovedregel skal man ikke træne de samme muskler 2 dage i træk. Der skal mindst gå en dag i mellem.

Men ikke på fast basis, så løber du ind i overtræning pga for meget stress på CNSGaxe skrev:Inzire skrev:Esben det kommer jo an på om du vil træne nogle andre muskler, end hvis du vil træne de samme?
some hovedregel skal man ikke træne de samme muskler 2 dage i træk. Der skal mindst gå en dag i mellem.
Det er nu ikke helt rigtigDer behøves ikke være noget problem, i at træne den samme muskel to dage i træk..

Dingo skrev:Men ikke på fast basis, så løber du ind i overtræning pga for meget stress på CNSGaxe skrev:Inzire skrev:Esben det kommer jo an på om du vil træne nogle andre muskler, end hvis du vil træne de samme?
Det er nu ikke helt rigtigDer behøves ikke være noget problem, i at træne den samme muskel to dage i træk..

arsenal skrev:1. Skal man tage kreatin før og efter træning?
2.Og hvor lang tid bør man tage kreatin, har læst en masse forskelligt, de fleste siger 3 måneder, 3.men der også nogle der mener at mere end 1, vil ødelægge kroppens naturlige produktion...

mic skrev:arsenal skrev:1. Skal man tage kreatin før og efter træning?
2.Og hvor lang tid bør man tage kreatin, har læst en masse forskelligt, de fleste siger 3 måneder, 3.men der også nogle der mener at mere end 1, vil ødelægge kroppens naturlige produktion...
1. Ja
2. Jeg tror ik' at der er noget 'bør', men alt under en måned ville i mine øjne være spild![]()
3. Det har jeg aldrig set dokumenteret.. -og jeg kender folk der bruger kreatin 80% af året, og responderer fint ved hver omgang.
den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

nicklas.b.jensen skrev:Vil lige kommer med en rettelse (: Man bør ikke tage kreatin i mere end 2-3 måneder af gange da der ellers er chance for at kroppen stopper med selv at producere ATP ( et stof der hjælper med restitionenen) (:

Dingo skrev:Men ikke på fast basis, så løber du ind i overtræning pga for meget stress på CNSGaxe skrev:Inzire skrev:Esben det kommer jo an på om du vil træne nogle andre muskler, end hvis du vil træne de samme?

arsenal skrev:Jeg vil nu alligevel holde mig til en måned, vil gerne tabe den overskydende væske inden badesæsonen starter.
Kan det passe at man allerede efter 3 dage kan opleve en lidt forøget mængde mavefedt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster