Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Tony Robbins er et fucking fjols.
Hans pH diet er lige til at lukke op og skide i, men er nem at købe, hvis ikke man ved bedre.

TobiasFraFalster skrev:Vil lige dele den her video. Det er et princip (eller hvad man lige kalder det) som jeg selv kører efter/benytter, og er ret glad for det :-)

SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.

fyforenskefuld skrev:TobiasFraFalster skrev:Vil lige dele den her video. Det er et princip (eller hvad man lige kalder det) som jeg selv kører efter/benytter, og er ret glad for det :-)
det skulle vel ikke være ham fra bodybananas dig har fortalt dig det?

Pind skrev:Det Tony Robbins siger er slet og ret forkert.
At tro, at man skulle kunne ændre blodets pH ved at spise basiske fødevare peger på én ting: Man fatter ikke menneskelig fysiologi.
Nogle fødevarer producerer korrekt nok et basisk biprodukt (Eks: frugt og rå grøntsager) og andre producerer et surt biprodukt (Eks: kød, fuldkorn, bønner). Det har dog imidlertid absolut intet at gøre med den pH at blodet i venerne eller arterierne har. Det regulerer den menneskelige organisme helt automatisk, så det ligger inden for et optimum. Gør den ikke det, så dør man af det.
Gastrointestinal (GI) pH er ligeledes reguleret helt automatisk. Uanset hvad du spiser, så vil pH i mavesækken være reguleret inden for et ret snævert område således at bl.a. pepsin, mavesaftens vigtigste fordøjelsesenzym, har den ideelle pH til at arbejde i.
Noget der vil kunne have effekt på GI pH vil være mængden af mad, stress og infektion. Ikke hvilken type mad man isoleret set fylder i hovedet.

TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Vil du ikke være rar at forklare? :-)

SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Jeg kan ikke forklare vrøvl. Vrøvl er vrøvl, det bliver ikke mere eller mindre klart.
Kosten har ingen til ringe indflydelse på "kroppens PH-niveau(er)". Få situationer dikterer den slags intervention, og selv da er udbyttet næppe væsentligt.
Tony Robbins er ligesom så mange andre foredragsholdere, coaches og trænere plattenslager der griner hele vejen ned til banken, og endnu mere på vejen hjem derfra.

SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Jeg kan ikke forklare vrøvl. Vrøvl er vrøvl, det bliver ikke mere eller mindre klart.
Kosten har ingen til ringe indflydelse på "kroppens PH-niveau(er)". Få situationer dikterer den slags intervention, og selv da er udbyttet næppe væsentligt.
Tony Robbins er ligesom så mange andre foredragsholdere, coaches og trænere plattenslager der griner hele vejen ned til banken, og endnu mere på vejen hjem derfra.

Nick9000 skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Men men men... COACH POLOLIQUIN SIGER LIMES GØR KROPPEN BASISK!

TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Vil ikke kalde ham en plattenslager, synes personlig han er ret genial. Det andet med at videon er noget vås/vrøvl, vedkender jeg. Han snakker om noget han ikke har forstand på, enig.

SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Vil ikke kalde ham en plattenslager, synes personlig han er ret genial. Det andet med at videon er noget vås/vrøvl, vedkender jeg. Han snakker om noget han ikke har forstand på, enig.
Han er fuld af lort og ikke kun for så vidt angår PH-værdi.
Imponerende så nemt mennesker narres af STIL over SUBSTANS.

TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Det er din mening. Jeg har set en håndfuld videoer med ham, hvor jeg er har fået mange "aha-oplevelser", og derfor synes jeg han er genial. Han har en substantiel viden omkring mennesker .. i min optik.

AndreasR skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:TobiasFraFalster skrev:SandyFrink skrev:LOL et fucking vrøvlehoved.
Det er din mening. Jeg har set en håndfuld videoer med ham, hvor jeg er har fået mange "aha-oplevelser", og derfor synes jeg han er genial. Han har en substantiel viden omkring mennesker .. i min optik.
Ja han har substantiel viden omkring mennesker til, hvordan han kan misinformere folk og efterfølgende skabe profit fra det, men viden omkring kroppens fysiologi er ikke eksisterende

TobiasFraFalster skrev:Hvordan misleder og udnytter han folk i sit coaching arbejde?

AndreasR skrev:TobiasFraFalster skrev:Hvordan misleder og udnytter han folk i sit coaching arbejde?
Jamen tag for eksempel den video du har lagt op. Her bilder han folk ind, at de skal spise efter et idiotisk pH-system, hvilket han tjener penge på at vejlede folk i. I og med at systemet er ren idioti, så misleder han jo netop folk til at tro, at de har brug hans vejledning.

TobiasFraFalster skrev:Det er din mening. Jeg har set en håndfuld videoer med ham, hvor jeg er har fået mange "aha-oplevelser", og derfor synes jeg han er genial. Han har en substantiel viden omkring mennesker .. i min optik.
TobiasFraFalster skrev:Vil ikke kalde ham en plattenslager

Jmt skrev:ligesom der i mange kvinders verden ikke er nogen mulighed for at Anne Bech skulle være inkompetent.

TobiasFraFalster skrev:Det er din mening. Jeg har set en håndfuld videoer med ham, hvor jeg er har fået mange "aha-oplevelser", og derfor synes jeg han er genial. Han har en substantiel viden omkring mennesker .. i min optik.

TobiasFraFalster skrev:AndreasR skrev:TobiasFraFalster skrev:Hvordan misleder og udnytter han folk i sit coaching arbejde?
Jamen tag for eksempel den video du har lagt op. Her bilder han folk ind, at de skal spise efter et idiotisk pH-system, hvilket han tjener penge på at vejlede folk i. I og med at systemet er ren idioti, så misleder han jo netop folk til at tro, at de har brug hans vejledning.
Nu mente jeg et andet tilfælde end lige det :-)

BigHungry skrev:TobiasFraFalster skrev:Det er din mening. Jeg har set en håndfuld videoer med ham, hvor jeg er har fået mange "aha-oplevelser", og derfor synes jeg han er genial. Han har en substantiel viden omkring mennesker .. i min optik.
Er det dig, Sami?

awesome skrev:Jeg vil vove den påstand, at den rigtige sælger kan give rigtigt mange mennesker en aha-oplevelse, næsten uanset hvad han sælger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster