Skal have et eller andet godt nytåraften

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karl Æg skrev:En white russian skal røres, ikke shakes.

Karl Æg skrev:Man kan af åbenlyse grunde ikke shake noget med sodavand i. Bare en lille pointer

Karl Æg skrev:Man kan af åbenlyse grunde ikke shake noget med sodavand i. Bare en lille pointer

murdockrates skrev:En knytnæve - vodka + vand.
Nick187 skrev:jo man kan Blink en long island iced tea er foreksempel altid shaken - man skal bare gøre det lidt kontrolleret og lette på "proppen" før man hælder
Nick187 skrev:Rom med lidt passoa, knust is, og limebåde er også møggodt

Nick187 skrev:Karl Æg skrev:Man kan af åbenlyse grunde ikke shake noget med sodavand i. Bare en lille pointer
jo man kanen long island iced tea er foreksempel altid shaken - man skal bare gøre det lidt kontrolleret og lette på "proppen" før man hælder
Rom med lidt passoa, knust is, og limebåde er også møggodt

Karl Æg skrev:Nick187 skrev:jo man kan Blink en long island iced tea er foreksempel altid shaken - man skal bare gøre det lidt kontrolleret og lette på "proppen" før man hælder
Som regel får jeg spiritussen shaket og så toppet af med cola, som røres. Men du kan givet vis have ret, jeg har ikke drukket long island siden gymnasiet. Eller også har jeg og i så fald kan jeg ikke huske det :mrgreen:
Karl Æg skrev:Nick187 skrev:Rom med lidt passoa, knust is, og limebåde er også møggodt
Det lyder faktisk super lækkert! Faktisk det bedste all round båd i tråden her indtil videre (vodkatini er selvfølgelig at foretrække for folk med testikler men det er mærkeligt nok ikke alle der synes om smagen af spiritus).

Nick187 skrev:Karl Æg skrev:Nick187 skrev:jo man kan Blink en long island iced tea er foreksempel altid shaken - man skal bare gøre det lidt kontrolleret og lette på "proppen" før man hælder
Som regel får jeg spiritussen shaket og så toppet af med cola, som røres. Men du kan givet vis have ret, jeg har ikke drukket long island siden gymnasiet. Eller også har jeg og i så fald kan jeg ikke huske det :mrgreen:
Nåh ja nu du siger det - jeg har dog prøvet på begge måder, og er sluppet godt fra begge :)
Nick187 skrev:Andersholm: den lyder bare nice, den zombie! elsker passionsfrugt i drinks. Fik engang en caipirinha på tenerife, med frisk passionsfrugt i =D>

8800 skrev:Hmm efter at have fået fat i noget af svigerfars sprut har jeg dette til rådighed:
En hel flaske bacardi rom
1/3 smirnoff vodka
1/3 morgan rom
Roses lime, grenadine og blåt stuff.
Juice
Cola.
Masser af is.
Plus shakere, red russians, øl, asti og lækker dessertvin skal det nok blive en god aften![]()
Og så har kæresten Malibu pineapple og passoa med!
Tak for de mange gode bud her i tråden, keep'em coming.
BTW. er long island icetea møg godt

AndersHolm skrev:Men med ovenstående kan du ik' rigtig lave nogle nogle cocktails der rykker..

AndersHolm skrev:8800 skrev:Hmm efter at have fået fat i noget af svigerfars sprut har jeg dette til rådighed:
1/3 smirnoff vodka
1/3 morgan rom
Juice
Cola.
Masser af is.
Plus shakere, red russians, øl, asti og lækker dessertvin skal det nok blive en god aften![]()
Hvorfor ikke bare købe det nødvendige selv..?
Men med ovenstående kan du ik' rigtig lave nogle nogle cocktails der rykker..
En anden god, der IKKE skal shakes:
Tom Collins:
Is
Gin
Sour
Danskvand
Sukker

8800 skrev:AndersHolm skrev:8800 skrev:Hmm efter at have fået fat i noget af svigerfars sprut har jeg dette til rådighed:
1/3 smirnoff vodka
1/3 morgan rom
Juice
Cola.
Masser af is.
Tom Collins:
Is
Gin
Sour
Danskvand
Sukker
Stod i dag overfor at skulle købe sprut og så greb svigermor barskabet i stedet for, hvilket er fint for en studerende![]()
Hmm man må da kunne lave noget ud af noget vodka eller rom samt juice, roses osv...

AndersHolm skrev:8800 skrev:AndersHolm skrev:8800 skrev:Hmm efter at have fået fat i noget af svigerfars sprut har jeg dette til rådighed:
1/3 smirnoff vodka
1/3 morgan rom
Juice
Cola.
Masser af is.
Plus shakere, red russians, øl, asti og lækker dessertvin skal det nok blive en god aften :)
Tom Collins:
Is
Gin
Sour
Danskvand
Sukker
Stod i dag overfor at skulle købe sprut og så greb svigermor barskabet i stedet for, hvilket er fint for en studerende :wink:
Hmm man må da kunne lave noget ud af noget vodka eller rom samt juice, roses osv...
Med det du har skrevet vil det være MEGET begrænset hvad du kan lave. Så hvis du vil lave en masse forskellige cocktails, må du ud og spendere dine S.U. mønter.
Bevares, du kan sikkert godt blande en sjat Vodka sammen med noget Rom og Juice og få noget der kan hældes ned, men hvorfor forsøge at drømme noget op selv, når der er så mange andre cocktails der smager fantastisk?

Poliquin skrev:SU for Januar er gået ind![]()

Poliquin skrev:SU for Januar er gået ind![]()

8800 skrev:Og hvis jeg møder Nick i gaden en dag, tror jeg da vi skal have cocktails sammen =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster