Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Razz skrev:Glem løb og spinning. Sæt hende til at lave noget styrketræning.

Razz skrev:
Glem løb og spinning. Sæt hende til at lave noget styrketræning.

Razz skrev:hehe nej ikke lol men lololol
Styrketræning øger insulin følsomheden og får mere næring i musklerne og mindre i fedtcellerne. Desuden øger det mængderne af væksthormon BETYDELIGT mere end løb. Hvis folk træner 4x ugentligt er det faktisk de færreste der kan holde til at løbe/spinne oveni så en kombination er naturligvis ikke optimalt nej. Hellere bede hende om at gå nogle lange ture hvis det endelig skal være.
Welcome to the 21st century guys.

Razz skrev:For det første ville jeg ikke reducere kalorieindtaget, jeg ville ændre fødevarerne med fokus på at skabe en bedre kropskomposition og samtidig smide lidt vægt.
Glem løb og spinning. Sæt hende til at lave noget styrketræning.

Razz skrev:hehe nej ikke lol men lololol
Styrketræning øger insulin følsomheden og får mere næring i musklerne og mindre i fedtcellerne. Desuden øger det mængderne af væksthormon BETYDELIGT mere end løb. Hvis folk træner 4x ugentligt er det faktisk de færreste der kan holde til at løbe/spinne oveni så en kombination er naturligvis ikke optimalt nej. Hellere bede hende om at gå nogle lange ture hvis det endelig skal være.
Welcome to the 21st century guys.

Pind skrev:Razz skrev:Glem løb og spinning. Sæt hende til at lave noget styrketræning.
lol?

Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Hendes ligevægt vil ligge omkring de 1600 og med et energiforbrug omkring de 2200.

Pind skrev:Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Hendes ligevægt vil ligge omkring de 1600 og med et energiforbrug omkring de 2200.
Synes du sagde du havde styr på kosten? Anyways, så lige som alle til andre, så er der heller ikke nogen der gider sætte sig ned og lave en kostplan til hende. Lav den selv, kast den op forumet, og få kritik der fra.

Smaaguns skrev:Pind skrev:Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Synes du sagde du havde styr på kosten? Anyways, så lige som alle til andre, så er der heller ikke nogen der gider sætte sig ned og lave en kostplan til hende. Lav den selv, kast den op forumet, og få kritik der fra.
Har aldrig sagt jeg ikke har - Men tak for dit offensive indlæg, du må gerne holde dig ude af debatten.
Jeg skrev blot folk gerne måtte komme med et udkast. Hvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.
Hvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.

Smaaguns skrev:Har aldrig sagt jeg ikke har - Men tak for dit offensive indlæg, du må gerne holde dig ude af debatten.
Smaaguns skrev:Jeg skrev blot folk gerne måtte komme med et udkast. Hvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.

Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?

Jok skrev:Smaaguns skrev:Pind skrev:Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Har aldrig sagt jeg ikke har - Men tak for dit offensive indlæg, du må gerne holde dig ude af debatten.
Jeg skrev blot folk gerne måtte komme med et udkast. Hvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.
Så du har altså styr på kosten? Men ikke nok til selv at lave en kostplan, eller hvad..?
Hans indlæg er da på ingen måder offensivt, han konstatere bare, at det ikke er sket endnu (i hvert fald hvad jeg lige ved af), at en person bare kommer og laver en specifik kostplan til en person, kvit og fritHvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.
Flot sagt...

Linealba skrev:Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Det lyder som om du roder lidt rundt i terminologien? Mener du BMR (basic metabolic rate), når du snakker ligevægt? Ligevægt er BMR plus energiforbrug, så det ville ikke give mening at snakke om to tal, som du gør, med mindre du blander noget sammen.
Når det er sagt, er det meget hyppigt at folk overvurderer både sit BMR og hvad de brænder på træning. Baseret på at din kæreste er nybegynder, kvinde og (jeg gætter) har en fedtprocent et stykke over de 20%, tror jeg ikke på at hun kan brænde 800 kcal på træning, med mindre du tænkt sætte hende til noget virkelig heftigt. Eller har hun et fysisk krævende arbejde?

Pind skrev:Smaaguns skrev:Har aldrig sagt jeg ikke har - Men tak for dit offensive indlæg, du må gerne holde dig ude af debatten.
Undskyld, men hvor fanden er jeg offensiv? Måske er det dig der har fået det forkerte ben ud af sengen..
Jeg har ikke påstået at du ikke har styr på kosten, jeg synes bare det er underligt at når du i dit første indlæg skriver at du netop har styr på det, at du så herefter kommer og fisker efter en kostplan.Smaaguns skrev:Jeg skrev blot folk gerne måtte komme med et udkast. Hvis du ikke kan dansk, så burde du måske finde dig et andet forum i stedet for at hakke på folk.
Jeg kan ikke se hvordan mine danskfærdigheder skulle være af relevans her. Jeg her ingen problemer med at hverken læse eller forstå det du skriver, men det kunne måske være du skulle kigge på noget matematik og så lære at tælle til ti da jeg, i min optik, på ingen måde hakker på dig.

Smaaguns skrev:Linealba skrev:Smaaguns skrev:Hvis folk har lyst må de da også gerne komme med et udkast til hvordan en kostplan kunne se ud?
Det lyder som om du roder lidt rundt i terminologien? Mener du BMR (basic metabolic rate), når du snakker ligevægt? Ligevægt er BMR plus energiforbrug, så det ville ikke give mening at snakke om to tal, som du gør, med mindre du blander noget sammen.
Når det er sagt, er det meget hyppigt at folk overvurderer både sit BMR og hvad de brænder på træning. Baseret på at din kæreste er nybegynder, kvinde og (jeg gætter) har en fedtprocent et stykke over de 20%, tror jeg ikke på at hun kan brænde 800 kcal på træning, med mindre du tænkt sætte hende til noget virkelig heftigt. Eller har hun et fysisk krævende arbejde?
What?
Basalstofskifte: 1615 kcal (6759 kJ)
Energiforbrug: 2221 kcal (9294 kJ)
Jeg forstår begge termer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster