Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kaas95 skrev:Tror vi har en maskine, men er generelt ikke så meget for maskiner..
Hvor små er små tøsehåndvægte? Lige pt. kører jeg med 9kg's, netop for at få teknikken på plads, men det føles bare forkert.. Hvor meget skal armene strækkes? - Jeg har lillefingeren "øverst"

danielhansen13 skrev:Ud fra din styrkeliste virker 9 kg da også som "meget" (selvom der nok ikke findes et rigtig forhold mellem de store øvelser og lateral raises). Men den mediale del af deltoideus arbejder ved abduktion af humerus (overarmsknoglen) til 90 grader, så til at ramme den specifikt er der kun forskellige variationer af lateral raises, men afhængig af dit split og øvelsesvalg er det heller ikke et must at have den øvelser. Den rammes fint i andre basisøvelser og du kan også kigge på upright rows, vær dog forsigtig med udførslen.
hr_bjoern skrev:Du må godt vinkle albuerne. Prøv at tage 5 kilo næste gang.
Se evt det her - det kan måske hjælpe.
http://www.defrancostraining.com/ask-jo ... aises.html

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Thez skrev:http://www.youtube.com/watch?v=xzTFYXUcPPc - 2:25
Er begyndt at lave denne. Den er virkelig god når man mestre teknikken og er samtidig, som Jim selv siger i videoen, en meget mere naturlig bevægelse for skulderen. Den syrer igennem!! Prøv den

Kaas95 skrev:danielhansen13 skrev:Ud fra din styrkeliste virker 9 kg da også som "meget" (selvom der nok ikke findes et rigtig forhold mellem de store øvelser og lateral raises). Men den mediale del af deltoideus arbejder ved abduktion af humerus (overarmsknoglen) til 90 grader, så til at ramme den specifikt er der kun forskellige variationer af lateral raises, men afhængig af dit split og øvelsesvalg er det heller ikke et must at have den øvelser. Den rammes fint i andre basisøvelser og du kan også kigge på upright rows, vær dog forsigtig med udførslen.
Jeg kører B2B, og ja, efter at have kigget lidt rundt er 9kg måske lidt meget, det afhænger lidt af hvordan man udfører øvelsen kan jeg se..hr_bjoern skrev:Du må godt vinkle albuerne. Prøv at tage 5 kilo næste gang.
Se evt det her - det kan måske hjælpe.
http://www.defrancostraining.com/ask-jo ... aises.html
Faktisk rigtig god video, og slet ikke i stil med min teknik..
Tror jeg starter på 1 kg og kører opad indtil jeg stagnerer og så bruger jeg bare den alm progression fra B2B derfra.. Så burde teknikken forhåbentlig få et nøk den rigtige vej.
Nogle forslag til hvorvidt jeg skal stige ved hvert pas eller bare en gang ugentligt?

Kaas95 skrev:Hey Morten
Nicklas her, du har hjulpet mig lidt med mit squat, træner oftest i blå t-shirt med grå langærmede under. Snakker også en del med Anders

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster