Facts
Alder: 22 år (1990)
Højde: 184 cm
Nuværende vægt: ~77½ kg (2013-04-16)
Startvægt: ~72 kg (2011-10-01)
Nuværent fedtprocent: gætter på 15% (2013-04-16)
Start fedtprocent: gætter på 15%
By: Aalborg
Beskæftigelse: Læser til cand.polyt i Software på AAU (dimitterer 2014)
Erfaring
Som I nok kan se har jeg været på BB siden 2008, men det betyder desværre ikke at jeg i skrivende stund nærmer mig de 4 års erfaring. Jeg var dengang 17 år og var træt af ikke at være så stor som mange af mine venner og bekendte, og jeg trænede derfor hjemme i 2-3 måneder med begrænset udstyr, elendig teknik, dårligt øvelsesvalg, og minimal viden om kost.
Jeg fik en overbelastningsskade i rotatormanchetten (hvilket også kan ses ved en af de sidste indlæg jeg skrev herinde dengang), og besluttede mig for at tage det stille og roligt en periode. Jeg havde været alt for ivrig i at stige i kg og ignorerede fuldstændigt de faresignaler kroppen fortalte mig.
Det tog et par måneder før mine skuldre var klar igen men efter så lang tid var jeg blevet demotiveret nok til at jeg ikke kom i gang igen. Det var sikkert også fint nok for jeg havde sikkert bare lavet samme fejl igen. Men min interesse for træningen varede ved og jeg læste en del artikler osv uden reelt at gøre noget i praksis.
Og alt muligt ligegyldigt skete i mellemtiden, der gjorde at jeg fik interesse for at træne igen i starten af oktober 2011.
Af kosttilskud tager jeg proteinpulver, vitaminpiller, fiskeolie, samt D vitamin, men har også eksperimenteret med kreatin monohydrat, beta alanin, D aspartic acid, samt ZMA.
Spørgsmål og kommentarer er meget velkomne!
Interessante posts:
Form update - April 2012
Start på 3 ugers SDH - August 2012
Start på hjemmestrikket full body - September 2012
Form update - Oktober 2012
Cut/Teknik Program Efterår/Vinter 2012-2013
Semi form update - Marts 2013
Hjemmestrikket 3-split (revision 2) - April 2013

- men kom ikke ind at træne som planlagt
. Mine skuldre er stadig ikke klar, så jeg samlede de øvelser jeg ellers skulle have taget i dag med alle dem jeg manglede i går. Så det blev et næsten 2 timer langt træningspas i dag.