Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kanden skrev:Har du kigget på eBay? De har alt derinde, fra dårlig til god kvalitet, fra billig til dyr pris. Jeg køber af og til småting derinde, og er aldrig stødt ind i problemer.
Eneste minus er at mange af de sælgere der er derinde har lokation i Kina, så leveringstiden er ofte på op til en måned. Men fragten er næsten altid gratis når det er fra Kina!

Køber du varer over nettet, som bliver sendt fra et land uden for EU, skal du som hovedregel betale dansk moms og told. Derudover skal du betale særlige afgifter af nogle varer, som for eksempel spiritus, kaffe og slik.
Moms: Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr. før fragt. Momsen beregnes af både varens pris, fragten og tolden. Du skal altid betale moms af spiritus, vin, øl, tobaksvarer (cigaretter m.m.), parfume og eau de toilette, uanset hvor meget du køber.
Told: Du skal betale told, hvis du køber varer for mere end 1.150 kr. før fragt. Tolden beregnes af både varens pris og fragten. Du skal altid betale told af spiritus, vin, øl, tobaksvarer (cigaretter m.m.), parfume og eau de toilette, uanset hvor meget du køber.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

awesome skrev:kanden skrev:Har du kigget på eBay? De har alt derinde, fra dårlig til god kvalitet, fra billig til dyr pris. Jeg køber af og til småting derinde, og er aldrig stødt ind i problemer.
Eneste minus er at mange af de sælgere der er derinde har lokation i Kina, så leveringstiden er ofte på op til en måned. Men fragten er næsten altid gratis når det er fra Kina!
Har handlet en del på amazon, og det er vel lidt derhen ad? Kunne godt være man lige skulle give ebay et forsøg :-)

ThomasMN skrev:Bare vær opmærksom på dette:Køber du varer over nettet, som bliver sendt fra et land uden for EU, skal du som hovedregel betale dansk moms og told. Derudover skal du betale særlige afgifter af nogle varer, som for eksempel spiritus, kaffe og slik.
Moms: Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr.....
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0

kanden skrev:awesome skrev:kanden skrev:Har du kigget på eBay? De har alt derinde, fra dårlig til god kvalitet, fra billig til dyr pris. Jeg køber af og til småting derinde, og er aldrig stødt ind i problemer.
Har handlet en del på amazon, og det er vel lidt derhen ad? Kunne godt være man lige skulle give ebay et forsøg :-)
Har aldrig selv handlet på amazon, men så vidt jeg forstår er det lidt alá det sammeThomasMN skrev:Bare vær opmærksom på dette:Køber du varer over nettet, som bliver sendt fra et land uden for EU, skal du som hovedregel betale dansk moms og told. Derudover skal du betale særlige afgifter af nogle varer, som for eksempel spiritus, kaffe og slik.
Moms: Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr.....
http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0
Ved du om de tjekker alt der kommer igennem, eller om de bare tager stikprøver eller fokusere på varer fra bestemte lande?
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

awesome skrev:Gav det et skud...købte nogle greb til min reservecykel, for 29kr.+gratis fragt....det burde holde mig under div. moms og toldregler, og jeg kan samtidig lige få tjekket ud om de er til at regne med, uden at det koster alverden.

TBVP skrev:Smid en update, når du modtager det.

awesome skrev:Modtog håndtagene for 4 dage siden, med faktura og alt. Pakket pænt ind i en lille boblekuvert. Vil da kigge på LITB en anden gang, hvis jeg skal købe nogle småting.

kanden skrev:awesome skrev:Modtog håndtagene for 4 dage siden, med faktura og alt. Pakket pænt ind i en lille boblekuvert. Vil da kigge på LITB en anden gang, hvis jeg skal købe nogle småting.
Hvordan er kvaliteten i forhold til prisen?

Assault skrev:De sender fra Kina, så du skal være opmærksom på told. jeg blev selv taget i tolden og skulle af med 550 kroner.

awesome skrev:Jeg sad lige og lurede på
http://www.lightinthebox.com/
og der er jo en del billige småting.
Men er der nogen der har handlet der? Det har en lav trustscore på trustpilot, men det virker umiddelbart som om at flere af dem der er blevet "snydt" er det fordi de ikke har tænkt på at der kommer told mm. på?

TBVP skrev:Skal vi ikke samtidig benytte tråden til at give hints om små finurlige must have ting fra siden? Selvfølgelig under det tilladte beløb, så vi slipper for told!

....

(til kajak)
(lille holder til mit gopro, istedet for den her klods http://ec4.images-amazon.com/images/I/31Lfa-dLMIL.jpg )

Bemærk Venligst:
Denne e-mail er sendt fra en Email-adresse, som kan ikke modtage e-mails. BESVAR VENLIGST IKKE denne besked. Har du nogen spørgsmål så kontakt vores Hjælpecenter »
Produkterne er i begrænset antal og kan blive udsolgt når som helst. Priserne kan blive ændret.
Tak for at læse dette nyhedsbrev.
For at afmelde eller administrere dine Email-indstillinger, Klik Her »

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 128 gæster