Jeg er en dreng på 17 år, cirka 177cm høj og vejer kun 57kilo.
I kan nok forstå at når man hele livet har været denne lille og "skinny" type, kunne man godt tænke sig at blive større og få nogle muskler, derfor er jeg begyndt med styrketræning. Jeg har nogle venner som styrketræner meget, og det er dem jeg træner med foreløbig, da jeg syntes jeg har brug for at kende øvelserne 100%.
Det var der en af dem introducerede mig for at bulke, men kunne godt tænke mig at høre nogle af jer "rutineret" fortælle mig hvordan jeg skal begynde på det her med at bulke, da jeg syntes det lyder interessant plus jeg godt kunne tænke mig at tage på med hensyn til muskler men og bare for ikke at være den lille "skinny" type mere, og om i syntes jeg skal supplere med Weight gainer, da jeg i en periode har prøvet at bulke og stort set intet taget på.
Da jeg som sagt træner med nogle der har trænet i over et år, bliver det tit meget pinligt, da jeg stort set intet løfter i forhold til dem/de andre i centeret. Det kan godt fjerne koncentrationen en smule :/ og det ikke altid det føles lige behageligt fx kun at løfte stangen plus 10 kg. på hver (inkl. stang 20kg)
Ved godt det kræver tålmodighed, og det har jeg selvfølgelig også tænkt mig at give det. Håber nogle kan fortælle mig lidt, så jeg kan udvide min viden indenfor styrketræning og forhåbentlig blive større

Så kommer kiloerne ligeså stille på ;)