Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mrGDS0 skrev:Hey. Mange anbefaler løb på Tom mave før morgenmad for vægttab. Hvordan vil det påvirke muskelvævet?

jhax skrev:mrGDS0 skrev:Hey. Mange anbefaler løb på Tom mave før morgenmad for vægttab. Hvordan vil det påvirke muskelvævet?
Jeg har gode erfaringer med gåture i rask tempo, fx. af en 40 min varighed, før morgenmaden.
Det samme har mange andre
ps Ingen ubehag forbundet herved.

jhax skrev:mrGDS0 skrev:Hey. Mange anbefaler løb på Tom mave før morgenmad for vægttab. Hvordan vil det påvirke muskelvævet?
Jeg har gode erfaringer med gåture i rask tempo, fx. af en 40 min varighed, før morgenmaden.

Optimisten skrev:Jeg vil mene det er en dårlig ide om morgenen, da kroppen er i katabolsk tilstand og energien primært vil blive taget fra musklerne.
Tidspunktet for din træning, når det er cardio, er lige gyldig. 200 kcal forbrændt, er 200 kcal. Spørgsmålet er bare hvor energien kommer fra.

8800 skrev:jhax skrev:mrGDS0 skrev:Hey. Mange anbefaler løb på Tom mave før morgenmad for vægttab. Hvordan vil det påvirke muskelvævet?
Drikker du ikke et glas mælk eller skylller lidt aminos ned med vand inden du traver afsted?

raunen skrev:Løb på tom mave er rigtig godt.
Folk som har svært ved at tabe sig, bruger det rigtig meget.
Profferne bruger det også meget.

Jenslyn87 skrev:raunen skrev:Løb på tom mave er rigtig godt.
"Profferne" er vist et vidt begreb. Jeg har hørt mange forskellige meninger om det, men en af dem, jeg selv kigger til, er Layne Norton, en af verdens bedste naturlige bodybuildere. Han anbefaler det fx ikke.
Jeg bryder mig personligt ikke om det, men tror dybest set ikke, det behøver at betyde så meget. Jeg ville dog tage en proteinshake før, hvis det var mig

Jenslyn87 skrev:"Profferne" er vist et vidt begreb. Jeg har hørt mange forskellige meninger om det, men en af dem, jeg selv kigger til, er Layne Norton, en af verdens bedste naturlige bodybuildere. Han anbefaler det fx ikke.

alwin skrev:Jenslyn87 skrev:"Profferne" er vist et vidt begreb. Jeg har hørt mange forskellige meninger om det, men en af dem, jeg selv kigger til, er Layne Norton, en af verdens bedste naturlige bodybuildere. Han anbefaler det fx ikke.
Hvordan ved du at han er clean?

Jenslyn87 skrev:raunen skrev:Løb på tom mave er rigtig godt.
"Profferne" er vist et vidt begreb. Jeg har hørt mange forskellige meninger om det, men en af dem, jeg selv kigger til, er Layne Norton, en af verdens bedste naturlige bodybuildere. Han anbefaler det fx ikke.
Jeg bryder mig personligt ikke om det, men tror dybest set ikke, det behøver at betyde så meget. Jeg ville dog tage en proteinshake før, hvis det var mig

Optimisten skrev:Jeg vil mene det er en dårlig ide om morgenen, da kroppen er i katabolsk tilstand og energien primært vil blive taget fra musklerne.
Tidspunktet for din træning, når det er cardio, er lige gyldig. 200 kcal forbrændt, er 200 kcal. Spørgsmålet er bare hvor energien kommer fra.

Legend skrev:Der er i denne sammenhæng STOR forskel på at løbe en tur og på at powerwalke (selvom jeg hader det ord). Løb=dårlig idé, gå=fin idé.

Dingo skrev:Legend skrev:Der er i denne sammenhæng STOR forskel på at løbe en tur og på at powerwalke (selvom jeg hader det ord). Løb=dårlig idé, gå=fin idé.
Og for at uddybe legends udemærkede svar, kan vi ydermere sætte begrundelser på, som f.eks. at løb vil være mere anerobt end powerwalk og siden man intet har spist har man ikke meget glukose at tage af (til den anaerobe forbrænding) og man vil sandsynligvis performe dårligere da man hurtigere vil ramme sin anaerobe tærskel.
Powerwalk burde ikke stifte nogen større iltgæld grundet sit mere aerobe arbejde

Dingo skrev:Legend skrev:Der er i denne sammenhæng STOR forskel på at løbe en tur og på at powerwalke (selvom jeg hader det ord). Løb=dårlig idé, gå=fin idé.
Og for at uddybe legends udemærkede svar, kan vi ydermere sætte begrundelser på, som f.eks. at løb vil være mere anerobt end powerwalk og siden man intet har spist har man ikke meget glukose at tage af (til den anaerobe forbrænding) og man vil sandsynligvis performe dårligere da man hurtigere vil ramme sin anaerobe tærskel.
Powerwalk burde ikke stifte nogen større iltgæld grundet sit mere aerobe arbejde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster