Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moestrup87 skrev:Der er vel regler for hvad du skal finde dig i som dommer!?
Synes på ingen måde du skal synke så lavt og begynde på chikane af dem!!

Son of Zelus skrev:Grundlaget er for lille for at smide dem væk, og det kræver sin mand at smide mennesker væk som er over så dobbelt så gamle som en selv, men det giver heller ikke mening at tænke hvad man kunne have gjort bedre i fortiden. Men jeg er stadigvæk såret som person, i sådan en grad

Son of Zelus skrev:Grundlaget er for lille for at smide dem væk, og det kræver sin mand at smide mennesker væk som er over så dobbelt så gamle som en selv, men det giver heller ikke mening at tænke hvad man kunne have gjort bedre i fortiden. Men jeg er stadigvæk såret som person, i sådan en grad

Legend skrev:Son of Zelus skrev:Grundlaget er for lille for at smide dem væk, og det kræver sin mand at smide mennesker væk som er over så dobbelt så gamle som en selv, men det giver heller ikke mening at tænke hvad man kunne have gjort bedre i fortiden. Men jeg er stadigvæk såret som person, i sådan en grad
Grundlaget er for lille til at smide dem væk, men stort nok til at du vil chikanere dem?
Hvad blev der af at gå til den på banen og give hinanden hånden efter kampen?
Helt seriøst, chikane?

Son of Zelus skrev:
hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?

DonLauge skrev:Son of Zelus skrev:
hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?
Sådan er fodbold sgu. Hvordan tror du så en prof. dommer har det?
Hva så, hvis din chef skælder dig ud ugentligt? / skolelærer / personlig træner i fitness?
Det hele kan sgu ikke være en glad gåtur på skyer.

Son of Zelus skrev:Før der nu kommer en shit storm vil jeg bare lige sige, hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?

Son of Zelus skrev:DonLauge skrev:Son of Zelus skrev:
Sådan er fodbold sgu. Hvordan tror du så en prof. dommer har det?
Hva så, hvis din chef skælder dig ud ugentligt? / skolelærer / personlig træner i fitness?
Det hele kan sgu ikke være en glad gåtur på skyer.
Er det en undskyldning eller et argument?

Son of Zelus skrev:Legend skrev:Son of Zelus skrev:Grundlaget er for lille for at smide dem væk, og det kræver sin mand at smide mennesker væk som er over så dobbelt så gamle som en selv, men det giver heller ikke mening at tænke hvad man kunne have gjort bedre i fortiden. Men jeg er stadigvæk såret som person, i sådan en grad
Grundlaget er for lille til at smide dem væk, men stort nok til at du vil chikanere dem?
Helt seriøst, chikane?
Vil du ikke fortælle mere om din store indsigt i fodboldloven Legend? Måske havde AMTC alligevel ret mht. til din færden her på siden?
Før der nu kommer en shit storm vil jeg bare lige sige, hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?

Benjamin Reilly skrev:Son of Zelus skrev:Før der nu kommer en shit storm vil jeg bare lige sige, hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?
Højst sandsynligt forfærdeligt.
Jeg ville dog konsulterer min morale/etik, og samtidigt forsøge at se det fra modsattes parts perspektiv. Derefter tvivler jeg på, at jeg stadig ville have lyst til at chikanere dem. Men sådan er der så meget.
Jeg håber inderligt, at ingen svarer på dit spørgsmål.
Hvis jeg ser det fra deres side forstår jeg det endnu mindre, spillerne undskyldte opførelsen af deres trænere. Når sådan nogle små knægte er nødt til at undskylde sig og deres forældre skammer sig over trænerne, hvad er det for noget? Jeg ville gevaldigt overveje min eksistens på jorden, desuden jeg er en ung knægt som frivillig bruger min søndag på at nogle børn kan spille fodbold, og jeg bliver hædret med tab af livskvalitet. Igen siger jeg det forestil jer følelsen, forestil jer følelsen du bliver ikke behandlet som et menneske.

Son of Zelus skrev:Benjamin Reilly skrev:Son of Zelus skrev:Før der nu kommer en shit storm vil jeg bare lige sige, hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?
Højst sandsynligt forfærdeligt.
Jeg ville dog konsulterer min morale/etik, og samtidigt forsøge at se det fra modsattes parts perspektiv. Derefter tvivler jeg på, at jeg stadig ville have lyst til at chikanere dem. Men sådan er der så meget.
Jeg håber inderligt, at ingen svarer på dit spørgsmål.
Du virker som et godt menneske BenjaminHvis jeg ser det fra deres side forstår jeg det endnu mindre, spillerne undskyldte opførelsen af deres trænere. Når sådan nogle små knægte er nødt til at undskylde sig og deres forældre skammer sig over trænerne, hvad er det for noget? Jeg ville gevaldigt overveje min eksistens på jorden, desuden jeg er en ung knægt som frivillig bruger min søndag på at nogle børn kan spille fodbold, og jeg bliver hædret med tab af livskvalitet. Igen siger jeg det forestil jer følelsen, forestil jer følelsen du bliver ikke behandlet som et menneske.

Son of Zelus skrev:Legend skrev:Son of Zelus skrev:Grundlaget er for lille for at smide dem væk, og det kræver sin mand at smide mennesker væk som er over så dobbelt så gamle som en selv, men det giver heller ikke mening at tænke hvad man kunne have gjort bedre i fortiden. Men jeg er stadigvæk såret som person, i sådan en grad
Helt seriøst, chikane?
Vil du ikke fortælle mere om din store indsigt i fodboldloven Legend? Måske havde AMTC alligevel ret mht. til din færden her på siden?
Før der nu kommer en shit storm vil jeg bare lige sige, hvordan ville i føler jer hvis i bliver svinet til i løbet af en hel kamp, selvom man dømmer næsten fuldkommen fejl fri?

Son of Zelus skrev: så jeg ville spørge hvordan kan man reelt set bedst chikanere folk uden at bryde loven naturligvis.
Son of Zelus skrev: så jeg ville spørge hvordan kan man reelt set bedst chikanere folk uden at bryde loven naturligvis.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster