Nogen der har en ide om hvad der kan udløse dette?
Føler mig som en aggresiv tosse så det må gerne gå væk

Tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jonasdw skrev:Det er nok på grund af et forhøjet testosteron niveau ifm. træningen.

hr_bjoern skrev:jonasdw skrev:Det er nok på grund af et forhøjet testosteron niveau ifm. træningen.
Man skal ikke give træning skylden for at opføre sig som idiot. Tværtimod.
hvis det er træningen der gør det så må jeg bare vænne mig til det
tror det er fordi jeg vil presse mig selv helt åndsvagt ... Og når jeg så ikke kan klare det blir jeg fornærmet 

Drot skrev:For du sovet og spist nok, drikker du nok vand her i varmen?
vil skyde på at jeg drikker 3-5l om dagen 

Engelund skrev:hr_bjoern skrev:jonasdw skrev:Det er nok på grund af et forhøjet testosteron niveau ifm. træningen.
Giver ikke træningen skyldenhvis det er træningen der gør det så må jeg bare vænne mig til det
tror det er fordi jeg vil presse mig selv helt åndsvagt ... Og når jeg så ikke kan klare det blir jeg fornærmet

hr_bjoern skrev:Engelund skrev:hr_bjoern skrev:jonasdw skrev:Det er nok på grund af et forhøjet testosteron niveau ifm. træningen.
Giver ikke træningen skyldenhvis det er træningen der gør det så må jeg bare vænne mig til det
Kan du komme med et konkret eksempel, hvor din lunte har været kort og hvad det har medført sig?

Engelund skrev:hr_bjoern skrev:Engelund skrev:hr_bjoern skrev:jonasdw skrev:Det er nok på grund af et forhøjet testosteron niveau ifm. træningen.
Kan du komme med et konkret eksempel, hvor din lunte har været kort og hvad det har medført sig?
Fx for en times tid siden da jeg netop trænede ... Blev pisse irriteret over at mine ben syrede til efter lidt over 40 minutter Cardio.. Det føre ikke andet med sig end at jeg prøver at "straffe" mig selv ved at forsætte bare hårdere ...

Bone-14 skrev:Bare lad være med at tro du er en fandens karl af et par måneders træning.
Du er pt. under et vægttab, så det kan godt være lunten lidt kortere.
det er sjældent jeg syre til .. Og hver gang jeg tror jeg er kommet over det så sker det igen
men det kan også være at det er fordi jeg bruger Cardio som vægttab ? 
Engelund skrev:Bone-14 skrev:Bare lad være med at tro du er en fandens karl af et par måneders træning.
Det har ikke noget med det at gøredet er sjældent jeg syre til .. Og hver gang jeg tror jeg er kommet over det så sker det igen
Træner Cardio 6 gange om ugen - 30-80 minutter af gangen ..

Carsten2002 skrev:Engelund skrev:Bone-14 skrev:Bare lad være med at tro du er en fandens karl af et par måneders træning.
Det har ikke noget med det at gøredet er sjældent jeg syre til .. Og hver gang jeg tror jeg er kommet over det så sker det igen
3edgy5me
Er der andre eksempler end dine ben?

Engelund skrev:Bone-14 skrev:Bare lad være med at tro du er en fandens karl af et par måneders træning.

corvette-zr1 skrev:Engelund skrev:Bone-14 skrev:Bare lad være med at tro du er en fandens karl af et par måneders træning.
Med mindre du kan lide cardio ville jeg da hellere spise 400kcal mindre nogle af de dage du løber 30min

Engelund skrev:Hej BB .. De sidste par dage har jeg haft ekstremt kort lunte... Bliver sur og irriteret over de mindste ting ..
Nogen der har en ide om hvad der kan udløse dette?
Føler mig som en aggresiv tosse så det må gerne gå væk
Tak

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster