Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Ja, det ville være ligeså godt.
Find lige lommeregneren frem og regn prisforskellen per gram protein for hhv. kylling, mælk og proteinpulver ud.

Markus Lund skrev:Det ligger i at min mor gerne vil betale for kylling/kød/ris/pasta osv sov. men ikke protein pulver (jeg bor stadig hjemme)

Dingo skrev:Markus Lund skrev:Det ligger i at min mor gerne vil betale for kylling/kød/ris/pasta osv sov. men ikke protein pulver (jeg bor stadig hjemme)
Parents logic.
Anywho, vær du glad for at dine forældre gerne vil købe ekstra mad til dig

dornerd skrev:Har ikke selv brugt det i et halv års tid, og jeg regner heller ikke med at nogensinde bruge det igen. Synes ikke ulemperne ved proteinpulver kan opveje fordelene (som er tvivlsomme).

dornerd skrev:Synes ikke ulemperne ved proteinpulver kan opveje fordelene (som er tvivlsomme).

snus skrev:dornerd skrev:Har ikke selv brugt det i et halv års tid, og jeg regner heller ikke med at nogensinde bruge det igen. Synes ikke ulemperne ved proteinpulver kan opveje fordelene (som er tvivlsomme).
Hvilke ulemper taler du om her?
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

dornerd skrev:Har ikke selv brugt det i et halv års tid, og jeg regner heller ikke med at nogensinde bruge det igen. Synes ikke ulemperne ved proteinpulver kan opveje fordelene (som er tvivlsomme).

Markus Lund skrev:dornerd skrev:Har ikke selv brugt det i et halv års tid, og jeg regner heller ikke med at nogensinde bruge det igen. Synes ikke ulemperne ved proteinpulver kan opveje fordelene (som er tvivlsomme).
Hvilke ulemper?

Markus Lund skrev:tjr skrev:Ja, det ville være ligeså godt.
Find lige lommeregneren frem og regn prisforskellen per gram protein for hhv. kylling, mælk og proteinpulver ud.
Det ligger i at min mor gerne vil betale for kylling/kød/ris/pasta osv sov. men ikke protein pulver (jeg bor stadig hjemme)

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

vallemayn skrev:Hver gang en ny knægt her på siden spørger ind til protein pulver, så får han at vide at han skal have styr på kosten og hvis han kan få sine proteiner derigennem, så behøver han ikke pulver. Nu er der en der foreslår det modsatte - hvilket jeg syntes lyder ovenud fornuftigt, og så siger du at han skal overbevise dine forældre om at pulver er helt ufarligt - ja, det er selvfølgelig også en god idé at få overbevist de gamle om at det er ok...
Det lyder umiddelbart som om forældrene ikke gider at betale for prodein pulver, ikke at de nægter ham akøbe det... Jeg syntes det er en pisse god idé hvis du kan æde sådan en omgang på de gamles regning! Og gør det så længe du kan komme afsted med det... Og så køb din pulver kakao når du selv skal besudle eu helt måltid mad...
Edit: ok, måske jeg var lidt for hurtig til at konkludere hvad der blev skrevet... IMO pisse fed deal med de gamle

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster