Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mark101 skrev:Indtil videre har det stået på tun og rugbrød for mig. Det smagte godt de første tre uger, men så blev det lidt kedeligt.
Hvad kan man dog tage med der er lige så sundt?
Jeg cutter ikke, så jeg har brug for både kulhydrater, fibre og proteiner.[/i]

Cykelmyggen Egon skrev:Du kan blande dit tun med hytteost og krydderier, det smager super, og gør det noget mere spændene. jeg gør nogle gange det at blande en stor potion i en bøtte så jeg har til flere dage, man skal bare lige huske at det ikke kan holde sig så længe når det først er ude af dåsen

Bork skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Du kan blande dit tun med hytteost og krydderier, det smager super, og gør det noget mere spændene. jeg gør nogle gange det at blande en stor potion i en bøtte så jeg har til flere dage, man skal bare lige huske at det ikke kan holde sig så længe når det først er ude af dåsen
Den har jeg også brugt meget.
Tun + hytteost + mandler + olie + chili kryderi er nice.

Cykelmyggen Egon skrev:Bork skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Du kan blande dit tun med hytteost og krydderier, det smager super, og gør det noget mere spændene. jeg gør nogle gange det at blande en stor potion i en bøtte så jeg har til flere dage, man skal bare lige huske at det ikke kan holde sig så længe når det først er ude af dåsen
den har jeg ikke prøvet, det lyder godt, det kunne være jeg skulle prøve.
min ynglings er tun, hytteost, pizzakrydderi, frisk basilikum, agurk og rød pepper umhhh

Casper.S skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Bork skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Du kan blande dit tun med hytteost og krydderier, det smager super, og gør det noget mere spændene. jeg gør nogle gange det at blande en stor potion i en bøtte så jeg har til flere dage, man skal bare lige huske at det ikke kan holde sig så længe når det først er ude af dåsen
min ynglings er tun, hytteost, pizzakrydderi, frisk basilikum, agurk og rød pepper umhhh
Pizzakrydderi?Oregano?

Cykelmyggen Egon skrev:Casper.S skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Bork skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Du kan blande dit tun med hytteost og krydderier, det smager super, og gør det noget mere spændene. jeg gør nogle gange det at blande en stor potion i en bøtte så jeg har til flere dage, man skal bare lige huske at det ikke kan holde sig så længe når det først er ude af dåsen
Pizzakrydderi?Oregano?
Man kan købe sådan en stor bøtte med, en blanding af bla. oregano, men der er også andre ting i, det er super til stort set alting

Bork skrev:Mark101 skrev:Indtil videre har det stået på tun og rugbrød for mig. Det smagte godt de første tre uger, men så blev det lidt kedeligt.
Jeg cutter selv pt, sådan her ser min dagskost nogenlunde ud når jeg er i skole fra 8-16. Så 3 af mine måltider foregår i skolen. Jeg har ikke tid/gider ikke koge grøntsager og gejl til dagen inden, så jeg holder det simpelt. Sådan her ser de ud:
meal 1
2 stk rugbrød
100g kylling
meal2
1 stk rugbrød
140g makrel i tomat
25g mandler
meal3
1 stk rugbrød
100g torskerogn
25g mandler
Eftersom du bulker kan du så bare tage 3-4 stk rugbrød og flere mandler med.

Xiva skrev:Bork skrev:Mark101 skrev:Indtil videre har det stået på tun og rugbrød for mig. Det smagte godt de første tre uger, men så blev det lidt kedeligt.
Jeg cutter selv pt, sådan her ser min dagskost nogenlunde ud når jeg er i skole fra 8-16. Så 3 af mine måltider foregår i skolen. Jeg har ikke tid/gider ikke koge grøntsager og gejl til dagen inden, så jeg holder det simpelt. Sådan her ser de ud:
meal 1
2 stk rugbrød
100g kylling
meal2
1 stk rugbrød
140g makrel i tomat
25g mandler
meal3
1 stk rugbrød
100g torskerogn
25g mandler
Eftersom du bulker kan du så bare tage 3-4 stk rugbrød og flere mandler med.
Kommer folk ikke med kommentare omkring din makrel, for det lugter jo ad helvede til?

Malke skrev:Hvad med proteinmuffins? - jeg synes de er et hit

Mark101 skrev:Malke skrev:Hvad med proteinmuffins? - jeg synes de er et hit
proteinmuffins?

Mark101 skrev:Indtil videre har det stået på tun og rugbrød for mig. Det smagte godt de første tre uger, men så blev det lidt kedeligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster