Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

johs88 skrev::delete:
Dette emne burde ligge under Kost & Kosttilskud ;)

slapdack skrev:Hejsa
Jeg har trænet i næsten 8 måneder og vil gerne have at der sker et eller andet mht. til udvikling af muskler. Jeg er studerende, så proteinpulver er spild af penge, hvis en banan og 1 liter mælk efter træning er godt nok? Jeg træner ikke for at ligne en bodybuilder, men har bare hørt nogle kloge hoveder sige at protein og kulhydrat efter træning er godt.
Jeg vil lige gøre det klart at jeg IKKE er interesseret i proteinpulver og den slags.
Håber i kan svare mig,
mvh. Martin
doe skrev:slapdack skrev:Hejsa
Jeg har trænet i næsten 8 måneder og vil gerne have at der sker et eller andet mht. til udvikling af muskler. Jeg er studerende, så proteinpulver er spild af penge, hvis en banan og 1 liter mælk efter træning er godt nok? Jeg træner ikke for at ligne en bodybuilder, men har bare hørt nogle kloge hoveder sige at protein og kulhydrat efter træning er godt.
Jeg vil lige gøre det klart at jeg IKKE er interesseret i proteinpulver og den slags.
Håber i kan svare mig,
mvh. Martin
Tun og pasta... blandet med ketchup. Smager fantastisk, meget billigt og et virkelig godt alternativ

SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=

Wopper skrev:SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=
Banan = hurtige carbs
1 L Skummetmælk = 80 % kasein og 20 % valle (ca. 9 gram).