Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

johs88 skrev::delete:
Dette emne burde ligge under Kost & Kosttilskud ;)

slapdack skrev:Hejsa
Jeg har trænet i næsten 8 måneder og vil gerne have at der sker et eller andet mht. til udvikling af muskler. Jeg er studerende, så proteinpulver er spild af penge, hvis en banan og 1 liter mælk efter træning er godt nok? Jeg træner ikke for at ligne en bodybuilder, men har bare hørt nogle kloge hoveder sige at protein og kulhydrat efter træning er godt.
Jeg vil lige gøre det klart at jeg IKKE er interesseret i proteinpulver og den slags.
Håber i kan svare mig,
mvh. Martin
doe skrev:slapdack skrev:Hejsa
Jeg har trænet i næsten 8 måneder og vil gerne have at der sker et eller andet mht. til udvikling af muskler. Jeg er studerende, så proteinpulver er spild af penge, hvis en banan og 1 liter mælk efter træning er godt nok? Jeg træner ikke for at ligne en bodybuilder, men har bare hørt nogle kloge hoveder sige at protein og kulhydrat efter træning er godt.
Jeg vil lige gøre det klart at jeg IKKE er interesseret i proteinpulver og den slags.
Håber i kan svare mig,
mvh. Martin
Tun og pasta... blandet med ketchup. Smager fantastisk, meget billigt og et virkelig godt alternativ

SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=

Wopper skrev:SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=
Banan = hurtige carbs
1 L Skummetmælk = 80 % kasein og 20 % valle (ca. 9 gram).
Vil mene, at det er et helt fint alternativ! Tror dog ikke på, at det er billigere (medmindre du køber Aldis til 3,5 kr.)

SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=

Dingo skrev:SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=
Har faktisk hørt mere og mere tale om at kassein skulle virke mere stimulerende på proteinsyntesen end whey efter træning. Dog ikke noget jeg har undersøgt nærmere. Mener det var incognito der nævnte det

SimonGreen skrev:Dingo skrev:SimonGreen skrev:Skummetmælk er vel et fint alternativ -men det er langsomme prots og carbs.. Dvs ikke specielt ideelt at indtage efter træning:=
Har faktisk hørt mere og mere tale om at kassein skulle virke mere stimulerende på proteinsyntesen end whey efter træning. Dog ikke noget jeg har undersøgt nærmere. Mener det var incognito der nævnte det
har jeg aldrig hørt før, men whey bliver jo stadigvæk hurtigere optaget end kassein, hvilket jo er mere stimulerende efter træning..
Men kunne da være spændende hvis du havde en artikel eller lign? :b

- Nu ved jeg hvordan jeg skal indtage mit valle efter træning i hvert fald, og det vil jeg da også eksperimentere med..

Nick_91 skrev:Drop alt det flueknepperi og træn hårdt og spis ordenligt istedet.

Nick_91 skrev:Drop alt det flueknepperi og træn hårdt og spis ordenligt istedet.

Dingo skrev:Nick_91 skrev:Drop alt det flueknepperi og træn hårdt og spis ordenligt istedet.
Helt sikkert, men hvis diskussionen er der, er den undersøgelse værd at tage i betragtning . Men helt enig, det er ligesom at diskutere om man skal have 70 eller 75 gram carbs efter træning..

Nick_91 skrev:Dingo skrev:Nick_91 skrev:Drop alt det flueknepperi og træn hårdt og spis ordenligt istedet.
Helt sikkert, men hvis diskussionen er der, er den undersøgelse værd at tage i betragtning . Men helt enig, det er ligesom at diskutere om man skal have 70 eller 75 gram carbs efter træning..
Ja, det er meget muligt. Men "problemet" er, at mange går og vader i de små detaljer uden at se det lidt oppefra. De bruger for meget tid på at tænke i detaljer istedet for at bruge tiden på det, som det handler om; lifting them heavy weights.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster