når i måler jeres arme er det så efter i har styrketrænet ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kime88 skrev:Målet skulle vel blive det samme? For selv om dine muskler er mere spændt efter træning, kan de vel ikke spændes større end de kan, når man ikke lige har trænet?

kime88 skrev:Tør ikke at sige om man måske kan spænde dem lidt større efter man lige har trænet, men tror det ikke

DBP skrev:Dine muskler vokser efter træning, og armens mål vil derfor være forskelligt fra pump og kold arm.

DBP skrev:kime88 skrev:Tør ikke at sige om man måske kan spænde dem lidt større efter man lige har trænet, men tror det ikke
Dine muskler vokser efter træning, og armens mål vil derfor være forskelligt fra pump og kold arm.

DBP skrev:kime88 skrev:Tør ikke at sige om man måske kan spænde dem lidt større efter man lige har trænet, men tror det ikke
Dine muskler vokser efter træning, og armens mål vil derfor være forskelligt fra pump og kold arm.

SørenDP skrev:Men altså hvis det bare er dine egne fremskridt du skal måle, handler det jo bare om at måle dem i samme situation hver gang, så du kan regne med det. Men ud over det, er det nok også bedst at gøre det "koldt", da du ikke nødvendigvis har samme pump hver gang

Xiva skrev:DBP skrev:kime88 skrev:Tør ikke at sige om man måske kan spænde dem lidt større efter man lige har trænet, men tror det ikke
Tror ikke han mente at min for instant effekt af træning, men bare pga. det ekstra blod der kommer ud i armen (pumped) så virker den større lige efter træning.

-igor- skrev:Sjovt folk går så meget op i cm, jeg har set arme på 38cm som er flottere end andres på 55,
jeg går ikke selv op i omkredsen, jeg gjorde førhen da jeg trænede BB, men nu er det kun styrke jeg satser på, så jeg har mistet mange cm omkring armene, men styrken er bedre nu, og det er det som jeg syntes tæller.

Casper.S skrev:-igor- skrev:Sjovt folk går så meget op i cm, jeg har set arme på 38cm som er flottere end andres på 55,
jeg går ikke selv op i omkredsen, jeg gjorde førhen da jeg trænede BB, men nu er det kun styrke jeg satser på, så jeg har mistet mange cm omkring armene, men styrken er bedre nu, og det er det som jeg syntes tæller.
Ja sådan vil en typisk styrkeløfter jo sige. Og en bodybuilder omtrænt det fuldstændig modsatte.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster