Sååå plysser i aben?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Detorian skrev:Smooth as a MotherFucker
+1

Spo skrev:Mænd har hår på dilleren

Double-D skrev:Spo skrev:Mænd har hår på dilleren
Og i røven

WeirdMoose skrev:Double-D skrev:Spo skrev:Mænd har hår på dilleren
Og i røven
Fletninger for the WIN

charlie t skrev:WeirdMoose skrev:Double-D skrev:Spo skrev:Mænd har hår på dilleren
Og i røven
Fletninger for the WIN
Selvfølgelig sammenflettet fra front til bag.

Spo skrev:Mænd har hår på dilleren
Fags har ikke
The End

Mind-Muscle skrev:Lithium skrev:Detorian skrev:Smooth as a MotherFucker
+1
+2

waste skrev:Og JA min pik er ufattelig lille

Moqensen skrev:Kvinder gider ikke have hår i munden

Dingo skrev:Når de nu sagde at kvindelig kønsbehåring var på vej tilbage, hvad mente de så? At kvinderne begynder at have en lille smule istedet for at være HELT glatte (altså en streg f.eks.) ? For jeg tror simpelthen ikke på at nogen tøser begynder at gro en væg-til-væg måtte!

Karl Æg skrev:Dingo skrev:Når de nu sagde at kvindelig kønsbehåring var på vej tilbage, hvad mente de så? At kvinderne begynder at have en lille smule istedet for at være HELT glatte (altså en streg f.eks.) ? For jeg tror simpelthen ikke på at nogen tøser begynder at gro en væg-til-væg måtte!
Det skal du ikke være for sikker på. Jeg er rendt ind i en enkelt. Og det kunne jeg ikke lide

Se, DER er noget der kan give traumerKarl Æg skrev:Dingo skrev:Når de nu sagde at kvindelig kønsbehåring var på vej tilbage, hvad mente de så? At kvinderne begynder at have en lille smule istedet for at være HELT glatte (altså en streg f.eks.) ? For jeg tror simpelthen ikke på at nogen tøser begynder at gro en væg-til-væg måtte!
Det skal du ikke være for sikker på. Jeg er rendt ind i en enkelt. Og det kunne jeg ikke lide

Cykelmyggen Egon skrev:hele mit underliv er en stor tæt måtte, havde jeg ønsket at være helt glat barberet, er det blevet for sent, jeg tror det ville kræve en volsom kemobehandling.

mathias1989 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hele mit underliv er en stor tæt måtte, havde jeg ønsket at være helt glat barberet, er det blevet for sent, jeg tror det ville kræve en volsom kemobehandling.
Sexy![]()

Cykelmyggen Egon skrev:mathias1989 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hele mit underliv er en stor tæt måtte, havde jeg ønsket at være helt glat barberet, er det blevet for sent, jeg tror det ville kræve en volsom kemobehandling.
Sexy![]()
det er ganske praktisk jeg behøver ikke bukser

mathias1989 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:mathias1989 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hele mit underliv er en stor tæt måtte, havde jeg ønsket at være helt glat barberet, er det blevet for sent, jeg tror det ville kræve en volsom kemobehandling.
Sexy![]()
det er ganske praktisk jeg behøver ikke bukser
Haha, jeg går ud fra at det er lige så slemt på bagsiden siden du ikke behøver bukser?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster