Jeg træner udelukket for at blive stor

Har gennem tiden både trænet 5x5, 3x8, 3x10.
men hvad er mest effektivt hvis jeg bare vil blive stor ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rafn skrev:Som sagt findes der intet magisk tal. Men hvis du mener blive stor som en bodybuilder så skal du jo også være indstillet på du ikke vil komme til at løfte super super tungt som fx en VL. BB handler jo mere om fokus på at isolere ens muskel og der ved få mest mulig stress på den pågældende muskel gruppe, så god form på ens løft er vigtigere end plus / Minus 5-10 kg.
Men hvad angår rep.range vil jeg forslå dig at skifte lidt ind i mellem. Fx. kan du køre 6-8 uger med 3x10 så skifte til 4x6 hoppe over til 5x5 og sådan men hvis du holder dig mellem minimum 5 og max 12 så er du ikke helt ved siden af.

Ruddi skrev:For at træne dine muskler store som en bodybuilder er det så typisk 8-10-12 gange 3 sæt alt efter hvilket stadie du er på men det er grund reglen medhensyn til opbygning af store muskler men at følge det til punkt og prikke skal man ikke det handler om at løfte tungt med god teknik og gerne presse det sidste kraft ud med sidste del af øvelserne så at føle sig godt brugt efter træningen så hvis det er armene du træner så ryster de efter og så videre

Bone-14 skrev:Jeg vil forære dig disse ........................ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ruddi skrev:Bone-14 skrev:Jeg vil forære dig disse ........................ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Lmao nå okay så undskylder jeg
For at træne dine muskler store som en bodybuilder er det så typisk 8-10-12 gange 3 sæt alt efter hvilket stadie du er på, det er grundreglen medhensyn til opbygning af store muskler som bodybuilder begynder.
Det at følge det til punkt og prikke skal man ikke da det handler om at løfte tungt med god teknik og gerne presse det sidste kraft ud af musklen for den del af øvelsen.
Så vil du føle dig godt brugt efter træningen så kroppen nærmest ryster i chok!![]()
Håber at det var bedre ellers må jeg bare tie stille

Lithium skrev:Noliq skrev:Hvis du kun vil have masse, så skal du ikke køre 12 reps ?
Så vil jeg forslå, at du kører omkring 5-6 reps.. !
Hvorfor ?

Bone-14 skrev:Lithium skrev:Noliq skrev:Hvis du kun vil have masse, så skal du ikke køre 12 reps ?
Så vil jeg forslå, at du kører omkring 5-6 reps.. !
Hvorfor ?
FORDI SÅ SNYDER MAN MUSKLERNE SÅ DE EKSPLODERE INDVENDIGT

Bone-14 skrev:Jeg vil forære dig disse ........................ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Moqensen skrev:Seriøst Noliq. Du er da et af de mest uvidende mennesker jeg nogensinde har hørt give råd. Gå ind på sidens artikler og læs dig klogere. Jeg vil anbefale at du starter med "10 Bodybuilding og fitness myter".

Moqensen skrev:Seriøst Noliq. Du er da et af de mest uvidende mennesker jeg nogensinde har hørt give råd. Gå ind på sidens artikler og læs dig klogere. Jeg vil anbefale at du starter med "10 Bodybuilding og fitness myter".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster