men tænke om der var nogen der kunne komme med et forslag eller flere til et program hvor jeg får trænet hele kroppen
- Arme
- Baller
- Lår
- Bryst
- Nakke
ja alle muskler
please hjælp mig

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/hsthypertrophyspecifictraining.php

TheFatboy skrev:
Hvis du sætter den arme dreng på SDH fra dag 1, tror jeg nok han løber skrigende væk i løbet af en uge

TheNextArnold skrev:TheFatboy skrev:
Hvis du sætter den arme dreng på SDH fra dag 1, tror jeg nok han løber skrigende væk i løbet af en uge
jaa karl æg, det er vidst ikke det smarteste program i denne sammenhæng. den arme dreng bliver jo fuldstændig wasted![]()
til trådstarter: hvor længe har du trænet?

Mikekirkegaard skrev:Jeg har trænet siden den 09/06-2008 det er ca ½ år + -

Jesperhs skrev:TheNextArnold skrev:TheFatboy skrev:
jaa karl æg, det er vidst ikke det smarteste program i denne sammenhæng. den arme dreng bliver jo fuldstændig wasted![]()
til trådstarter: hvor længe har du trænet?
Det tror jeg også lige Karl Æg var for hurtig

Mikekirkegaard skrev:okay men ved ikke hvad forskellen på de 2 programmer er?

Mikekirkegaard skrev:så tænkte jeg på om der var nogen af jer der kan hjælpr mig med kost porgram sådan jeg får den rette mængde mad. Jeg ved godt jeg selv burte læse om kost.

Karl Æg skrev:Pffft. Wankers hele banden. Han kan lave sin stripped down hypertrophy og være glad kan han.

Moqensen skrev:Haha

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Haha
Har du måske nogensinde mødt nogen, der lavede stripped down hypertrophy og var sure samtidig? Nej vel? Point proven.

Karl Æg skrev:Se du griner bare ved at snakke om det. Stripped down hypertrophy = funniest program ever.

Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Se du griner bare ved at snakke om det. Stripped down hypertrophy = funniest program ever.
Yes. The funniest program evah

schulz skrev:Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Se du griner bare ved at snakke om det. Stripped down hypertrophy = funniest program ever.
Yes. The funniest program evah
Han kunne også lave
Dødløft
Squat
Bænkpres
Med 10x10 i alt, så bliver man også glad!

SimonJ skrev:WS4SB hvis du også gerne vil blive lidt stærk

SimonJ skrev:WS4SB hvis du også gerne vil blive lidt stærk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster