Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hans guns og delts fejler sgu ikke noget 

mathias1989 skrev:Er der brugt olie i de biceps?
Jeg syntes at de har et lidt underligt peak. Selv når armen er strukket ud. Prøv at se 0:29.
Men stor det er han godt nok!

mathias1989 skrev:Er der brugt olie i de biceps?
Jeg syntes at de har et lidt underligt peak. Selv når armen er strukket ud. Prøv at se 0:29.
Men stor det er han godt nok!

Mikkel leicht skrev:grimmere biceps skal man da seriøst lede længe efter..

TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:grimmere biceps skal man da seriøst lede længe efter..
Hans biceps er sgu da insane?

BodyBlom skrev:Jeg troede Markus ville stoppe sin karriere? Det måske bare noget jeg har hørt?
De er smæk fyldt med olie, der har flere gange været billeder af hans dårlige biceps og skuldre skud, det må være flovt.

Odysseus skrev:Og den shake de er da bare en HULK shake

-igor- skrev:Der har været topics om det på BH, med nogle meget sjove billeder, han er nærmest verdenskendt som synthol misbruger, billederne er direkte latterlige, jeg finder lige nogle senere, så er der ingen naf jer der er i tvivl længere

-igor- skrev:Der har været topics om det på BH, med nogle meget sjove billeder, han er nærmest verdenskendt som synthol misbruger, billederne er direkte latterlige, jeg finder lige nogle senere, så er der ingen naf jer der er i tvivl længere

TheFatboy skrev:Han er nok det største menneske jeg kender.

essensen skrev:Fjern gerne grimme Valentino fra tråden igen så vi kan nyde monsteret Ruehl uden forstyrrende billeder af derforme mennesker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster