Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hassn skrev:Blamer dårlig gener !

shazam skrev:Hassn skrev:Blamer dårlig gener !
bare spis meget træn hårdt prøv at begynde at køre 5 bryst øvelser hver gang det gør jeg og jeg har en rigtig god brystkasse

bare spis meget træn hårdt prøv at begynde at køre 5 bryst øvelser hver gang det gør jeg og jeg har en rigtig god brystkasse

Hassn skrev:shazam skrev:Hassn skrev:Blamer dårlig gener !
Ja 5 lyder lige lidt for voldssomt
Jeg har overvejet programmet, bliv stærk i BP på 7 uger, den må vel fokusere godt og grundigt på pecs..

Sixpack Boy skrev:shazam skrev:Hassn skrev:Blamer dårlig gener !
5 bryst øvelser?
Jeg vil skyde på at det er pænt meget overkill, men ingen kroppe fungere ens..
EDIT: jeg har 2 bryst øvelser og mit bryst vokser selv under cut, så jeg tror at bænk og incline er nok til at kæmpe patkasse
Spo skrev:Mit indlæg blev slettet? Lol

Spo skrev:Mit indlæg blev slettet? Lol

sebbt skrev:Desuden er det jo heller ikke alles bryst, der responderer lige godt på presseøvelser. Personligt kan jeg også godt lide at tilføje en isolationsøvelse til brystet a la cable flies eller pec dec flies

Hvis du ligefrem får mere masse på brystet under cut vil jeg vove at påstå at der er noget galt med din måde at cutte på?

StefanM skrev:sebbt skrev:Desuden er det jo heller ikke alles bryst, der responderer lige godt på presseøvelser. Personligt kan jeg også godt lide at tilføje en isolationsøvelse til brystet a la cable flies eller pec dec flies
Men kan du sige, helt sikkert, at det har haft nogen som helst betydning for din muskelvækst? :wink

Dit bryst ser fint ud i forhold til resten af din krop, du er bare generelt for tynd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster