Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Hvis du vil nå at skabe en markant forandring inden du starter i mili skal du starte for 2+ måneder siden
God fornøjelse.

justdie skrev:Legend skrev:Hvis du vil nå at skabe en markant forandring inden du starter i mili skal du starte for 2+ måneder siden
God fornøjelse.
Kan jo ikke rigtig bruge det svare til særlig meget, står hvor jeg står og må få det bedste ud af min situation som den er nu. Har du nogle gode råd?

DonKahle skrev:Har en kammerat der er kommet ind i livgarden her i december, han var i byen næsten hver weekend, tynd som en blyant, og har ikke dyrket sport i flere år. Han har klaret den fint indtil videre.
Skal selv ind d. 2 februar, og har på fornemmelsen, at det ikke er så slemt som det har været førhen.

justdie skrev:Programmet bliver:
Squat, dødløft, lunges, pull-ups, push-ups, dips, plank og burpees
3x10.
Og lidt løb når jeg lige magter det! Ønsk mig held og lykke de herre!
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Simonbech skrev:SOm der bliver skrevet ovenfor, så er den styrkemæssige del ikke rigtig nogen udfordring.
Du vil derfor opnå en del, hvis du kommer igang med noget Kredsløbstræning.
Find et løbeprogram der er tilpasset dine nuværende forudsætninger - og følg så dette.
Du vil helt sikkert blive testet i en 3km løbetest den dag du møder, eller en af de først kommendende. Denne skal beståes på under 15:00 minutter (medmindre du er oppe i årene, eller pige)
Hvis ikke du selv kan finde nogle løbeprogrammer, så giv lyd - så kan jeg hurtigt strikke nogle sammen til dig!

One Man Army skrev:justdie skrev:Programmet bliver:
3x10.
Lol
http://resultsperiod1.com/site/physical ... g-block-1/

justdie skrev:One Man Army skrev:justdie skrev:Programmet bliver:
3x10.
Lol
http://resultsperiod1.com/site/physical ... g-block-1/
TL;DR ??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster