Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Du har vel anmeldt profilen?

Equus skrev:Dingo skrev:Du har vel anmeldt profilen?
Det har endnu ikke indgået i mine overvejelser, hvad skulle begrundelsen være?

Dingo skrev:Equus skrev:Dingo skrev:Du har vel anmeldt profilen?
Det har endnu ikke indgået i mine overvejelser, hvad skulle begrundelsen være?
At en profil der ikke har noget med dig at gøre bruger dine billeder?

Equus skrev:Hvem det er her indefra skal jeg ikek kunne sige, men har skrevet frem og tilbage med personen på FB, og som jeg også skrev der No harm - No foul
Synes bare det var lidt skægt

Nis skrev:Synes ikke der er nogen grund til at anmelde.
For det første er du ikke til at genkende på billedet. For det andet er billedet pisse godt, og kunne sagtens have været en professionel bber. For det tredje, tag dog det bare som et kompliment og et rygklap.
Iøvrigt har hot_fifty et billede af Sidney Lee herinde, måske han troede det var Sidney

Equus skrev:Nis skrev:Synes ikke der er nogen grund til at anmelde.
For det første er du ikke til at genkende på billedet. For det andet er billedet pisse godt, og kunne sagtens have været en professionel bber. For det tredje, tag dog det bare som et kompliment og et rygklap.
Iøvrigt har hot_fifty et billede af Sidney Lee herinde, måske han troede det var Sidney
også er det en god ide at læse hele tråden igennem inden man kommenterer på udfaldet eller forløbet

Nis skrev:Equus skrev:Nis skrev:Synes ikke der er nogen grund til at anmelde.
også er det en god ide at læse hele tråden igennem inden man kommenterer på udfaldet eller forløbet
Har skam læst tråden (også godt læst dit; no harm, no foul), der var bare nogen der skrev at du burde anmelde, som jeg synes fortjente en kommentar
Niels1 skrev:Har han påstået (gennem sin profil) at det var ham på billedet?

Equus skrev:Så er der lidt nyt i sagen.
Til at starte med synes egentlig det var meget sødt at en havde brugt mit billede, og så det som en kompliment, men synes nu det virker lidt som identitetstyveri.
Da jeg ikke er ven med Lasse/hot-fifty på facebook, men kun har modtaget dette udklip, kan jeg ikke sige om han udgiver sig for at være på billedet, eller ej, men det ser lidt sådan ud, bl.a. skriver han ”legede med lys og kamera”
Bedøm selv
http://img137.imageshack.us/img137/6330/equus.jpg

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

alfross skrev:Men måske er det hele omvendt...måske er Equus i gang med at stjæle hot-fiftys identitet! Se det ville være et spændende og originalt tvist

Poliquin skrev:Haha hvor er det pinligt og under lavmål!
Vel ulovligt rent faktisk?

alfross skrev:Poliquin skrev:Haha hvor er det pinligt og under lavmål!
Som udgangspunkt er det faktisk ikke ulovligt at udgive sig for at være andre. I visse kvalificerede tilfælde kan det være dokumentfalsk eller bedrageri, men ikke så længe han bare bruger billedet til at prale overfor sine venner.

alfross skrev:Poliquin skrev:Haha hvor er det pinligt og under lavmål!
Som udgangspunkt er det faktisk ikke ulovligt at udgive sig for at være andre. I visse kvalificerede tilfælde kan det være dokumentfalsk eller bedrageri, men ikke så længe han bare bruger billedet til at prale overfor sine venner.

Misslaw skrev:Er ret sikker på at man på facebook kan anmelde folk der misbruger ens billeder...

krang skrev:Nu må I også lige give ham en reel chance til at forklare sig, inden han bliver brændt på bålet.Det kunne jo være en joke eller noget, selvom det da lugter langt væk af, at han udgiver sig for at være en anden.
Jeg har i hvert fald selv billeder på facebook, som der kunne misforstås, hvis man ikke kendte mig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster