Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:¨der er lactose som vist er humlen til bumser hos nogen i begge produkter..
men skummemælk er som at drikke vand![]()
så minimælk for the win...

Malke skrev:Rambo-Ringsted skrev:¨der er lactose som vist er humlen til bumser hos nogen i begge produkter..
men skummemælk er som at drikke vand![]()
så minimælk for the win...
Men der er samme mængde lactose i mini som skummet?
(synes også skummet er som at drikke vand)

Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i

Wopper skrev:Nu er der også kommet Millemælk med 0,9 % fedt.

Wopper skrev:Jeg synes, at minimælk smager en smule bedre end skummetmælk.
Men Arla gør heller ikke meget for at gøre forvirringen mindre. Nu er der også kommet Millemælk med 0,9 % fedt.

Malke skrev:Wopper skrev:Nu er der også kommet Millemælk med 0,9 % fedt.
jesus christ altså!

Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i

jesperlinde skrev:Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i
og flere dråber vand laver en vandpyt..

jesperlinde skrev:Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i

Misterhamper skrev:jesperlinde skrev:Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i
Drikker du skummetmælk fordi der er mindre fedt i og ikke pga smagen?

jesperlinde skrev:Misterhamper skrev:jesperlinde skrev:Misterhamper skrev:4g pr liter til eller fra gør jo fuldstændig ligemeget, til dem der siger at skummetmælk > minimælk pga der er mindre fedt i
Drikker du skummetmælk fordi der er mindre fedt i og ikke pga smagen?
Ja det gør jeg da, smagen mellem mælkene er så forskellige at om det er det ene eller det andet er mig fuldstændig ligegyldigt, så derfor vælger jeg selvfølgelig den med mindst fedt.. Sødmælk og skummetmælk er de eneste der har et markant spring mellem dem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster