Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Daule skrev:Det er komplet overkill, du har 12 øvelser og 15 min cardio!?
Normalt vil man ikke gå så meget op i at træne lægge, biceps og triceps ved et fullbody program, da du nok skal komme fint over disse øvelser med de andre...
Der er 5 øvelser du altid skal huske
Bænkpres
Squat
Dødløft
BOR
og military presses
hvis disse 5 er med kan du ikke gå helt galt, så kan det suppleres med lidt mave eller lignende små øvelser... men 12 øvelser er alt for meget imo.
/Nikolaj

Daule skrev:Det er komplet overkill, du har 12 øvelser og 15 min cardio!?
Normalt vil man ikke gå så meget op i at træne lægge, biceps og triceps ved et fullbody program, da du nok skal komme fint over disse øvelser med de andre...
Bænkpres
Squat
Dødløft
BOR
og military presses
hvis disse 5 er med kan du ikke gå helt galt, så kan det suppleres med lidt mave eller lignende små øvelser... men 12 øvelser er alt for meget imo.
/Nikolaj

micker skrev:Daule skrev:Det er komplet overkill, du har 12 øvelser og 15 min cardio!?
Bænkpres
Squat
Dødløft
BOR
og military presses
/Nikolaj
Er det ikke okay at køre 3x10 bicep+dips per gang? ligeledes er der jo 2splits 6 gange om ugen som rammer det 3 gange?
Military presses er skulder ikke? er det ikke okay at køre skulderpres istedet med dumbells ?

Jmt skrev:Dips kan også ramme brystet. Det er nok, ja.
Hvorfor kan du ikke lide military press?
Og ja, det ser fint nok ud.

micker skrev:Prøver ikke at retfærdigøre, spørger ind.
Skal lige siges jeg ikke er complete begynder, har trænet i nogle år nu, vejer omkring 90kg, er 186 høj...
Bænkpres
Squat
Dødløft
BOR
Pullups
Shoulder press
Dips
Curls
Lidt mave gøjl
(grunden til skulder press, fremfor military, er pga jeg ikke kan ldie øvelsen.)
Er det her fint?
, husk maden, søvnen, og gå amok ;)

andreas7074 skrev:Hvordan kan du sige at military er mere "fullbody" end db shoulder press. db shoulder press rammer også de andre deltoids i stor grad ift. military som primæt rammer forskulderen.
Jeg foretrækker til hver en tid db shoulder press.

micker skrev:Det næste spørgsmål kunne så være om det var iorden jeg kørte 3x10 med alle øvelserne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster