Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

så blend havregryn derefter tilføj banan og whey protein med noget mælk. Du kan vælge at skrælle alle dine bananer, så smid dem i en frysepose til senere brug.

GustavSH skrev:Hmmm... Hvis du er rigtigt sulten, hvorfor kan du så ikke få det ned?

Hyber69 skrev:Gøre ligesom jeg gøre.
150-200 gram havregryn
5 teske kakao pulver
600 ml skummetmælk
smid det hele i en blender i 20-30 sec, og drik det.
Det er nede på 5-10 min alt efter hvor hurtigt du vil ha det ned.
Har selv gjort det de sidste 2 år, og stopper ikke med det

stofes skrev:Hyber69 skrev:Gøre ligesom jeg gøre.
150-200 gram havregryn
5 teske kakao pulver
600 ml skummetmælk
smid det hele i en blender i 20-30 sec, og drik det.
Det er nede på 5-10 min alt efter hvor hurtigt du vil ha det ned.
Har selv gjort det de sidste 2 år, og stopper ikke med det
Det er præcis det jeg gerne gider! det eneste minus er bare mine forældre er imod det..

Hyber69 skrev:stofes skrev:Hyber69 skrev:Fordi det larmer?
Plejer at smide dynen over min så er der ingen der hører den

stofes skrev:Wow! tak for alle de fine forslag!
Det skal måske lige siges at jeg går på HHX, og skal med bussen kl 6.50 om morgen og står op kl. 6, så det er ikke alverdens tid jeg har, desværre. /:
Ellers lyder det lækkert, med lidt forskellige nøder osv.

BloodJunkie skrev:stofes skrev:Wow! tak for alle de fine forslag!
Det skal måske lige siges at jeg går på HHX, og skal med bussen kl 6.50 om morgen og står op kl. 6, så det er ikke alverdens tid jeg har, desværre. /:
Du kan lave den jeg postede aftenen før, så kan du også sove 10min længere da du slipper helt for preparation om morgenen.

stofes skrev:Det skal måske lige siges at jeg går på HHX, og skal med bussen kl 6.50 om morgen og står op kl. 6, så det er ikke alverdens tid jeg har, desværre. /:

Dingo skrev:stofes skrev:Det skal måske lige siges at jeg går på HHX, og skal med bussen kl 6.50 om morgen og står op kl. 6, så det er ikke alverdens tid jeg har, desværre. /:
Stå op 5.45. Det kvarter vil betyde tæt på intet for din totale søvnoplevelse (gå evt. 15 minutter tidligere i seng såfremt du er virkelig stram med din søvn). Det ekstra kvarter vil give dig rigeligt tid om morgen.
Blend hele lortet. Hvis jeg spiser mine havregryn old fashion way om morgen så kan jeg spise 60-70 gram, så er jeg ved at kløjes i det.
Blender jeg 100 g havregryn, 600 ml sødmælk, 35 g whey, 10 ml olie og eventuelt nogle nødder eller peanutbutter, så ryger det lige ned. Meget nemmere..

stofes skrev:Fordi de synes det er ulækkert at blende sin mad..

stofes skrev:BloodJunkie skrev:stofes skrev:Wow! tak for alle de fine forslag!
Du kan lave den jeg postede aftenen før, så kan du også sove 10min længere da du slipper helt for preparation om morgenen.
Din opskrift lyder lækker! Problemet er bare at jeg hellere ikke bare for lov at bruge løs af æg.. og har p.t. ikke råd til selv at købe ind.
Tror jeg skal prøve at overtale mine forældre til noget 'blend', nogle der ved om man kan lave en havregryn-mælk-peanutbutter-kakaopulver-shake aftenen før, så den står i køleskabet i max 12 timer, inden den indtages?

stofes skrev:Det skal måske lige siges at jeg går på HHX, og skal med bussen kl 6.50 om morgen og står op kl. 6, så det er ikke alverdens tid jeg har, desværre. /:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster