Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fistandantilus skrev:Æg og rugbrød er min fortrukne for tiden.

putte skrev:Tak for de hurtige svar.Fistandantilus skrev:Æg og rugbrød er min fortrukne for tiden.
Hvor mange stykker rugbrød spiser du?

Fistandantilus skrev:putte skrev:Tak for de hurtige svar.Fistandantilus skrev:Æg og rugbrød er min fortrukne for tiden.
2 stykker rugbrød og 5 æg lavet på panden.
Hvis jeg er sulten og har god tid, så 7 æg.

hot_fifty skrev:det med æggene. Det er skrøne det med max 2 æg med blomme om dagen. Kender mange der spiser flere og deres kolesterol er super fin

freakincage skrev:jeg er også laktose intolerant (allergisk for mælk) til morgenmad får jeg en skål havregryn med soya mælk og et æg til samt en kalk pille...
drikker du proteinpulver?? får du allergiske reaktioner af det?? for jeg kan ikke så godt tåle det :S

Kardon93 skrev:Soya mælk smager ikke meget anderldes det er lidt mere brun i konsistencen men ellers meget lig normal mælk.

Trine skrev:Kardon93 skrev:Soya mælk smager ikke meget anderldes det er lidt mere brun i konsistencen men ellers meget lig normal mælk.
Der er jeg nu ikke enig, jeg synes personligt at det smager af h..... til, men det er jo smag og behag, men værd at prøve om ikke andet

Macdoody skrev:Trine skrev:Kardon93 skrev:Soya mælk smager ikke meget anderldes det er lidt mere brun i konsistencen men ellers meget lig normal mælk.
Der er jeg nu ikke enig, jeg synes personligt at det smager af h..... til, men det er jo smag og behag, men værd at prøve om ikke andet
Er bestemt heller ikke enig. Soyamælk + vanilje kan drikkes - men den almindelige uden sukker er satme ringe!

hot_fifty skrev:det med æggene. Det er skrøne det med max 2 æg med blomme om dagen. Kender mange der spiser flere og deres kolesterol er super fin

qzpR skrev:hot_fifty skrev:det med æggene. Det er skrøne det med max 2 æg med blomme om dagen. Kender mange der spiser flere og deres kolesterol er super fin
Ja og kender også mange der ryger hash hver dag, samt er på kokain og andre sjove ting i weekenderne og dem er der sgu heller ikke noget galt med, ENDNU!

Straws skrev:qzpR skrev:hot_fifty skrev:det med æggene. Det er skrøne det med max 2 æg med blomme om dagen. Kender mange der spiser flere og deres kolesterol er super fin
Ja og kender også mange der ryger hash hver dag, samt er på kokain og andre sjove ting i weekenderne og dem er der sgu heller ikke noget galt med, ENDNU!
Det er sku nogen sindsyge sammenlignerne der kommer nogen gange. *
Det er ikke sådan dit kolestorol pludselig fucker up fra den ene dag til den anden pga. af et langvarigt misbrug af æg..
Jeg får selv mellem 5 og 15 æg om dagen.

Straws skrev:En psykose kommer nu meget pludseligt.

qzpR skrev:hot_fifty skrev:det med æggene. Det er skrøne det med max 2 æg med blomme om dagen. Kender mange der spiser flere og deres kolesterol er super fin

Macdoody skrev:Trine skrev:Kardon93 skrev:Soya mælk smager ikke meget anderldes det er lidt mere brun i konsistencen men ellers meget lig normal mælk.
Er bestemt heller ikke enig. Soyamælk + vanilje kan drikkes - men den almindelige uden sukker er satme ringe!

ninjagrenen skrev:Da så mange danskere er lactoseintolerrante har Arla lavet en mælk som er lactosefri.
Har du prøvet om du kan finde den?
EDIT: fandt lige link: http://arla.dk/Produkter/Brands/Arla/ar ... aelkedrik/

JoakimW skrev:Fistandantilus skrev:putte skrev:Tak for de hurtige svar.Fistandantilus skrev:Æg og rugbrød er min fortrukne for tiden.
2 stykker rugbrød og 5 æg lavet på panden.
Hvis jeg er sulten og har god tid, så 7 æg.
Med/uden blomme? Og hver dag?

Karl Æg skrev:Gryn + vand + æggehvide + flydende sød + kanel + bær + mikroovn = win

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster