Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Odysseus skrev:Ja vi skal have mere HAD!![]()
![]()
1. Jantelov
2. Smagen af whey![]()
3. skader!
Kunne nævne 1000 ting

)

PeterHejleJensen skrev:1. Dumme mennesker.
2. Fejl og mangler.
3. Negativitet.
EDIT: Glemte min største kæphest: Religion! Nøj, hvor kan jeg blive irriteret på religiøse mennesker

Thomas Jagd skrev:Jeg hader personer som ikke kan indse at livet er for kort til at hade ligegyldige ting, personer de ikke kender og handlinger de ikke kan gøre noget ved. Og derved gør jeg mig skyldig i nøjagtigt det samme, og indser, at livet ikke kan leves uden at hade.

Thomas Jagd skrev:Jeg hader personer som ikke kan indse at livet er for kort til at hade ligegyldige ting, personer de ikke kender og handlinger de ikke kan gøre noget ved. Og derved gør jeg mig skyldig i nøjagtigt det samme, og indser, at livet ikke kan leves uden at hade.

lassah skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg hader personer som ikke kan indse at livet er for kort til at hade ligegyldige ting, personer de ikke kender og handlinger de ikke kan gøre noget ved. Og derved gør jeg mig skyldig i nøjagtigt det samme, og indser, at livet ikke kan leves uden at hade.
Tror sgu også det er svært at lade være

ic8800 skrev:Ultimative hadeliste .
1. Folk der skal snakke i mobil under träning (det samme gälder sms).
2. Folk der ikke rydder op efter sig selv i centert.
3. Folk i grupper der skal snakke i mellem hvert sät så det väre en evighed för en maskine bliver ledig.

PeterHejleJensen skrev:ic8800 skrev:Ultimative hadeliste .
3. Folk i grupper der skal snakke i mellem hvert sät så det väre en evighed för en maskine bliver ledig.
Et tydeligt tilfælde af træningsnarkomani

ic8800 skrev:PeterHejleJensen skrev:ic8800 skrev:Ultimative hadeliste .
Et tydeligt tilfælde af træningsnarkomani
Det er der absolut intet galt med

BOOBS skrev:2: kloge hoveder som skal kommentere ens træning!

Biiver skrev:BOOBS skrev:2: kloge hoveder som skal kommentere ens træning!
Hvad laver du på et debatforum for træning?![]()

BOOBS skrev:Biiver skrev:BOOBS skrev:2: kloge hoveder som skal kommentere ens træning!
hehe nu snakker jeg ikke på den måde som man gør det her inde. Jeg snakker om uvidende mennesker som tror de ahr forsand på det som fx skal rette på en mens man er igang med et sæt....

lassah skrev:BOOBS skrev:Biiver skrev:BOOBS skrev:2: kloge hoveder som skal kommentere ens træning!
hehe nu snakker jeg ikke på den måde som man gør det her inde. Jeg snakker om uvidende mennesker som tror de ahr forsand på det som fx skal rette på en mens man er igang med et sæt....
Så er de vel netop heller ikke kloge?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster