Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nannycherry skrev:Hvis du ikke forstår det, så undlad at kalde det lort. Men det er meget enkelt såmænd, det jeg mener er at jeg først træner cardio enten lav eller høj intesistet og derefter går til styrketræning af en bestemt muskelgruppe.

MadzP92 skrev:nannycherry skrev:Hvis du ikke forstår det, så undlad at kalde det lort. Men det er meget enkelt såmænd, det jeg mener er at jeg først træner cardio enten lav eller høj intesistet og derefter går til styrketræning af en bestemt muskelgruppe.
Det er ikke så meget det. Det er mere mht. til kosten jeg mener. Dit træningsprogram er stadig lort (selvom det eneste du har postet er et træningssplit og ikke et program).
Det her jeg mener:
Mandag: ryg, skulder, triceps
Torsdag: Ben som bare fanden.
^^dis is crap. hvem har i øvrigt lavet dit program og hvordan ser resten af dit program ud?

nannycherry skrev:Hvis du ikke forstår det, så undlad at kalde det lort. Men det er meget enkelt såmænd, det jeg mener er at jeg først træner cardio enten lav eller høj intesistet og derefter går til styrketræning af en bestemt muskelgruppe.

MadzP92 skrev:som sagt fyr din kost ind i kostplanen så folk kan forstå det.
Derudover så ja. Det er ikke særlig optimalt at lave en masse random ting selvom det er gode øvelser, og mere er ikke altid bedre. Især i FW ser man tit tøser som smadrer deres ben fra ende til anden uden det gavner særlig meget.
Hvad der grundlæggende er i vejen med dit program: ikke stor nok frekvens, fyldt med alt muligt fis, ingen bryst/biceps, ingen progressionstanker, ingenting af alt.
og får utrolig ondt efterfølgende. Progressionstanker.. aner ikke hvad du mener.

Dr.Brosicence skrev:Du skal ikke høre på dem når de er så smarte og overlegne.
De er nogle store fyre, og nogle af dem har endda en marginal viden om fysisk træning.
Jeg er bare ked af at høre at de har så bittesmå pikke.

MadzP92 skrev:Jeg synes du er virkelig dårlig til at tage imod hjælp.
Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk2

Gizminister skrev:Dr.Brosicence skrev:Du skal ikke høre på dem når de er så smarte og overlegne.
De er nogle store fyre, og nogle af dem har endda en marginal viden om fysisk træning.
Jeg er bare ked af at høre at de har så bittesmå pikke.
Lol lige lavet en profil for at trolle?

nannycherry skrev:Det er sgu da helt ude at skide det her - HVOR sletter jeg mit indlæg? det ville være den største hjælp nogensinde..

nannycherry skrev:Det er sgu da helt ude at skide det her - HVOR sletter jeg mit indlæg? det ville være den største hjælp nogensinde..
men du er ikke anderledes end jeg selv var og mange andre begyndere er, det meste hvad man i starten laver er forkert, det første skridt er at erkende det, derefter læs nogle artikler på siden eller bodylab news
så er du godt kørende

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

ChuckNorris skrev:Hvis du gerne vil ned i fedtprocent og op i mullermasse, så kan du jo se sådan her på det:
Når du træner, så forvandler kroppens fedt sig til muskler.
Du forbrænder kulhydraterne, men fedtet i dine depoter omdannes til muskler, og derfor så skal du måske skrue lidt op for at spise marginalt mere kulhydrat og så mere fedt.
Jeg gør selv sådan når jeg træner (jeg træner 4 gange om ugen, men overvejer at skære lidt ned, for jeg er så ved at nå overtræning, så du skal vente til du er i GOD form - jeg begyndte først at træne 4 gange om ugen efter et års tid cirka ), at du løber intervalløb (skiftevis hurtigt og langsomt) i et stykke tid og så træner musklerne bagefter. Man kan sige - uden at blive for teknisk - at så forbrænder du første fedt, og bagefter så opbygger du muskler.
Men gå langsomt frem med den metode. Den er hård ved kroppen, og du risikerer at smadre dit immunforsvar fuldstændigt.
BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

ChuckNorris skrev:Hvis du gerne vil ned i fedtprocent og op i mullermasse, så kan du jo se sådan her på det:
Du forbrænder kulhydraterne, men fedtet i dine depoter omdannes til muskler, og derfor så skal du måske skrue lidt op for at spise marginalt mere kulhydrat og så mere fedt.
Jeg gør selv sådan når jeg træner (jeg træner 4 gange om ugen, men overvejer at skære lidt ned, for jeg er så ved at nå overtræning, så du skal vente til du er i GOD form - jeg begyndte først at træne 4 gange om ugen efter et års tid cirka ), at du løber intervalløb (skiftevis hurtigt og langsomt) i et stykke tid og så træner musklerne bagefter. Man kan sige - uden at blive for teknisk - at så forbrænder du første fedt, og bagefter så opbygger du muskler.
Men gå langsomt frem med den metode. Den er hård ved kroppen, og du risikerer at smadre dit immunforsvar fuldstændigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster