Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

a34 skrev:Jeg mener at fødevarestyrelsen lige har udsendt en advarsel ang. SuperPump250.
Bare lige så du ved det

Træningsgnu skrev:Man behøver slet ikke alt sådan noget...

a34 skrev:Jeg mener at fødevarestyrelsen lige har udsendt en advarsel ang. SuperPump250.
Bare lige så du ved det
Jenslyn87 skrev:SizeON er ganske rigtigt slet ikke i samme produktkategori... det, du søger, er vel et PWO-produkt til at give en røvfuld energi?
Jeg har gode eraringer med både SP250 og NO Xplode. En anden mulighed er Jack3d, som er ved at blive mere populært. Alle tre produkter er super, men jeg foretrækker indtil videre NO Xplode. Effekten er meg lig den fra SuperPump, men det virker en tand stærkere pr. scoop for mig og er vist også en tand billigere de fleste steder. Jack3d er også godt, men jeg udvikler meget hurtigt en tolerance over for det - betydeligt hurtigere end ved NO Xplode. Dette er dog nok individuelt og et udslag af, at stimulanten i Jack3d (1,3 et-eller-andet) bare ikke er det optimale for mig.
Men ja, jeg er rigtig glad for NO Xplode!
JIIsoe skrev:Hvorfor ikke blot benytte rent koffeinpulver?Det er langt billigere (kan købes for 30 kr. for 100 gram) og giver bestemt et godt kick og god energi!!
Smagen kan klares ved at putte saft i shaken..
Bone-14 skrev:No Xplode er jo bare kreatin og koffein, hvor kommer arganin fra?

Bone-14 skrev:No Xplode er jo bare kreatin og koffein, hvor kommer arganin fra?

Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
For det andet, kan man (hvis man sætter sig lidt ind i tingene) købe stortset det hele hver for sig og til stortset ingen penge, sammenlignet med orginal produktet.
Der er ingen bodybuildere der er blevet store af NO-XPLODE SuperPump250 eller andet mirakelmiddel. Det er mad, træning, hvile og i de store drenges tilfælde, en helvedes masse krudt. Længere er den sku ikke.

Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
For det andet, kan man (hvis man sætter sig lidt ind i tingene) købe stortset det hele hver for sig og til stortset ingen penge, sammenlignet med orginal produktet.
Der er ingen bodybuildere der er blevet store af NO-XPLODE SuperPump250 eller andet mirakelmiddel. Det er mad, træning, hvile og i de store drenges tilfælde, en helvedes masse krudt. Længere er den sku ikke.

Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
Drop nu mirakel-stråmanden. Der er ingen, der påstår, at NO Xplode er en smutvej til størrelse jumbojet. Det er et energiprodukt, som nogen (herunder mig selv) nyder inden træning. Det kan godt være, indholdsstofferne kan købes og sættes sammen separat, og det er jo så noget, man kan tage op til overvejelse. Jeg nyder det som et lille ritual før træning og synes faktisk, det smager rigtig lækkert. Det vil jeg godt betale for.
Man skal selvfølgelig have realistiske forventninger til produktet. Det tror jeg også, såvel op som så mange andre tænkende brugere herinde har

Andersbr skrev:Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
Drop nu mirakel-stråmanden. Der er ingen, der påstår, at NO Xplode er en smutvej til størrelse jumbojet. Det er et energiprodukt, som nogen (herunder mig selv) nyder inden træning. Det kan godt være, indholdsstofferne kan købes og sættes sammen separat, og det er jo så noget, man kan tage op til overvejelse. Jeg nyder det som et lille ritual før træning og synes faktisk, det smager rigtig lækkert. Det vil jeg godt betale for.
Man skal selvfølgelig have realistiske forventninger til produktet. Det tror jeg også, såvel op som så mange andre tænkende brugere herinde har
Mirakel-stråmanden?![]()
Anyways, ah - prøv læs lidt i diverse forskellige muskelblade. Det er ikke langt fra løfter om jumbojet størrelse ;)![]()
Jeg har da også selv benyttet mig af NO-Xplode tidligere, da jeg syntes at smagen var god. Dog har jeg tusind gange bedre energi under og efter træningen af at æde ordentlig mad fast hen af dagen, før og efter træningen. Folk der føler stor virkning af disse "mirakel" produkter, er oftest folk der i forvejen ikke har styr på deres kost eller deres kosttilskud, eller også har de for mange penge og for lidt at bruge dem på.
Alt dette ændre dog ikke på at det er more or less BS produkter, som kunne laves for en "slik" sammenlignet med de priser danske/udenlandske shops forlanger for det ;)

Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
Mirakel-stråmanden?![]()
Anyways, ah - prøv læs lidt i diverse forskellige muskelblade. Det er ikke langt fra løfter om jumbojet størrelse ;)![]()
Jeg har da også selv benyttet mig af NO-Xplode tidligere, da jeg syntes at smagen var god. Dog har jeg tusind gange bedre energi under og efter træningen af at æde ordentlig mad fast hen af dagen, før og efter træningen. Folk der føler stor virkning af disse "mirakel" produkter, er oftest folk der i forvejen ikke har styr på deres kost eller deres kosttilskud, eller også har de for mange penge og for lidt at bruge dem på.
Alt dette ændre dog ikke på at det er more or less BS produkter, som kunne laves for en "slik" sammenlignet med de priser danske/udenlandske shops forlanger for det ;)
Stråmand som i argumentation, der ikke "går efter bolden"
Det er da sikkert sandt nok, og så skal man selvfølgelig overveje, om man ikke selv vil blande skidtet.
Men du har da fuldstændig ret i, at "løfterne" fra producentens side er hyperbolske hele vejen igennem - både hvad gælder resultater og retorik! Jeg er nok bare så optimistisk, at jeg ikke tror, herinde tager det for pålydende

Andersbr skrev:Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:Fælles for begge produkter er at det er dyrt købt energi til træningen. For det første er den slags blandingsprodukter altid fuldstændig sindsygt dyre. Der skal jo være penge til massiv markedsføring og diverse farverige prints på bøtter.
Mirakel-stråmanden?![]()
Stråmand som i argumentation, der ikke "går efter bolden"
Det er da sikkert sandt nok, og så skal man selvfølgelig overveje, om man ikke selv vil blande skidtet.
Men du har da fuldstændig ret i, at "løfterne" fra producentens side er hyperbolske hele vejen igennem - både hvad gælder resultater og retorik! Jeg er nok bare så optimistisk, at jeg ikke tror, herinde tager det for pålydende
Jeg er med, jeg forstår dog stadig ikke at du ikke ser det som at "gå efter bolden"- men lad nu det ligge.
Ja det synes jeg da, hvis det er et produkt ala disse man søger.
De er decideret til grin, usande og uholdbare. Men sådan er det jo
Jeg tror personligt at du tager grusomt fejl, hvis din opfattelse er at folk (ganske vist ikke alle) herinde ikke tror bare en smule på diverse kosttilskudsreklamerdet er formentlig klart den mere novice bruger der hovedsageligt spørger til det. Men ud af de 23.854 brugere der er herinde, er det nok begrænset hvor mange der får læst diverse tråde igennem omkring kosttilskud som disse, eller på egen hånd anskaffet sig viden omkring selvsamme.
Anyways, det var bare et godt råd til trådstarter og andre med samme problemstilling.

Andersbr skrev:De er decideret til grin, usande og uholdbare. Men sådan er det jo
Jeg tror personligt at du tager grusomt fejl, hvis din opfattelse er at folk (ganske vist ikke alle) herinde ikke tror bare en smule på diverse kosttilskudsreklamerdet er formentlig klart den mere novice bruger der hovedsageligt spørger til det. Men ud af de 23.854 brugere der er herinde, er det nok begrænset hvor mange der får læst diverse tråde igennem omkring kosttilskud som disse, eller på egen hånd anskaffet sig viden omkring selvsamme.

Hvilket ulovligt aktiv-stof indeholder Jack3d?Odysseus skrev:Jack3d (med den nuværende formular) er i 2011 kommet på WADAs liste over ulovlige præparater.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster